XXL Nutrition

Zomer komt er AAAN helpp

  • Topic starter t0lga
  • Startdatum
  • Reacties 123
  • Weergaven 8K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

t0lga

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
35
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Hallo sporters,

ik ben Tolga en ben 19 jaar oud, mijn gewicht is 85 kilo ben 1.78
ik ben sinds vorige week begonnen met fitnissen. en ik zie al resultaat bij mijn armen, maar mijn vraag is ik wil voor de zomer een platte buik hebben lukt mij dit? ook wil ik graag shake's gebruiken of whateveer dan ook als ik maar mooi resultaat krijg ik probeer elke dag te gaan fitnissen indien dit lukt..
of moet ik toch een dieet volgen en sporten tegelijk??

help mij aub,

groetjes
Tolga
 
je bent te laat
 
het seizoen is weer begonnen zie ik...

dieten en cardio. voor jou instelling hoef je geen shakes te gebruiken. daar zul je weinig aan hebben nu. leer eerst eens wat eten voor ej kan doen.

Lees de sticky's in de vetverbranding sectie
 
oke maar eerlijk gezegt snap ik er niks, van.
de ene zegt dat ik met shake's sneller resultaat zie de andere niet..
help me aub..
 
eerst je voeding op orde hebben. en dan pas aan de shakes.
 
oke wat bedoel je daarmee ongeveer? want dat snap ik ook niet echt..
 
Beter een goed resultaat voor de rest van je leven ;), dus ga maar vast de stickies doorlezen, dan kom je al een heel eind :thumbs: + goed trainen&goed eten& rust :) Voor je het weet ben je de komende jaren beachproof :cool:
 
meer eieren eten of??

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

wat bedoelen jullie met goed eten?? wat kan ik eten om snel resultaat te zien..
 
oke maar eerlijk gezegt snap ik er niks, van.
de ene zegt dat ik met shake's sneller resultaat zie de andere niet..
help me aub..

Het gaat om het totaal plaatje! Als jij weinig eiwitten kunt krijgen uit je voeding (probeer wel zoveel mogelijk..) dan is het zeker geen slecht idee om er een wheyshake bij te nemen.

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

meer eieren eten of??

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

wat bedoelen jullie met goed eten?? wat kan ik eten om snel resultaat te zien..

voor snel resultaat moet je naar de plastische chirurg.
 
hoeveel kost een whey shake ongeveer?
trouwens ik ben erg gemotiveerd als het aan mij licht zou ik 24uur eieren,vis etc eten..
 
Ben je ook gemotiveerd om hard te trainen? voldoende te eten, te rusten...
 
meer eieren eten of??

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

wat bedoelen jullie met goed eten?? wat kan ik eten om snel resultaat te zien..

pfffff kom van je luie kont af ga traine en ga is kijken in de voedingsectie genoeg voedingsschema's
 
Zomer? Nooit van gehoord laat dit onderwerp over aan de deskundigen.
 
niet zo sacrastich hoor :/ er bestaan geen domme vragen, je bent juist dom als je het niet vraag ! maar ja ik ben ook gemotiveerd om te trainen want ik ben vorige week 3x geweest. en ben gister ook wezen sporten ga zometeen weer

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

??
 
als je serieus was had je dit topic niet geopend, maar alles eerst doorgenomen, net zoals elke fanatieke bb'er die ooit begonnen is
 
Post eens een foto van die buik en we kunnen beter oordelen zou ik zeggen.

Je zit nu op half maart, je hebt dus 4,5 maand zeg maar.

5 a 6 keer per week keihard zweten en trainen, 5 liter weater per dag drinken, en voor de rest is het afhankelijk van je symmetrie en op zeker je eten !

Denk dat er wel iets mogelijk is, als die vetklep waar je navel aan vastzit tenminste niet heel erg is.

Het concentreren op EEN SHAKE gaat hem niet worden.
3 keer per week in sportschool s ook te weinig.
Je moet gerichte oefeningen gaan doen en rekening houden op de mooiste zomer, maar dan de zomer van 2011..
 
Laatst bewerkt:
kloon?
 
Back
Naar boven