MuscleMeat

Wat vinden jullie de beste oral AAS...?

Bezoekers in dit topic

bb.com is zielig. Vraag daar eens hoeveel gaten er in je lever zitten na 3 maand 20mg halo. OMG OMG NOOB enz enz... Nochtans is dat een therapeutische dosis en tijdsduur. Iedereen papegaait maar wat op dat forum dat het lachwekkend is. Dankzij de naam is het meer een cult dan echte informatie...
 
Gewicht: 94.1 Kilo (10-6-07)
Gewicht: 97.0 Kilo (10-7-07)
Gewicht: 100.6 Kilo (10-8-07)

Bf% :10.6%
Bf% : 8.1%


ok, met zo'n gains vraag ik me dan toch af waarom je wilt gaan kuren hoor

:eek:monstergenen!!!daar kan prins pinda een puntje aan zuigen:D
 
Endo-stim 4 life, breeezaaaah:sd:

Huh:

Gewicht: 94.1 Kilo (10-6-07)
Gewicht: 97.0 Kilo (10-7-07)
Gewicht: 100.6 Kilo (10-8-07)

VP:10.6%
VP:8.1%

94.1*0.894 = 84.1254 kg VVM

100.6*0.919 = 92.4514 kg VVM

92.4514 - 84.1254 = 8.326 kg SPIER in twee maanden.

Rofl. Waarom ga je kuren als je zulk soort resultaten haalt met ecto-stim?
Dit zijn de resultaten die mensen verwachten van 8 weken kuren. 1 kg spier per week..rofl..hahaha

Geloof je het zelf nog of niet?
Om het nog sterker te maken:

94.1*0.106 = 9.9746 kg Vet
100.6*0.081 = 8.1486 kg Vet

Dus je bent in totaal bijna 2 kg vet kwijt geraakt en ruim 8 kg spier erbij gekomen in 8 weken?
Zelfs met een kuur zijn dit buitengewoon extreem goede gains voor 8 weken.

Ten eerste wie zegt dat ik wil gaan kuren?? ben gwn in veel geitereseerd en wil graag meningen horen...

en ten tweede endo stim ben ik allang mee gestopt ben me meer gaan richten op goede voeding.. me extreme groei is te verklaren omdat ik nu leef als een bodybuilder eet als een beest 8 tot 10 maaltijden op een dag en gebruikt heel veel supplementen slikt gemiddeld 40 pillen per dag train 5/6 keer in de week en ga zo maar door... 8 tot 10 maaltijden heb ik echter nooit gedaan en dan MAG je ook wel eens gaan groeien he ;) nogmeer commentaar? want kan er heel goed tegen horrr :rolleyes:
 
Maar waarom? Oral only is toch zwaarder dan een 'normale' beginner kuur voor de gezondheid, en je boekt er amper wat mee. En wat je ermee boekt raak je grotendeels kwijt.

In verhouding kan je beter gewoon goed verdiepen, en leren injecteren, of laten injecteren, voor beter resultaat met misschien dezelfde of zelfs minder gezondheid risico's.

Als je op Bodybuilding.com leest, word er altijd negatief gesproken over oral only, en beginners die met oral only aankomen zetten. Nog geen positief iets gelezen iig.

Zo denk ik erover iig

dankje...
 
Gewicht: 94.1 Kilo (10-6-07)
Gewicht: 97.0 Kilo (10-7-07)
Gewicht: 100.6 Kilo (10-8-07)

Bf% :10.6%
Bf% : 8.1%


ok, met zo'n gains vraag ik me dan toch af waarom je wilt gaan kuren hoor

staat er in mn topic dat ik wil gaan kuren? neeh ben gewoon geinteresseerd.... zoals ik dat in alles ben wat met fitniss te maken heeft:rolleyes:
 
staat er in mn topic dat ik wil gaan kuren? neeh ben gewoon geinteresseerd.... zoals ik dat in alles ben wat met fitniss te maken heeft:rolleyes:

als je zo'n topic maakt komt het wel zo over ja :rolleyes:
 
Ik lees nooit op bb.com. Maar misschien wel om dezelfde reden als hier. Meestal zijn het de breezerboys die met oral only kuurtjes op de proppen komen. Maar dat maakt de oral only kuur natuurlijk niet per definitie slecht. Je moet dus de breezerboy afzeiken, niet z'n kuur.. ;)

