MuscleMeat

Zoektocht naar een fatsoenlijke proteine bar.

• Topic Starter Topic Starter
nee je bent niet de enige, ik eet ze ook niet. Maar het lijkt me gewoon handig voor als je ff 'weg' bent en je niet allerlei bakken moeilijk eten mee kunt nemen. Tis gewoon een snicker in een fancy verpakking met lekker veel eiwitten (en iets duurder :P). Leek me gewoon lekker handig tussendoortje. Zou ze niet structureel in willen plannen om 3uur, zijn ze bovendien te duur voor.

Ik heb er ooit (ergens afgelopen zomer) eens 2 gekocht (M-Double You mega-bite) en heb er eentje van uit nieuwsgierigheid opgegeten... die ander ligt nog steeds klaar voor als ik eens een dagje weg moet en ik niks anders te eten weet te vinden (nog niet nodig gehad het afgelopen half jaar, of wel nodig maar dan was ik hem vergeten :( )

D. zei:
nee je bent niet de enige, ik eet ze ook niet. Maar het lijkt me gewoon handig voor als je ff 'weg' bent en je niet allerlei bakken moeilijk eten mee kunt nemen. Tis gewoon een snicker in een fancy verpakking met lekker veel eiwitten (en iets duurder :P). Leek me gewoon lekker handig tussendoortje. Zou ze niet structureel in willen plannen om 3uur, zijn ze bovendien te duur voor.

ow, dacht dat ik weer één-of-andere rage miste

dat zou pas zonde zijn...

:D

die proplex bar ziet er idd supergoed uit.. alleen de verzendkosten zijn zo gigantisch :/

D. zei:

idd, alleen op momenten dat je niets voor handen hebt...

• Topic Starter Topic Starter
precies.... geen slechte denkwijze voor iemand die denkt dat bevroren kipfilets na het bakken nog steeds bevroren zijn. lol :P
j/k
@aapie, onder de 5 niet zo heel veel maar een doos bars is 3lbs, is zo´n 8-10$ per doos extra geloof ik. (begin is altijd het duurste....maar als je een grote bestelling doet. bv het verschil tussen de 5 en 6lbs scheelt 8 á 10 $$, geloof ik.....)

lijkt me smakelijk:)

D. zei:

En Snickers zijn meestal 10x zo lekker.
Tenzij je Detour hebt, die zijn 3x minder lekker als Snickers

Ik proef 't niet meer nu ik zoveel dingen eet die ik vroeger eigenlijk gewoon goor vond. Kan zo'n beetje alles eten al dan niet met een groot glas water erbij. :D

Ik kan je zeer erg de detour, oneway en de joyride aanbevelen (wel qua smaak, niet van suikers en dergelijke.)

marcos zei:
Ik kan je zeer erg de detour, oneway en de joyride aanbevelen (wel qua smaak, niet van suikers en dergelijke.)

Iemand anders zij het al.. kan dit niet besteld worden in een grote porsie (meerdere dozen) en dan de verzendkosten delen?

" Wanneer u een bepaalde hoeveelheid post naar één adres wilt sturen, kunt u hier een pakket van maken. U bespaart hiermee een aanzienlijk bedrag aan portokosten. Een postpakket mag een gewicht van maximaal 20 kilo hebben. Dit geldt alleen voor het binnenland. Voor het buitenland gelden andere normen. "

Verzendkosten binnen nederland (niet zeker of deze 100% 2004 proof zijn :P)

0 - 5 kilo
5,81 euro

5 - 10 kilo
7,96 euro

10 - 20 kilo
9,32 euro

20 - 30 kilo
11,75 euro

3 pounds = 1.36077711 kilograms
Dus dat betekend dat je 5 dozen proteine bar naar iemand kan sturen voor 5,81 toch??

Ik doe slechts een beschieden voorstel :P ben hier nog niet zolang.. laat maar weten wat jullie ervan vinden.. mischien kan een van de board admins zon bestelling doen met alleen proteine bars (en iedereen betaald hier dan zijn gedeelte van de bestelling)

Als er samen besteld word wil ik ook wel meedoen als dat kan :)
Zit al een tijdje aan proteine bars te denken omdat ik op de meest vage momenten of plekken met een bak kwark in mijn hand loop.
Maar de prijs die ze er in NL voor vragen vind ik echt VEEL te hoog.

RobbieH zei:
Als er samen besteld word wil ik ook wel meedoen als dat kan :)
Zit al een tijdje aan proteine bars te denken omdat ik op de meest vage momenten of plekken met een bak kwark in mijn hand loop.
Maar de prijs die ze er in NL voor vragen vind ik echt VEEL te hoog.

