- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig ben je ongedeerd en heb je ervan kunnen leren. Zoiets had ik ook op de eerste dag. Niet ver genoeg vooruit kijken, te hard rijden en te lang op de rem waardoor ik de bocht bijna niet meer kon maken.
Zo een natura2000 gebied in. De biodiversiteit van de grassoorten is meteen decennia lang verkracht.
Het had ook heel anders kunnen aflopen...Dat vooral, ik zie het als een les die mogelijk een paar tientjes onderdelen kost, lesgeld goed besteed.
En weer een mooi gesprek met mijn pa, waarbij wederom blijkt dat we soms best op elkaar lijken![]()
Gebruik mn achterrem nooit.
Shit man, hoe ben je hier zelf uitgekomen?
Kut, dubbele etage uitwendige beenbreuk rechts, hing enkel nog aan weke delen aan elkaar.
Op de bovenste foto zie ik een klavertje 4.Iets minder debiel rijden is misschien wel beter in de toekomst.
Valt allemaal mee gelukkig en zelf nergens last van.
![]()
![]()
![]()
Als je alleen ver vooruit kijkt, ga je weer onderuit omdat je de troep op het wegdek niet gezien hebt...Gelukkig ben je ongedeerd en heb je ervan kunnen leren. Zoiets had ik ook op de eerste dag. Niet ver genoeg vooruit kijken, te hard rijden en te lang op de rem waardoor ik de bocht bijna niet meer kon maken.
It was his lucky day.
Ik deel de bocht op in een paar orientatiepunten , na elke punt focus ik me op het volgende punt. Werkt perfect voor mijAls je alleen ver vooruit kijkt, ga je weer onderuit omdat je de troep op het wegdek niet gezien hebt...
Lijkt me beter dan heeeel ver vooruitkijken.Ik deel de bocht op in een paar orientatiepunten , na elke punt focus ik me op het volgende punt. Werkt perfect voor mij
Aanrempunt
Instuurpunt
Apex
Punt waar ik uit wil komen.
Zo heb je ook veel beter in de smiezen wat er op het wegdek ligt
Die Ducati is echt wel **** Nice
Idd!
Mijn stijl is het ook niet.