Dat denk ik ook ja.. je ziet de laatste tijd steeds vaker jongens die net trainen niet goed eten ff aan een paar gwichten slingeren en denken door een dianabol kuurtje maar fftjes breed te kunnen wordenen er super uit te zein voor de zomer whah en die geven de slechte naam ja... maar ik denk als je je eten super in orde houd en goed nakuurd je nettowinst best groot kan zijn;)
 
:eek:monstergenen!!!daar kan prins pinda een puntje aan zuigen:D

En trouwens me bf% staat er van de laatste maand niet bij he;).. tijdje niet gemeten zal zeker hoger liggen dan 9 % voor me gevoel
 
En trouwens me bf% staat er van de laatste maand niet bij he;).. tijdje niet gemeten zal zeker hoger liggen dan 9 % voor me gevoel

toch puik werk dan:D
 
Ten eerste wie zegt dat ik wil gaan kuren?? ben gwn in veel geitereseerd en wil graag meningen horen...

en ten tweede endo stim ben ik allang mee gestopt ben me meer gaan richten op goede voeding.. me extreme groei is te verklaren omdat ik nu leef als een bodybuilder eet als een beest 8 tot 10 maaltijden op een dag en gebruikt heel veel supplementen slikt gemiddeld 40 pillen per dag train 5/6 keer in de week en ga zo maar door... 8 tot 10 maaltijden heb ik echter nooit gedaan en dan MAG je ook wel eens gaan groeien he ;) nogmeer commentaar? want kan er heel goed tegen horrr :rolleyes:

Wat een verhaal.... Ik moest bijna huilen:treuren:
 
ik kreeg spontaan de racekak
 
Snap niet dat zo'n domme uitspraken nog gedaan worden. Meestal zijn deze japen te dom om te ademen en vind men ze smurfblauw onder een 15 kg wegend barbell terug. :(
 
Ten eerste wie zegt dat ik wil gaan kuren?? ben gwn in veel geitereseerd en wil graag meningen horen...

en ten tweede endo stim ben ik allang mee gestopt ben me meer gaan richten op goede voeding.. me extreme groei is te verklaren omdat ik nu leef als een bodybuilder eet als een beest 8 tot 10 maaltijden op een dag en gebruikt heel veel supplementen slikt gemiddeld 40 pillen per dag train 5/6 keer in de week en ga zo maar door... 8 tot 10 maaltijden heb ik echter nooit gedaan en dan MAG je ook wel eens gaan groeien he ;) nogmeer commentaar? want kan er heel goed tegen horrr :rolleyes:

OMG!!!!!!

endostim was toch helemaal de bom? Zware gains enzo? Maar nu ben je hiermee gestopt? Waarom dan? Ging toch zwaar goed zei je?

Je leeft nu Echt als een bodybuilder? Je hebt nu nog steeds zware gains? 40 pillen? Wat zijn dat dan voor een pillen? Endogym pillen ofzo?
Troost jezelf "Melcher". Dat slikken gaat je iig goed af.
 
Snap niet dat zo'n domme uitspraken nog gedaan worden. Meestal zijn deze japen te dom om te ademen en vind men ze smurfblauw onder een 15 kg wegend barbell terug. :(

:roflol: mwuhahaha :roflol:
 
OMG!!!!!!

endostim was toch helemaal de bom? Zware gains enzo? Maar nu ben je hiermee gestopt? Waarom dan? Ging toch zwaar goed zei je?

Je leeft nu Echt als een bodybuilder? Je hebt nu nog steeds zware gains? 40 pillen? Wat zijn dat dan voor een pillen? Endogym pillen ofzo?
Troost jezelf "Melcher". Dat slikken gaat je iig goed af.

Endostim ben ik mee gestopt vanwege de prijs 70 euro per maand werd me een beetje te gek met me voeding er nog bij koop iik liever 70 euro kip/biefstuk voor...

en die gemiddeld 40 pillen zijn : animal pack, 15 tot 20 pillen amino, 2 visolie omega 3,6 en 9, 4 tot 5 verschillende test boosters...
 
Back
Naar boven