AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

meeste tankstations ook wel (bemand met winkel)

Action✌️paar euro

Zelf een stukje wezen toeren langs de polder Ronde Hoep ten Z van Amsterdam, en langs de riviertjes Gein en Amstel. Wegdek met natte stukjes, veel korte bochtjes. De Moto Guzzi is daar erg geschikt voor (snelheden tussen de 60 en 100), maar nu al zaten mijn maat 45 laarzen af en toe knel tussen de motor en het wegdek.

Dus binnenkort weer tijd voor de oneindige grondspeling van de Speed Triple op de Pirelli Supercorsa's. Daarvan ga ik ook nog de achterkant pimpen, de originele bevestiging van nummerplaat en achterlicht zijn een doorn in het oog.

EN groot onderhoud inclusief klepspeling controleren. Heb ik al een tijd uitgesteld omdat 40.000km geleden de speling maximaal was. Klepspeling stellen bij de Guzzi gaat met stelboutjes en moertjes die van buiten makkelijk bereikbaar zijn zonder demontage van onderdelen zoals het kleppendeksel, maar bij de Triumph moeten ook nog de nokkenassen eruit...

Laatst bewerkt:

Het geluid van mijn vorige motor...

hoi

tijdje verder inmiddels, even loeren en mijn parel tonen. de fazer heeft plaats gemaakt voor een z900.

7C1D5508-689D-4976-8687-BE6A7FAFF709.jpeg

inmiddels zwarte hendels en nieuwe uitlaat komt eraan. pajic (gendringen) gaat titanium van voor tot eind installeren, sc project demper (of toch akrapovic?), db killer erin maar kat eruit. ook ga ik hem polijsten en glasscoaten. kost wat maar heb je wat. leuk ding, lekker snel en (onder andere) de reden waarom ik ooit begon aan een motorrijbewijs.

Vette bike @hk95
Heb nog een oudje gehad z900 en 1300, met spaakwielen

Vette bike @hk95
Heb nog een oudje gehad z900 en 1300, met spaakwielen

thanks man

kawasaki is geweldig, twijfelde enorm tussen een mt-09 (sp) en z900 maar de z900 voelt veel speelser.. even melodramatisch: er zit meer passie in. maat heeft een mt-10, echt een fantastische machine maar het voelt gek genoeg vrij voorspelbaar.. kan er geen vinger op leggen, maar het kan ook door mijn gekleurde (groene) bril komen..

thanks man

kawasaki is geweldig, twijfelde enorm tussen een mt-09 (sp) en z900 maar de z900 voelt veel speelser.. even melodramatisch: er zit meer passie in. maat heeft een mt-10, echt een fantastische machine maar het voelt gek genoeg vrij voorspelbaar.. kan er geen vinger op leggen, maar het kan ook door mijn gekleurde (groene) bril komen..
Een bike moet je ook passen heb ik het gevoel. Heb 2 dagen ZXR 600 ZX6R gehad, maar is niks voor mij. akrapovic moet je zelf ook fijn vinden. Maar ja, weet nooit wat er vandaag of morgen op mijn pad komt. Rij zelf weinig, liever toer met oude bikes of naar TT of Sachsenring. Al kun je er beter met de auto naar toe ivm scherpe controles.

hoi

tijdje verder inmiddels, even loeren en mijn parel tonen. de fazer heeft plaats gemaakt voor een z900.

7C1D5508-689D-4976-8687-BE6A7FAFF709.jpeg

inmiddels zwarte hendels en nieuwe uitlaat komt eraan. pajic (gendringen) gaat titanium van voor tot eind installeren, sc project demper (of toch akrapovic?), db killer erin maar kat eruit. ook ga ik hem polijsten en glasscoaten. kost wat maar heb je wat. leuk ding, lekker snel en (onder andere) de reden waarom ik ooit begon aan een motorrijbewijs.
Leuk weggetje.

Z900 is wel echt een hele vette naked imo.

Honda heb ik ook gehad wat ik al eens zei, soort caféracer van gemaakt. Toen was ik nog jong en onbezonnen.
Nu geen tijd meer voor zelf knutselen... :sad:
Ik ben oud en onbezonnen.

Voor de K modellen van Honda waren er mooie Giuliari zadels en M-stuurtjes.
sport-seat-giuliari-style-for-all-cb-750-four-k0-k6-69-76.jpg

Terug
Naar boven