kurt76
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja inderdaad en volgens mij heb je nogaltijd zon nodig.Mens health gebruikt zelf andere bronnen... en 10min buiten onder deze wolken? No way dat je daarmee voldoende vitamine D krijgt.
Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt?http://www.aad.org/gov/state/documents/IARCReportonUVHumanCarcinogen.pdf
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier over een review. Dat is binnen de wetenschap een vorm van onderzoek met de sterkste bewijskracht.
Ik ging vroeger onder de zonnebank, maar nu nog zelden. Alternatieven heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar je hebt bijv. sunless tanning, waar velen toch wel tevreden over zijn. En dan heb je ook nog melanotan, maar ik heb me er nog niet voldoende in verdiept. Het blijft sowieso allemaal prijzig, maar het gaat natuurlijk wel over je gezondheid en schoonheid.
Je huid verouderd gewoon veel sneller en zoals gezegd is het kankerverwekkend.
Dat begrijp ik niet helemaal, als je maar 1x per week 10 minuten gaat, kom je op nog geen eens 10 uur per jaar max...VER onder de 50 uur gevarenzoneJe huid verouderd gewoon veel sneller en zoals gezegd is het kankerverwekkend.
Ja dan word je ook niet bruin he.Dat begrijp ik niet helemaal, als je maar 1x per week 10 minuten gaat, kom je op nog geen eens 10 uur per jaar max...VER onder de 50 uur gevarenzone
zonnecabine is niet schadelijk heb ik horen zeggen?
of is dat fabeltje
het is bewezen dat de kans verdubbeld maar die kans is erg klein dus dat ie verdubbeld klinkt slecht , maar valt eigenlijk wel mee.
.1 keer per week is al voldoende om 60% meer kans op huidkanker, het leuke eraan is dat deze vorm van kanker zich heel snel verspreid omdat er een snellere celdeling in de huid plaatsvindt.
Dat begrijp ik niet helemaal, als je maar 1x per week 10 minuten gaat, kom je op nog geen eens 10 uur per jaar max...VER onder de 50 uur gevarenzone
Dan heb je geluk, want dat lukt zeker niet iedereen.Ik kan mijn kleur makkelijk onderhouden met in de winter 1x per 2 weken 20min onder de zonnebank te gaan...
Uit de mond van een oncoloog gehoord dat 10 keer per jaar een zonnebankbeurt niet schadelijk is.