MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Afvallen is de beste manier om in bloeddruk omlaag te gaan. Maar als ik het zo lees klinkt het me ook als iets voor de huisarts. Als die met normale medicatie de druk niet omlaag krijgt dan kan hij naar de nefroloog en die kan dan met een combi vaak we wat bereiken.

    Met voeding kun je ook wel iets. Je wilt dan hoeveelheid natriumzout verhagen en kalium verhogen. In combi met sommige medicatie moet je dan we voor kalium vergiftiging oppassen. Maar je kunnsowieso meer bladgroenten eten en dingen als bananen. Als de bloeddruk echt te hoog is, en dat is bij 100-200 zo, dan kun je beter medicatie nemen ‘en ook wat doen aan je gewicht en voeding.


    Ik weet niet hoe eea gemeten is, maar sommige mensen hebben met name bij een meting een hoge bloeddruk. Dan krijg je een dag een kastje mee zodat je elke tien minuten een meting krijgt. Overigens is 200-100 serieus te hoog en dus wat mij betreft niet iets om zelf te veel mee aan te klooien.
    Mijn bloeddruk was ook hoog toen ik aan wegatletiek deed en een uitgemergelde 80kg woog.
     
    Screenshot_20210403-013517__01.jpg
     
    Mijn zoontje die mij aan het trollen is.
    Elke keer als ik hem een hapje geef bijt hij op de lepel en schiet hij in de lach omdat ik de lepel niet uit zijn mond krijg :heart:
    Heerlijk :D
    Die kleine kereltjes zijn ook al verrassend sterk!
     
    Heerlijk :D
    Die kleine kereltjes zijn ook al verrassend sterk!

    daar kwam ik vorige week ook achter bij mijn jongste zoon.

    We waren een balletje aan het trappen. Hij legt de bal voor mij en ik moest mijn benen uit elkaar houden zodat hij de bal erdoorheen kon ‘schieten’. Hij haalt aan en trapt goed hard. Helaas raakt hij niet de bal maar mijn zak.

    Godverdomme dat deed pijn zeg.
     
    Banden van wielrenfiets en stadsfiets vervangen, dus we zijn weer debiel mobiel. :grinny:
    Blijkbaar heb je het achterwiel eruit gehaald. Dan moet je ook weer de naafversnelling afstellen, in de 4de versnelling moeten dan de streepjes tegenover elkaar staan. Bij een fietsenmaker buigen ze de achtervork uit, daar kan je als particulier ook een apparaatje voor kopen, dan duurt het 10x zo kort. Inderdaad een lastige klus de eerste keer.

    Ik begreep schijfrem niet, er zit volgens mij een naafrem op, misschien met een koelschijf. En versnellingskabels (meervoud)???

    En het niet op druk kunnen brengen/verkeerde maat verhaal begreep ik ook niet, dat lukt alleen niet als de binnenband VEEL te groot is. Maar volgens mij is er maar 1 maat (diameter), 28 inch.

    Maar petje af als het je lukt, dit is het lastigste karweitje aan een fiets dat ik me kan voorstellen. Hoewel je bij een paar andere klusjes ook speciaalgereedschap nodig hebt.
    Gelukt dus! :D Ondanks gebrekkig gereedschap.

    Bedoelde inderdaad naafversnelling. Versnellingen doen het prima (ik had deze gewoon exact op hetzelfde punt bevestigd als losgehaald, dus hoefde niets meer af te stellen). Remmen moeten nog wel beter afgesteld worden, maar die waren al k*t.
     
    Is er een nieuwe Sterkste Man van Belgisch Limburg in aantocht? Sanca Jr.?
    Als hij daar interesse voor toont wel, ik ga het sowieso wel een beetje aanmoedigen natuurlijk ;)
    De dokters verschieten hun altijd hoe sterk hij al is, mijn vriendin en schoonmoeder vinden hem al te sterk :roflol:
     
    daar kwam ik vorige week ook achter bij mijn jongste zoon.

    We waren een balletje aan het trappen. Hij legt de bal voor mij en ik moest mijn benen uit elkaar houden zodat hij de bal erdoorheen kon ‘schieten’. Hij haalt aan en trapt goed hard. Helaas raakt hij niet de bal maar mijn zak.

    Godverdomme dat deed pijn zeg.
    heb ik gezien bij "home video" :D
     
    Banden van wielrenfiets en stadsfiets vervangen, dus we zijn weer debiel mobiel. :grinny:

    Gelukt dus! :D Ondanks gebrekkig gereedschap.

    Bedoelde inderdaad naafversnelling. Versnellingen doen het prima (ik had deze gewoon exact op hetzelfde punt bevestigd als losgehaald, dus hoefde niets meer af te stellen). Remmen moeten nog wel beter afgesteld worden, maar die waren al k*t.
    Goed gedaan. Bij zo'n stadsfiets kan een band vervangen tegenvallen, de achterwielconstructie is hopeloos.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    daar kwam ik vorige week ook achter bij mijn jongste zoon.

    We waren een balletje aan het trappen. Hij legt de bal voor mij en ik moest mijn benen uit elkaar houden zodat hij de bal erdoorheen kon ‘schieten’. Hij haalt aan en trapt goed hard. Helaas raakt hij niet de bal maar mijn zak.

    Godverdomme dat deed pijn zeg.
    Al dat lichaamshaar van je gaf geen bescherming? Waar is het dan voor...
     
    Nog nooit in Turkije geweest, zou er wel eens willen motorrijden. Hoezo?
    Ik ook niet, vrouwtje wilt niet..

    jammer, Turkije is niet verkeerd nu de lira zo laag staat... en ff mijn koffer vullen met hgh natuurlijk :)

    nee gewoon, misschien hebben ze daar strenge winters? Ik heb zelf amper lichaamsbeharing, maar in het land van mams is het altijd 30 graden
     
    Back
    Naar boven