Fitness Seller

Zoektocht naar een fatsoenlijke proteine bar.

EAS Myoplex Storm, gewoon een hele lekkere reep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Supplement Facts
Serving size 1 bar
Amount Per Serving

General Nutrition
Calories 340
Calories from Fat 120
Total Fat 13 g
Sugars 17 g
Saturated Fat 6 g
Cholesterol <5 mg
Total Carbohydrates 30 g
Sodium 190 mg
Potassium 180 mg
Dietary Fiber 1 g
Protein 27 g
Vitamins/Minerals
Calcium 15 %
Iron 6 %
Recommended Use
Supplement a nutrition bar at any time as a meal replacement or as a snack.

ik gebruik altijd X-treme Power Flash van Inkospor, maar is een energiereep (ik gebruik da op wedstrijden)
242 Kcal
16.9 proteïne
31.9 KH
5.2 vet

Ik heb pas 12 bars besteld via 1fast400...Het gaat om de bars van muscle tech; Nitro tech..strawberry cheesecake...WAT IS DIT VRESELIJK ZEG..ECHT SMERIG.....

Ik had dus twee dozen van 12 bars van dat merk besteld, maar kreeg inplaats van twee muscle tech dozen ook één doos van EAS..Myoplex carb sense..chocolate dipped strawberry...

Mike had dus een fout gemaakt, maar ik dacht van laat maar...ben allang blij dat mn bars en mn Swole binnen twee dagen binnen waren.

Ook deze bars zijn niet te vreten..echt SMERIG....

Welke LEKKERE en toch ook kwalitatief goede bars raden jullie mij aan?

U-turn bar of Detour bar.

Zie 1fast400. Alleen jammer van de hoge verzendkosten, maakt het toch weer een stuk duurder. :mad:

Pumpin' zei:

Zie 1fast400. Alleen jammer van de hoge verzendkosten, maakt het toch weer een stuk duurder. :mad:

Die zijn echt super lekker. Ook de Joyride en One Way zijn lekker. Vind de U-turn minder

Pumpin' zei:

Jah die had ik ook eens doosje gehaald op Dorian Yates grand prix, vet lekkere repen man, niet normaal! Nog lekkerder dan een snikker, heerlijk gewoon! Waren 2,5 euro per stuk daar, dus dat was op zich nog best te doen!

Rob G zei:
Jah die had ik ook eens doosje gehaald op Dorian Yates grand prix, vet lekkere repen man, niet normaal! Nog lekkerder dan een snikker, heerlijk gewoon! Waren 2,5 euro per stuk daar, dus dat was op zich nog best te doen!

heb je het over de U-turn of Detour bar.

Ik vind ze best prijzig hoor. Dan pak ik liever iets anders uit de koelkast, maar ze zijn wel handig idd als je onderweg bent.

Pumpin' zei:
heb je het over de U-turn of Detour bar.

Ik vind ze best prijzig hoor. Dan pak ik liever iets anders uit de koelkast, maar ze zijn wel handig idd als je onderweg bent.

Volgens mij waren die van U-turn. Ik eet normaal eigenlijk ook niet veel powerbars, maar ze zijn toch wel makkelijk. Daar op die beurs deelden ze ook kleine stukjes van die bars uit. Die waren zo lekker, toch maar een doosje gepakt :)

Rob G zei:
Volgens mij waren die van U-turn. Ik eet normaal eigenlijk ook niet veel powerbars, maar ze zijn toch wel makkelijk. Daar op die beurs deelden ze ook kleine stukjes van die bars uit. Die waren zo lekker, toch maar een doosje gepakt :)

haha sampling....een oude verkooptechniek, maar werkt nog steeds prima. ;)

Ik zou niet snel een doos bars kopen. Vind ze toch te duur.

iemand al een proteinebar tegengekomen met veel proteine en weinig koolhydraten en vetten?

Zijn er genoeg hoor. Kijk maar even op 1Fast400...

reep (50 g)
• Energie 173 à 180 kcal
732 à 760 kJoule
• Eiwitten 21 à 22 g
• Koolhydraten 8,3 g
• Vetten 2,9 à 3,7 g

Is dat een goeie samenstelling ?

Over welke reep gaat dit?

ziet er wel interessant uit.
Niet te veel carbs en vet erin en lekker veel proteine in verhouding tot de rest.
De meeste bars hebben veel meer carbs erin en aangezien ik die beperk momenteel...

Thanks,

oberon zei:
Over welke reep gaat dit?

ziet er wel interessant uit.
Niet te veel carbs en vet erin en lekker veel proteine in verhouding tot de rest.
De meeste bars hebben veel meer carbs erin en aangezien ik die beperk momenteel...

Thanks,

Hoeveel carbs en vet zo'n reep heeft vind ik minder belangrijk dan welk soort eiwitten het bevat.

Vooral in de cut zijn die carbs (en dan vooral suikers) erg belangrijk en voor zover ik weet, bevatten de meeste repen wel een goede proteineblend. Ik praat dan over de repen die ik zelf getest heb.

TongPo zei:
Vooral in de cut zijn die carbs (en dan vooral suikers) erg belangrijk en voor zover ik weet, bevatten de meeste repen wel een goede proteineblend. Ik praat dan over de repen die ik zelf getest heb.

Jawel, maar dan voornamelijk omdat zo'n kleine reep, die niet goed vult, dan relatief veel calorieen bevat en je (nog) sneller honger krijgt. De meeste repen bevatten naar eigen zeggen een leuke blend, maar hoeveel van elk zeggen ze vrijwel nooit. :( Ik heb toch liever meer caseine en wei dan soja.

Terug
Naar boven