MuscleMeat

Zou je voor 1 jaar Justin Bieber willen zijn?

Peiling Peiling Zou je Bieber willen zijn?

• Totaal stemmers
    92

swagger

Freaky Bodybuilder
Waardering
842
... Ik wel wat zou dat fijn zijn zeg, dat is echt mijn ultieme droom al die chicks die hij kan krijgen en zo'n mooie stem hebben en zo'n mooi uiterlijk! Goh was het maar zo'n feest.

Dood nog niet, wat een homo

r*tard.

r*tard, gay, ...
Maar ik zou echt wel een jaar z'n liefje doen! :D

ja hoor, 1 jaartje sparen en de rest van m'n leven binnen zijn!
dan nog gezwegen van alle chicks..

Nooit.. wat een laffe homo

Dude kijk naar het publiek wat op zn concerten afkomt wat een potentieel daar bij zit! :D

10-14 jarigen is niks voor mij :D

Maar dit mag er toch zijn? :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel niet 1 van haar beste foto's precies :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou hem de rest van mijn leven nog wel willen zijn

Ja een jaar helemaal de Charlie Sheen uithangen en heel zijn imago naar de klote werken, chicks nken en leipe shit doen.
Na een jaar krijg ik mijn eigen lichaam terug en dan heb ik een leuke tijd achter de rug en is de carrière van die irritante nicht over.

wie ?

• Like
Waarderingen: KIKO

Ken je Justin Beaver niet? :eek:

JustinBeaver.png

Ja een jaar helemaal de Charlie Sheen uithangen en heel zijn imago naar de klote werken, chicks nken en leipe shit doen.
Na een jaar krijg ik mijn eigen lichaam terug en dan heb ik een leuke tijd achter de rug en is de carrière van die irritante nicht over.

Daar heeftie over nagedacht. :D
Denk best dat je fun kan hebben idd als je hem 1 jaar bent.

nope, dan wordt ik door 3kwart van de wereldbevolking gehaat

is een maand ook goed?? geld ff overmaken naar mijn rekening ofc en wat chickies regele :P en natuurlijk op de laatste dag flinke hoeveelheden drugs en voornamelijk heroine en spuiten kopen zodat hij niet meer popi jopi is en geregeld. hele wereld weer blij en ik blij ;)

1 minuut is ook goed, zolang ik maar aan een mes of blaffer kan geraken in die minuut.

Een heel jaar vind ik een beetje lang.
Een maandje of 3 zou ik prima vinden, weer een nieuwe ervaring erbij.

Terug
Naar boven