Fitness Seller

Hoe veel groter zijn jou handen geworden?

  • Topic starter Marky
  • Startdatum
  • Reacties 102
  • Weergaven 6K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Dus eerst hebben we dit gesprek;):

Probeer me maar over te halen :P

dat we dat dus even vooraf helder hebben.

Nee ik zal het je niet makkelijk maken :cool:

Graag of helemaal niet. Ik heb geen enkele zin om nog moeite te doen of te investeren in wat voor een relatie met een vrouw dan ook. Ik breng een flesje wijn en een goed humeur mee, maar meer moeite ga ik niet voor je doen. Ja, ik wil je ook nog wel bffen, maar dat was het dan ook.

En dan volgt dit, ben ik de enige die iets ziet:p

Sinds ik en Mikki coïtus hebben en ik niet meer aan mijn derde been moet trekken zijn mijn handen beduidend kleiner en minder gespierd geworden

Ja ze is van jou:rolleyes:, leer er nu maar mee leven dat het hiet vol testosteron-beesten zit, die Mikki graag een beetje plagen...
Je kon ook gewoon ik zeggen:p;)...:D

Kan er niet aan doen Akira, je maakt het me gewoon te gemakkelijk:D:p...
Maar ik vind je nog steeds leukhoor:D
 
Graag of helemaal niet. Ik heb geen enkele zin om nog moeite te doen of te investeren in wat voor een relatie met een vrouw dan ook. Ik breng een flesje wijn en een goed humeur mee, maar meer moeite ga ik niet voor je doen. Ja, ik wil je ook nog wel bffen, maar dat was het dan ook.

Jammer dan, volgende keer beter Lauw!
 
ik wou dat me handen groter werden, kon ik eindelijk fatsoenlijk meerdere lullen vastpakke

Wat jij wilt bro :D

(sorry voor het kloten met de quote, maar vond het wel een goede.)
 
Mijn handen zijn nog steeds zo klein als die van een 12-jarige. Ik hoor geen klachten van Phreak, dus... ;)

Dus Phreak houdt er van wanneer handjes van een twaalfjarige aan hem zitten ?
 
:roflol: wat een topic weer
 
Dus eerst hebben we dit gesprek;):









En dan volgt dit, ben ik de enige die iets ziet:p



Ja ze is van jou:rolleyes:, leer er nu maar mee leven dat het hiet vol testosteron-beesten zit, die Mikki graag een beetje plagen...
Je kon ook gewoon ik zeggen:p;)...:D

Kan er niet aan doen Akira, je maakt het me gewoon te gemakkelijk:D:p...
Maar ik vind je nog steeds leukhoor:D

Nu doe je alsof je mij owned, maar eigenlijk own je jezelf gewoon :roflol:
 
haha al die nieuwe members weten niet dat Marky ouder is:rolleyes:.

Het is mij iig nooit opgevallen dat m'n handen dikker zijn geworden:)
 
Mijne zijn niet groter geworden. Heb al jaren lange vingers. Komt door basketball volgens mij, vanaf mijn 5de begonnen dus dan ontwikkelen je handen denk ik wat meer. Rechts is ook iets groter dan links.
 
Naja, het gaat om de grip waarmee ik iets vastpak en contractie maak.

Na het chinnen, deadliften, squats, en zware dumbbell presses 45 graden heb ik toch echt gepompte handen. Heb er in een uitzonderlijk geval zelfs spierpijn in.
 
Ik heb sinds ik squat en deadlift van die platpoten gekregen door de monsterlijke gewichten die ik omhoog til.. Waarschijnlijk worden mijn voeten dan als het ware geplet... Wat kan ik hier tegen doen?
 
hmm ik merk niks aan mn handen
 
Ik heb sinds ik squat en deadlift van die platpoten gekregen door de monsterlijke gewichten die ik omhoog til.. Waarschijnlijk worden mijn voeten dan als het ware geplet... Wat kan ik hier tegen doen?

amputeren en op de plek waar je handen nu zitten zitten laten transplanteren dan kan je ook bij de grote handen club horen:rolleyes:
 
ik heb echt grote apenklauwen.. altijd grappig als het een vriend of vriendin opvalt.. Tering wat heb jij grote handen! ..Yes.. I do :)
 
ik heb kleine handjes, en ik vind ze lieeeeeeeeeeeeeeeeeeef:o
 
eeey ik had een vraag, ik heb aardig dunne enkels hoe kan ik deze het best gaan verdikke/verbrede. Hetzelfde geld voor mijn polsen tjooo
 
door er met je lul tegen te gaan slaan aap
 
Ik ben zuinig op mijn lul pik, moet er veel meiden mee plezier snapje:)
 
monster bump
 
Back
Naar boven