Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt 19710 maaltijden achter de kiezen en je weet nog niet hoe je moet eten, is toch te triest voor woorden!!hallo, ik zou graag weten wat ik kan bereiken als ik echt zou gaan trainen.
ik heb heel wat overgewicht en weeg 96kg, en ben 1.70m groot en ik ben 18 jaar oud.
ik ben het dus beu om dik te zijn en wil vermageren , fitnessen, meer spieren krijgen ect.
Dus waar zou ik starten? ik moet er ook bijzeggen, ik doe geen sport, ik zit meestal op pc![]()
a.u.b alleen serieuze reacties. Ik heb een paar stickies gelezen ja maar weet nog altijd niet in welke situatie ik zit.. waar zou ik eerst mee beginnen door mijn overgewicht? ( obesitas)
alvast bedankt !

Ja tuurlijk, als je laat zien dat je seriously bent krijg je seriously reactiesHallo , ik ben net wakker, eerste wat ik dee is op dutchbodybuilding
echt bedankt voor deze mooie reacties!!!
.
Je hoef je niet te schamen, we weten dat je nog aan het begin staat.nu om fotos te maken van mij zie ik nog niet zitten![]()

echt niet gezond.
zal ook afzien worden 4 uur fietsen hehe. ik zal eens zoeken achter die topic en eens lezen Harry19! bedankt!Hallo , ik ben net wakker, eerste wat ik dee is op dutchbodybuilding
echt bedankt voor deze mooie reacties!!!
nu om fotos te maken van mij zie ik nog niet zitten![]()
Hey Bonkers, ik ben echt van plan om er werk van te maken!,
aangezien je me echt wil helpen ( en dat is fantastisch!), zal ik je een PM sturen als je wil. Echt bedankt.

alweer een boost in motivatie !
) een mooi plan opstelt, zorg dat je hier dan ook voor 100% vertrouwen in hebt zodat je hier ook altijd op terug kan vallen!he man,
Buiten de geweldige reacties die ik hier heb gezien, vind ik dat hier nog echt wel wat bij hoort waarvan ik weet dat je het nodig hebt.
Maak een plan (voedingsschema/sporten) en heb vertrouwen in je plan.
Op de momenten dat je tegenslagen hebt (en die krijg je zeker) zul je gaan twijfelen aan je plan, maar dit moet je dus sowieso niet doen!
Als jij hier met hulp van al deze sport-goeroes () een mooi plan opstelt, zorg dat je hier dan ook voor 100% vertrouwen in hebt zodat je hier ook altijd op terug kan vallen!
Succes!

Euhm....
Not sure if serious
Iedereen reageert wel iets anders op voeding, dus waarom zou je niet mogen twijfelen en een paar (kleine) veranderingen aanbrengen in schema?![]()

Bonkers, vorige maand wist je nog niet eens wat creatine was en je traint letterlijk pas 4 maanden. En nu wil je iemand gaan begeleiden