- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ik oud ben blijkt het inderdaad soms tegen te vallen, vroeger had ik dat niet eens door.Ik vind je wel een strijder hoor, gewoon alleen een motor en geen auto
Zeker met het weer van de afgelopen weken.
Balen man! Geen blessures aan over gehouden?Iets minder debiel rijden is misschien wel beter in de toekomst.
Valt allemaal mee gelukkig en zelf nergens last van.
![]()
![]()
![]()
Wat is er gebeurd?Iets minder debiel rijden is misschien wel beter in de toekomst.
![]()
![]()
![]()
Het is ook niet de vraag of je valt, maar wanneer.Iets minder debiel rijden is misschien wel beter in de toekomst.
![]()
![]()
![]()
Helemaal niks! Zelfs geen schaafwond of blauwe plek.
Gvd

Best heftig, maar weinig schade idd. Maar zo leer je "het" wel. Bij hard remmen moet je uitkijken met de achterrem, zelf doe ik daar weinig mee. Aan de andere kant moet je bij hard remmen met de voorrem uitkijken voor over de kop slaan.Helemaal niks! Zelfs geen schaafwond of blauwe plek.
Wel een flinke deuk in mijn ego.
Gvd
Eigenlijk wel want als ik dood was gegaan was het beter voor het mileu.
Leuke dijkweg, flink gassen, te veel achterrem zonder ABS en te weinig talent getankt bij de Shell gisteren.
Ging rechtdoor de dijk af omdat de bocht niet meer haalde door blokkerende achterrem en toen laatste stuk gegleden.
Blijkt maar weer waar...
Gelukkig was ik niet alleen en valt het dus allemaal mee.
Schade aan de motor lijkt beperkt tot losgeraakte linker klipperlicht (uit het rubber getrokken) en lichte verbuiging van de schiftlever, maar dat is minimaal.
Geen krassen op de kappen of tank, zelfs de cover van de koppeling lijkt geen echte krassen te hebben.
Dit zou toch een geniale uitleg zeg bij iemand zijn eerste rijles 😂Best heftig, maar weinig schade idd. Maar zo leer je "het" wel. Bij hard remmen moet je uitkijken met de achterrem, zelf doe ik daar weinig mee. Aan de andere kant moet je bij hard remmen met de voorrem uitkijken voor over de kop slaan.
Best heftig, maar weinig schade idd. Maar zo leer je "het" wel. Bij hard remmen moet je uitkijken met de achterrem, zelf doe ik daar weinig mee. Aan de andere kant moet je bij hard remmen met de voorrem uitkijken voor over de kop slaan.
Tja het subject moet ook wel wat doen met die uitleg heDit zou toch een geniale uitleg zeg bij iemand zijn eerste rijles 😂

Een motor sportief rijden is serieus gevaarlijk, het heeft wat weg van ongezekerd rotsklimmen, zeker zonder ABS.Dit zou toch een geniale uitleg zeg bij iemand zijn eerste rijles 😂
Heb zelf helemaal geen rijles gehad en ben vrijwel meteen (binnen 3 maanden) kneedowns gaan doen.
Ik ooit mijn hele rug, wie biedt meer?Kneedown is voor noobs, ik heb de motor nu 4 maanden en had mijn hele been en linkerarm tegen de grond joh.
Als je goed bochten wil leren rijden, kan je er beter aan de langzame kant ingaan en voorzichtig wat gas bijgeven als het mee blijkt te vallen.. Een onbekende bocht op maximaal mogelijke snelheid beoordelen EN ook nog eens hard komen aanremmen, lukt zelfs de MotooGP coureurs niet.Ja het viel opzich mee hoor, lag nog geen 10 meter van de weg, gewoon stomme fout om de achterrem te pakken op een motor zonder ABS, had ik goed doorgeremd op de voorrem had ik de bocht waarschijnlijk wel gehaald.
Tja het subject moet ook wel wat doen met die uitleg he
Maar braaf 60 rijden op de dijk en lessen op een motor met ABS is wel even wat anders dan als een debiel over die dijk rijden en bijna niet onder de 100kmh komen op het hele stuk.
Was gewoon net iets te optimistisch voor mijn niveau, en dat werdt ook direct bestraft.
Ik merk ook wel dat ik soms net iets te veel andrenalinejunky ben, achteraf ook misschien wel goed dat ik niet voor de FZ1 gegaan ben als eerste motor.
Je knie is het enige deel van je been dat niet aan de grond is gekomen, zie ik op de foto.Kneedown is voor noobs, ik heb de motor nu 4 maanden en had mijn hele been en linkerarm tegen de grond joh.
ik doe alleen aan motor zwemles
@MikeAKA gaat deze sowieso winnen.