- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja, kosten ook praktisch niks, is wel fijn een setje van te hebben voor een paar euro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, kosten ook praktisch niks, is wel fijn een setje van te hebben voor een paar euro
Vette bike @hk95
Heb nog een oudje gehad z900 en 1300, met spaakwielen
Een bike moet je ook passen heb ik het gevoel. Heb 2 dagen ZXR 600 ZX6R gehad, maar is niks voor mij. akrapovic moet je zelf ook fijn vinden. Maar ja, weet nooit wat er vandaag of morgen op mijn pad komt. Rij zelf weinig, liever toer met oude bikes of naar TT of Sachsenring. Al kun je er beter met de auto naar toe ivm scherpe controles.thanks man
kawasaki is geweldig, twijfelde enorm tussen een mt-09 (sp) en z900 maar de z900 voelt veel speelser.. even melodramatisch: er zit meer passie in. maat heeft een mt-10, echt een fantastische machine maar het voelt gek genoeg vrij voorspelbaar.. kan er geen vinger op leggen, maar het kan ook door mijn gekleurde (groene) bril komen..
Leuk weggetje.hoi
tijdje verder inmiddels, even loeren en mijn parel tonen. de fazer heeft plaats gemaakt voor een z900.
![]()
inmiddels zwarte hendels en nieuwe uitlaat komt eraan. pajic (gendringen) gaat titanium van voor tot eind installeren, sc project demper (of toch akrapovic?), db killer erin maar kat eruit. ook ga ik hem polijsten en glasscoaten. kost wat maar heb je wat. leuk ding, lekker snel en (onder andere) de reden waarom ik ooit begon aan een motorrijbewijs.
Z900 was een iconische motor. Had zelf een CB750 en zelfs de Z650 was sneller.Vette bike @hk95
Heb nog een oudje gehad z900 en 1300, met spaakwielen
Honda heb ik ook gehad wat ik al eens zei, soort caféracer van gemaakt. Toen was ik nog jong en onbezonnen.Z900 was een iconische motor. Had zelf een CB750 en zelfs de Z650 was sneller.

Ik ben oud en onbezonnen.Honda heb ik ook gehad wat ik al eens zei, soort caféracer van gemaakt. Toen was ik nog jong en onbezonnen.
Nu geen tijd meer voor zelf knutselen...![]()
Ook heel leuk!
Volgens mij doet Porsche dat al met de 911. Imo mooiste auto aller tijden.Ook heel leuk!
En de Z900RS?
Zou leuk zijn als ze zoiets met auto's ook zouden doen. Een oude look maar met moderne technologie uitbrengen.
![]()
Porsche heeft alleen de 992 in productie op het moment dacht ik, bedoel je niet de restomods van Singer?Volgens mij doet Porsche dat al met de 911. Imo mooiste auto aller tijden.
Ik heb niet eens een auto, misschien zijn dat oude modellen die ik zie rijden. Ff gegoogeld, zijn inderdaad 992 modellen.Porsche heeft alleen de 992 in productie op het moment dacht ik, bedoel je niet de restomods van Singer?