Heb nog ff gekeken op 1fast400

als je 20 Bars universal carb Rite(zomaar ff een merk gekozen) x 10 = $ 250
Federal Express (International Priority) $103.54

dan heb je voor $ 353.54 200 bars
Zou wel een beetje managment kosten i.v.m geld overstorten etc :P

nog ff een berekening (jah ik verveel me hier)
$ 353.54 = Euro 281,38 / 200 = euro 1.4069 per bar uiteraard zitten er geen kosten bij zoals douana als die de doos aanslaan. maar 1,40 per bar is niet echt duur of wel :?

Laatst bewerkt:
voor die prijs wil ik er wel 60 ofzo afnemen :)

iccu zei:
Heb nog ff gekeken op 1fast400

als je 20 Bars universal carb Rite(zomaar ff een merk gekozen) x 10 = $ 250
Federal Express (International Priority) $103.54

dan heb je voor $ 353.54 200 bars
Zou wel een beetje managment kosten i.v.m geld overstorten etc :P

nog ff een berekening (jah ik verveel me hier)
$ 353.54 = Euro 281,38 / 200 = euro 1.4069 per bar uiteraard zitten er geen kosten bij zoals douana als die de doos aanslaan. maar 1,40 per bar is niet echt duur of wel :?

Voor 20 dozen zijn de verzendkosten: $168.40
Mara ja dan is de kans natuurlijk groter dat de doune gaat controleren....
Maar ik heb zeker intresse in een bestelling!
Ik denk dat ik er dan ook wel 60 of zo afneem. ( 3 dozen dus )

D. zei:
precies.... geen slechte denkwijze voor iemand die denkt dat bevroren kipfilets na het bakken nog steeds bevroren zijn. lol :P
j/k
@aapie, onder de 5 niet zo heel veel maar een doos bars is 3lbs, is zo´n 8-10$ per doos extra geloof ik. (begin is altijd het duurste....maar als je een grote bestelling doet. bv het verschil tussen de 5 en 6lbs scheelt 8 á 10 $$, geloof ik.....)

het valt me idd niet van je tegen :D

wat is nou een goeie bar tijdens het cutten?
ik had toendertijd die mesotech lite bars, die daar ideaal voor waren...

1 bar: 220 cals
Protein: 25 gr
Carbs: 4 gr (waarvan 2 gr suiker)
Fat: 6 gr (waarvan 4 gr verz)

Deze misschien?

Pro 42 Bar

This is the portable version of Complete Pro Power. Complete Pro42 Bar offers the highest protein content of any nutrition bar out there. With only 11-13 grams of carb’s, no more than zero to three grams of sugar, and ratios that compliment Complete Pro Power, you can interchange the two whenever you wish, knowing that your **** is getting the same nutrition every time.

Try this Taste-Test Winner in unbelievably scrumptious Almond Rocky Trail, Chocolate Attack, Classic Blueberry, Cool Chocolate Mint, Lemon Delight, Peanut Butter Chocolate Chip and Peanut Butter Collision.

Note:
Glycerine is not a carbohydrate, but has a caloric value of 4.32 grams.

Directions:
Peel off the stay-fresh foil wrapper and indulge in the delicious, nougat-style soft center of this filling, power-packed bar.

Supplement Facts
Serving Size: 1 bar (105g) Servings Per Box: 12 bars
Amount Per Serving % Daily Value*
Calories 350
Calories from Fat 60
Total Fat 7g 11%
Saturated Fat 4g 20%
Cholesterol 15mg 6%
Sodium 40mg 2%
Potassium 210mg 6%
Total Carbohydrate 11g 4%
Dietary Fiber 1g 6%
Sugars 0g
Protein 42g 84%
Vitamin A 100%
Vitamin C 100%
Vitamin D 100%
Vitamin E 100%
Thiamin 100%
Riboflavin 100%
Niacin 100%
Vitamin B6 100%
Folate 100%
Vitamin B12 100%
Biotin 100%
Pantothenic Acid 100%
Calcium 60%
Iron 110%
Phosphorus 35%
Iodine 100%
Magnesium 40%
Zinc 100%
Copper 100%

Ingredients:
ISS Protein Blend (Contains: Calcium Caseinate, Whey Protein Concentrate, Whey Protein Isolate, Hydrolyzed Protein), Glycerine, Chocolate Coating (Contains: Maltitol, Salatrim [a reduced calorie fat], Cocoa, Sodium Caseinate, Lecithin, Artificial Flavors, Acesulfame Potassium), Water, Cocoa Powder, Soy Lecithin Oil, Natural Flavors, Vitamin and Mineral Blend (Contains: Dicalcium Phosphate, Magnesium Oxide, Vitamin A Palmitate, Hydrochloride, Copper Gluconate, Cholecalciferol, Riboflavin, Thiamine Mononitrate, Folic Acid, Biotin, Potassium Iodide, and Cyanocobalamin [Vitamin B12]), Potassium Sorbate.

Terug
Naar boven