MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Gelukkig ben je ongedeerd en heb je ervan kunnen leren. Zoiets had ik ook op de eerste dag. Niet ver genoeg vooruit kijken, te hard rijden en te lang op de rem waardoor ik de bocht bijna niet meer kon maken.
 
Gelukkig ben je ongedeerd en heb je ervan kunnen leren. Zoiets had ik ook op de eerste dag. Niet ver genoeg vooruit kijken, te hard rijden en te lang op de rem waardoor ik de bocht bijna niet meer kon maken.

Dat vooral, ik zie het als een les die mogelijk een paar tientjes onderdelen kost, lesgeld goed besteed.

En weer een mooi gesprek met mijn pa, waarbij wederom blijkt dat we soms best op elkaar lijken :lol:
Screenshot_20230317_204722.jpg
 
Shit man, hoe ben je hier zelf uitgekomen?
Kut, dubbele etage uitwendige beenbreuk rechts, hing enkel nog aan weke delen aan elkaar.

Schouder uit de kom en arm afgebroken van het gewricht

Hand gebroken op meerdere plekken.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben je ongedeerd en heb je ervan kunnen leren. Zoiets had ik ook op de eerste dag. Niet ver genoeg vooruit kijken, te hard rijden en te lang op de rem waardoor ik de bocht bijna niet meer kon maken.
Als je alleen ver vooruit kijkt, ga je weer onderuit omdat je de troep op het wegdek niet gezien hebt...
 
Als je alleen ver vooruit kijkt, ga je weer onderuit omdat je de troep op het wegdek niet gezien hebt...
Ik deel de bocht op in een paar orientatiepunten , na elke punt focus ik me op het volgende punt. Werkt perfect voor mij

Aanrempunt
Instuurpunt
Apex
Punt waar ik uit wil komen.

Zo heb je ook veel beter in de smiezen wat er op het wegdek ligt
 
Ik deel de bocht op in een paar orientatiepunten , na elke punt focus ik me op het volgende punt. Werkt perfect voor mij

Aanrempunt
Instuurpunt
Apex
Punt waar ik uit wil komen.

Zo heb je ook veel beter in de smiezen wat er op het wegdek ligt
Lijkt me beter dan heeeel ver vooruitkijken.
 

Wat een smerig snelle straatfiets, tering
600bhp☠️
 
Ik vind 130pk al genoeg.
Mijn stijl is het ook niet.

Maar speel al langer met het idee van een turbocharged fireblade 900rr. Zit alleen met het carburateur probleem, dan zou ik op injectie moeten gaan. Verder is het wel te doen op lage druk en std internals en kleine aanpassingen. Inlaattraject is de enigste belangerijke horde die je moet nemen. Maar optie zou zijn van de 2001 fireblade met de eerste injectie, ECU laat je zo flashen hoorde ik. Blok overzetten is hels aangezien de sc33 blade het blok in het frame zit en bij de sc44 de achterbrug aan het blok gemonteerd zit.

Smering haal je vanuit de kop en via zwaartekracht langs de turbo en het blok weer in, dat is in principe "zo gebeurd" .

Starlet glanza turbo zou het beste passen, 1.3 4 in lijn turboblok, compacte turbo . Ze hadden ooit plug and play kits maar die kan ik niet meer vinden.

Staat iig op de bucketlist
 

Wat een smerig snelle straatfiets, tering
600bhp☠️

Lijkt me echt behoorlijk useless, vergelijkbaar met een auto met wat, 3000pk?

Onder de 200kph sta je gewoon je wiel(en) te spinnen en daarboven moet je je afvragen of je dan nog echt zo veel vermogen en acceleratie wilt.

Werkt waarschijnlijk ook alleen maar onder specifieke omstandigheden, in het filmpje kan hij een normale Hayabusa al niet bijhouden omdat hij te veel wheelspin heeft.

Maarja ik kan 100pk kennelijk al niet op de weg houden dus ik kan maar beter niet te veel kritiek hebben
 
Back
Naar boven