Fitness Seller

Zomerkuur 2008

Bezoekers in dit topic

20j en wat een foto's:rolleyes:!!
Vooral nu gaan kuren.. djeezus!!
 
En jij bent Nederlands?

Zal wel een limbo zijn, dan is het nog enigzins acceptabel :D
 
zoveel info te vinden op dit forum,en toch doen mensen alle moeite om te laten zien hoe het dus ECHT NIET moet,en waardoor je straks totaal niet gained of zelf ziek van wordt.


Pfffff wordt er zelf eigenlijk ziek van,te triest voor woorden dit,1000mg deca in dik een week.Hou je bromocriptinne maar bij de hand.


1000 mg????

ma, wo en vrij dag

3 x 150 mg is 450 mg
 
Zie eerst dat je je voeding in orde krijgt voordat je denkt aan Anabolica.

en na 3 maanden trainen, is wel weinig om nu al te willen kuren.

ik train in totaal al bijna 2 jaar nu, maar tussendoor tijdje gevreten wat ik wou. Nu sinds januari weer met eetschema bezig
 
Ga eens fatsoenlijk trainen, en kom over een jaartje of twee eens terug. In de tussen tijd kun je je dan eens goed inlezen, in vak relevante literatuur.


Wie bepaald dat ik niet fatsoenlijk train???
 
e7xq95.jpg
 
8 plakken kip,200g vis en 250g kwark...met moeite 100g eiwit op een dag (om van je koolhydraten en vetten nog maar te zwijgen)
Jij eet op een dag wat de meesten hier in 1 maaltijd eten !
Weet jij wat deca en primo doen ? je proteinesynthese verhogen...
HOE KAN DAT WERKEN ALS JE GEEN PROTEINE EET ?
ahh sterf...


een rtekenwonder ben je ook niet echt volgens mij, totaal heb ik 212 g eiwitten op een dag, overdrijven doe je maar op een meer
 
oh sorry goos..................ok binnen 21 dagen 1800mg deca......zo beter?

tering 1800mg................get real
 
Ik heb nog nooit zo'n onoverzichtelijk en totaal nutteloos kuurschema gezien, ten eerste wordt dit niet uitgedrukt in ml maar MILLIGRAM werkzame stof, hoe moeten wij anders weten hoeveel mg je eigenlijk binnenkrijgt ?
Ten tweede zoveel deca, zonder wat test... ai ai ai...
Ten derde , duurt het tot 12u30 voor je een eerste "deftige" (??) maaltijd binnenkrijgt !
Ten vierde... ... ...

Komaan kerel, niet gezeverd, wat ben je met je leven van plan ???




woensdag 21 mei

100mg primo, 1 clenbuterol (kijken hoe ik erop reageer)

Donderdag 22 mei

2 clen

vanaf vrijdag 23 mei elke dag 4 clenbuterolletjes

( tot dinsdag 3 juni, dan is het doosje van 50 gelijk leeg )


maandag 26 mei 100 mg primo

vrijdag 30 mei 150mg deca 100 mg primo

maandag 2 juni 150mg deca

woensdag 4 juni 150mg deca 1 ml primo

vrijdag 6 juni 150mg deca

maandag 9 juni 150mg deca 100ml primo

woensdag 11 juni 150mg deca

vrijdag 13 juni 150mg deca 100mg primo

maandag 16 juni 150mg deca

woensdag 18 juni 150mg deca 100mg primo

vrijdag 20 juni 150mg deca

maandag 23 juni 100mg primo

vrijdag 27 juni 100mg primo

woensdag 2 juli 100mg primo

maandag 7 juli 100mg primo





Eetschema erbij ( behalve op zaterdag, dan met beleid zondigen, patatje, kroketje):


07:30 15ml amino

08:00 Multi pack
2 snee met appelstroop

10:30 peer
2 schijven ananas
halve witte grapefruit

12:30 2 snee, 4 plak kipfilet

14:00 2 schijven ananas
halve grapefruit

16:00 appel
2 snee brood met 4 plak kipfilet

18:00 150 gr rijst gekookt
200 g witvis, kipfilet, kalfsoester enz.
200g groente

Na training 15ml amino
appel

22:00 250 gr magere kwark








Kwa training:

maandag krachttraining, dinsdag cardio 45 min., woensdag krachttraining, donderdag cardio 45 min., vrijdag krachttraining
 
Gozer deca HEEFT EEN LANGE ESTER,WAAROM IN GODSNAAM EOD ZETTEN.
wat ben je voor een dwaas gozer.
 
My 2 cents ...

1 - Zet er wat test E bij ... (500mg per week ofzo)
2 - Eet bij elk van je maaltijden nog eens extra 50gr eiwit
3 - Drop de cardiodagen en ga voor een fatsoenlijke split
4 - Heb je wel een nakuur ???
5 - Cutten met clen doe je maar na je kuur.
 
Allereerst: Bedankt voor alle motiverende reacties!!

En ten tweede, heeft er iemand ook nog een tip waar ik iets aan heb kwa aanpassing van voeding bijvoorbeeld of kwa de primo of deca??

Ik train nu 2 jaar, fotos staan er al een jaar of wat op.

Ik neem momenteel 2000 calorien per dag met dag schema om te zorgen dat ik vet verlies..

Ik heb samen met de oude eigenaar van mijn sportschool dit schema gemaakt van de deca en primo. Hij heeft 20 jaar lang topbodybuilders begeleid, en nog steeds begeleid hij wedstrijdjongens, niet dat dit mijn doel is maar ik heb met hem dit schema gemaakt.

Suggesties in een aanpassing van iets zijn welkom, alvast bedankt!!

Nu maar wachten op de volgende nog meer motiverende reacties!!!!
 
Gozer deca HEEFT EEN LANGE ESTER,WAAROM IN GODSNAAM EOD ZETTEN.
wat ben je voor een dwaas gozer.


Luister even goed, noem mij geen dwaas gozer dit en dat, hou ik niet van. Praat gewoon normaal en geef een normale tip of gewoon helemaal niet, hier heb ik namelijk helemaal niks aan
 
heey dwaas luister ff,domboos als jij moeten niet kuren,geven echte BB'rs een slechte naam.
Die eigenaar van je sportschool is een nog grotere dwaas,en is in de jaren 80 blijven hangen.
Je weet geen ene moer van gebruiken,je bent een eikel dat jj nog niet ingelezen hebt.Een lange ester eod gebruiken wat een loser moet je dan zijn man.
Je weet niet waar je mee bezig bent,en komt als er advies gegeven wordt over test weer terug op die deca en primo.Kon zeker nix anders krijgen

DWAAS
 
heey dwaas luister ff,domboos als jij moeten niet kuren,geven echte BB'rs een slechte naam.
Die eigenaar van je sportschool is een nog grotere dwaas,en is in de jaren 80 blijven hangen.
Je weet geen ene moer van gebruiken,je bent een eikel dat jj nog niet ingelezen hebt.Een lange ester eod gebruiken wat een loser moet je dan zijn man.
Je weet niet waar je mee bezig bent,en komt als er advies gegeven wordt over test weer terug op die deca en primo.Kon zeker nix anders krijgen

DWAAS



ik had dat berichtje al getikt voor ik die andere las ouwe nerd
 
Allereerst: Bedankt voor alle motiverende reacties!!

En ten tweede, heeft er iemand ook nog een tip waar ik iets aan heb kwa aanpassing van voeding bijvoorbeeld of kwa de primo of deca??

Ik train nu 2 jaar, fotos staan er al een jaar of wat op.

Ik neem momenteel 2000 calorien per dag met dag schema om te zorgen dat ik vet verlies..

Ik heb samen met de oude eigenaar van mijn sportschool dit schema gemaakt van de deca en primo. Hij heeft 20 jaar lang topbodybuilders begeleid, en nog steeds begeleid hij wedstrijdjongens, niet dat dit mijn doel is maar ik heb met hem dit schema gemaakt.

Suggesties in een aanpassing van iets zijn welkom, alvast bedankt!!

Nu maar wachten op de volgende nog meer motiverende reacties!!!!
Als die oud eigenaar toch alles weet, en jij je schema hebt, waarom ros je die naald er niet meteen in?
 
oh sorry goos..................ok binnen 21 dagen 1800mg deca......zo beter?

tering 1800mg................get real



Owww wat is rekenen moeilijk he?

Eeen frikandel kan dat beter:

10 x 150 is altijd nog 1500, geen 1800, NERD
 
Als die oud eigenaar toch alles weet, en jij je schema hebt, waarom ros je die naald er niet meteen in?


Als ik zeg dat hij alles weet zou ik hier niet op tips vragen wel???

Ik vraag om aanpassingen of tips erover
 
Back
Naar boven