AndroidHealthClinic

Zou je voor 1 jaar Justin Bieber willen zijn?

Peiling Peiling Zou je Bieber willen zijn?

• Totaal stemmers
    92
michael spendeerde alles in pijnstillers?? xD

Zijn vermogen werd 10 jaar geleden geschat op 500 miljoen, hij gaf dan ook aardig wat uit, maar toch, zijn centen rolden dan ook snel binnen, en het verschil tussen hem en Bieber is wel even een tandje groter, daarbij kopen mensen veel minder snel een cd in de winkel als dat dat 25 jaar geleden gebeurde.

Zijn vermogen werd 10 jaar geleden geschat op 500 miljoen, hij gaf dan ook aardig wat uit, maar toch, zijn centen rolden dan ook snel binnen, en het verschil tussen hem en Bieber is wel even een tandje groter, daarbij kopen mensen veel minder snel een cd in de winkel als dat dat 25 jaar geleden gebeurde.
je moet wel niet vergeten dat je nu stukke meer betaalt, en in america kopen ze downloads vaak voor een dollar als ik het goed heb en dat word veel gedaan. denk dat vooral jonge meisjes eerder een album kopen dan downloaden. ik enk dat 500miljoen nu minder is dan in de tijd van michael jackson maar dat weet ik niet zeker

Yep,om een jaartje alles op mijn rekening door te storten. Die pedotoestanden hoeven niet.

Een luxe leven zie ik wel een jaartje zitten ja! :D ook zen chick mag wel eens langskomen.

Ja tuurlijk, kan ik een jaar lang elke dag een ander meisje van haar onschuld beroven.

Een jaar Justin Bieber? Och volgens mij heeft 'ie het lekker gemaakt. Is allang dik miljonair. Als ik hem was zou ik ophouden met muziek maken en gewoon van dat geld genieten. Wat je daar wel niet allemaal me kunt doen. :)

Om vrouwelijke aandacht komt 'ie ook nooit tekort trouwens. Misschien roept 'ie wel "moederlijke instincten" op met z'n babyface. :P

iedereen kan haten wat hij wil maar die jongen heeft het echt goed voor elkaar. Kan moeilijk veel chicks krijgen en heeft meer geld als wij in ons leven verdienen.
Ik zou hem dus wel een jaartje wille zijn

Nah , niet onderschatten hoeveel 'werk' hij moet doen.

Tuurlijk niet, wtf. Zou me dan kapot irriteren aan mezelf. Daarnaast niet (zwaar) kunnen trainen.

bieber is beta, sterker nog hij is half vrouw..

ik heb nee gevote.. maar nader inzien.

lekker een gym opkopen en daar trainen. ongelofelijk veel kuurtjes kopen :)
hele dagen me aan de drugs kapodt snuiven en h**ren nken. ruige feestjes geven met deejays met langspeelplaten.

ik heb nee gevote.. maar nader inzien.

lekker een gym opkopen en daar trainen. ongelofelijk veel kuurtjes kopen :)
hele dagen me aan de drugs kapodt snuiven en h**ren nken. ruige feestjes geven met deejays met langspeelplaten.

jij wilt geen bieber zijn....je wilt zijn geld alleen.

13-jarige chicks nken nog voordat mn ballen ingedaald zijn?

Nee bedankt. Dan nog liever de andere kan van het spectrum, Hugh Hefner ofzo.

Edit: Of zoals Peanuthead zegt, Charlie Sheen. Als het toch niet mijn eigen lichaam is wat ik naar de klote aan het helpen ben, lijkt me dat wel wat haha.

Laatst bewerkt:
duh

selena :heart:

Ik wil alleen z'n geld, en 2% van zijn lekkerste chicks.

ik wil zijn kapsel
:trollface:

Hell Yeah, ik zou zn 'ontschuldige' reputatie volledig naar de zak helpen door te feesten als een maniak en elk geil k*tje kapot te nken dat op Bieber valt. En natuurlijk achteraf de uitgebreide foto en filmreportages verspreiden op het internet.:D

Waarom zou ik 1 jaar lang een lesbienne willen zijn? The **** is wrong with you ppl

Terug
Naar boven