MuscleMeat

zonder shirtje

M4yD4y zei:
Indeed, in discotheek geen zicht.
Op die grote festivals enzo kan ik da nog verstaan.

Mja t-shirts zonder mouwen belachelijk. Zelfs die stretch stofkes of mouwen die spannen vind ik maar niks...

Maar bon ieder zijn ding natuurlijk.

En wat vinden jullie dan van die G-star hempies enso. Ik bedoel, iedereen loopt daarin, en vindt ze mooi. Maar omdat ik wat gespierder ben dan het gemiddelde zou ik die niet aanmogen?

• Topic Starter Topic Starter
boogie zei:
En wat vinden jullie dan van die G-star hempies enso. Ik bedoel, iedereen loopt daarin, en vindt ze mooi. Maar omdat ik wat gespierder ben dan het gemiddelde zou ik die niet aanmogen?

ja ik vind meeydeey een beetje een mafkees

Als je traint mag je alleen maar dikke coltruien aan anders ben je exhibitionistisch....pfff. Als het heet is en het zonnetje schijnt trek ik me shirt uit, deed ik al voordat ik trainde en doe ik nu nog. Lekker een bruin kleurtje krijgen. Iedereen loopt op parties met van die mouwloze dingen of strakke hempies en dan ga jij daar met een dikke ski-pully lopen, dan kijken mensen je pas aan alsof je een freak bent.

CQ_Demolisher zei:
ja ik vind meeydeey een beetje een mafkees

U hebt gezocht op mafkees:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

maf·kees (de ~ (m.))
1 [inf.] dwaas, malloot

mal·loot (de ~ (m.), -loten)
1 iem. die zich dwaas aanstelt

dwaas1 (de ~ (m.), dwazen)
1 iem. die dwaze dingen doet => druif, gek, halvegare, halvezool, idioot, imbeciel, kwibus, lijpo, mafkees, mafketel, mafkikker, malloot, nar, piechem, randdebiel, zot

dwaas2 (bn.)
1 gek, blijk gevend van gebrek aan gezond verstand

Verklaar u nader?

M4yD4y zei:
U hebt gezocht op mafkees:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

maf·kees (de ~ (m.))
1 [inf.] dwaas, malloot

mal·loot (de ~ (m.), -loten)
1 iem. die zich dwaas aanstelt

dwaas1 (de ~ (m.), dwazen)
1 iem. die dwaze dingen doet => druif, gek, halvegare, halvezool, idioot, imbeciel, kwibus, lijpo, mafkees, mafketel, mafkikker, malloot, nar, piechem, randdebiel, zot

dwaas2 (bn.)
1 gek, blijk gevend van gebrek aan gezond verstand

Verklaar u nader?

Ag die knul weet van ellende niet wat hij moet zeggen.

en btw;
Tuurlijk mag je zonder shirt of met hemd lopen. Alleen dat overal en altijd zonder shirt lopen vind ik een beetje fout. Maar dat zijn altijd dezelfde type wankahs die dat doen.

Floyd zei:
Ag die knul weet van ellende niet wat hij moet zeggen.

en btw;
Tuurlijk mag je zonder shirt of met hemd lopen. Alleen dat overal en altijd zonder shirt lopen vind ik een beetje fout. Maar dat zijn altijd dezelfde type wankahs die dat doen.

Owkeej, ik loop sowieso nooit zonder shirt rond, en maar af en toe met korte mouwtjes, of een 'beschaafde' tanktop van g-star als ik uitga. Dus wees gerust :)

boogie zei:
Owkeej, ik loop sowieso nooit zonder shirt rond, en maar af en toe met korte mouwtjes, of een 'beschaafde' tanktop van g-star als ik uitga. Dus wees gerust :)

Tuurlijk, dat doe ik ook. Beetje showen mag wel toch!?!?! alleen die wankahs die om 2330 al zonder shirt lopen op een feest lach ik uit, en vrees dat CQ zo'n wankah is. og nee, je bent een patser nietwaar......wankie wankie wankah hahah lol

jopiepoekie zei:
Ben eens naar zijn Hücké feest geweest, (wat voor feest??)
Zo eentje van Normaal (ooo die)
Dat is H/oke (kan even de o met een streep er door niet vinden).

Als de rest zijn T-shirtje of hemd uittrekt, is het OK, anders niet.. dan ben je een patser, zeker als het er om gaat je tattoos te showen.
Iets anders is het wanneer je er om gevraagd wordt die tattoos te laten zien. Dan doe je dat discreet even apart.

Espi

• Topic Starter Topic Starter
ja, ik ben een "wanka"..en ?

wankas zijn chille mensen, pas als je wanksta bent word het een beetje te erg :P

heb je mij 'en' horen zeggen bro?!

wankah, wanksta, wanker it's all the same.

niks kerel. Dit gaat nergens meer over.

groeten

laten we lief doen jongens voordat we een [Abeelding niet meer beschikbaar] krijgen ofzo!!
@ floyd: CQ_ heeft voor jou een poll aangemaakt, daar kun je je ei wel kwijt :)
ltr

Esperantisto zei:
Als de rest zijn T-shirtje of hemd uittrekt, is het OK, anders niet.. dan ben je een patser, zeker als het er om gaat je tattoos te showen.
Iets anders is het wanneer je er om gevraagd wordt die tattoos te laten zien. Dan doe je dat discreet even apart.

Espi

Er moet dan toch iemand de eerste zijn :D

ik trek alleen me slipje uit

T-shirt uitdoen op feesten vind ik maar niets, houd gewoon alles aan :S, maar erger me eigen er echt niet aan ofzo.

Buitenfeesten kan het wel, lekker in het zonnetje... prima. En t-shirt met korte mouwen moet kunnen, zit soms ook fijner.

Terug
Naar boven