dandyman
Huge Freak
- Waardering
- 1
Floyd zei:Is wel lekker hoor zo'n dikke vette ring door je snikkel
dus jij loopt ook zonder broek?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Floyd zei:Is wel lekker hoor zo'n dikke vette ring door je snikkel

M4yD4y zei:Indeed, in discotheek geen zicht.
Op die grote festivals enzo kan ik da nog verstaan.
Mja t-shirts zonder mouwen belachelijk. Zelfs die stretch stofkes of mouwen die spannen vind ik maar niks...
Maar bon ieder zijn ding natuurlijk.
boogie zei:En wat vinden jullie dan van die G-star hempies enso. Ik bedoel, iedereen loopt daarin, en vindt ze mooi. Maar omdat ik wat gespierder ben dan het gemiddelde zou ik die niet aanmogen?
CQ_Demolisher zei:ik ben een patser jongens, laten we dat niet vergeten

CQ_Demolisher zei:
M4yD4y zei:U hebt gezocht op mafkees:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
maf·kees (de ~ (m.))
1 [inf.] dwaas, malloot
mal·loot (de ~ (m.), -loten)
1 iem. die zich dwaas aanstelt
dwaas1 (de ~ (m.), dwazen)
1 iem. die dwaze dingen doet => druif, gek, halvegare, halvezool, idioot, imbeciel, kwibus, lijpo, mafkees, mafketel, mafkikker, malloot, nar, piechem, randdebiel, zot
dwaas2 (bn.)
1 gek, blijk gevend van gebrek aan gezond verstand
Verklaar u nader?
Floyd zei:Ag die knul weet van ellende niet wat hij moet zeggen.
en btw;
Tuurlijk mag je zonder shirt of met hemd lopen. Alleen dat overal en altijd zonder shirt lopen vind ik een beetje fout. Maar dat zijn altijd dezelfde type wankahs die dat doen.

boogie zei:Owkeej, ik loop sowieso nooit zonder shirt rond, en maar af en toe met korte mouwtjes, of een 'beschaafde' tanktop van g-star als ik uitga. Dus wees gerust![]()
Dat is H/oke (kan even de o met een streep er door niet vinden).jopiepoekie zei:Ben eens naar zijn Hücké feest geweest, (wat voor feest??)
Zo eentje van Normaal (ooo die)
Floyd zei:heb je mij 'en' horen zeggen bro?!
wankah, wanksta, wanker it's all the same.
Esperantisto zei:Als de rest zijn T-shirtje of hemd uittrekt, is het OK, anders niet.. dan ben je een patser, zeker als het er om gaat je tattoos te showen.
Iets anders is het wanneer je er om gevraagd wordt die tattoos te laten zien. Dan doe je dat discreet even apart.
Espi

KaLe zei: