AndroidHealthClinic

Zonnebank, hoe slecht is het nu?

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
207
Ik lees tegenwoordig meer en meer verschillende zaken over de schade van de zonnebank.

Sommigen zeggen dat het niet schadelijker is dan een namiddagje in de zon liggen op het strad, sommigen zeggen dat je maximaal 10 keer per jaar mag gaan omdat je risico op huidkanker anders verdubbelt...

Weet er iemand waar er objectieve richtlijnen staan over het gebruik en bijhorende schade van de zonnebank?

Alvast bedankt broeders.

Ik vind het ook altijd onduidelijk. Het ene onderzoek zegt dat het schadelijk is terwijl het andere weer beweerd dat zon schadelijker is:(

Als het écht zo gevaarlijk zou zijn, zouden er geen zonnebanken meer bestaan... Ik zeg gewoon doen, maar dat is mijn standpunt.

• Topic Starter Topic Starter
Als het écht zo gevaarlijk zou zijn, zouden er geen zonnebanken meer bestaan... Ik zeg gewoon doen, maar dat is mijn standpunt.

Zou je ook kunnen zeggen van sigaretten... Toch is longkanker grootste doodsoorzaak bij mannen boven de 40 geloof ik.

Geld gewoon dezelfde regel als bij alle andere dingen:

Overdrijf er niet mee en gebruik met mate.
Vind persoonlijk af en toe een zonnebankie echt heilzaam voor mn spieren, voel me een compleet ander mens.

Geld gewoon dezelfde regel als bij alle andere dingen:

Overdrijf er niet mee en gebruik met mate.
Vind persoonlijk af en toe een zonnebankie echt heilzaam voor mn spieren, voel me een compleet ander mens.

Weet je wat, ik ga zelf eens onder de zonnebank nu!

zonnebank is niet ""gezond" en gewoon onder de zon heeft zijn voordelen maar is uiteindelijk ook niet gezond en kans op huidkanker

zal idd beter zijn als een namiddag (dus hele middag) pal in de zon hehehe

gezond met mate (vitamine D e.d.)

boeie

is lekker, vooral nu met dit klote weer, om even na je training onder zonnebank te gaan liggen

En een flinke portemonnee. Kost 10 euro voor een beetje deftig zonnen tegenwoordig:eek:

Inderdaad, ik snap ook niet hoezo mensen daar zo'n bedrag voor over hebben. Ga zelf ook eens in de maand, soms nog wat minder, om niet helemaal wit te worden als de zon er niet is. Maar 4+ keer per week, dat is echt niet goedkoop.

Inderdaad, ik snap ook niet hoezo mensen daar zo'n bedrag voor over hebben. Ga zelf ook eens in de maand, soms nog wat minder, om niet helemaal wit te worden als de zon er niet is. Maar 4+ keer per week, dat is echt niet goedkoop.

wij hebben gratis zonnebank at the gym:cool:

tegenwoordig zijn de lampen ook veel lichter heb ik gehoord, je verliest sneller je kleur ook ... Vanwege de minder schadelijke lampen dus

Terug
Naar boven