MuscleMeat

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !''

Bezoekers in dit topic

lijkt me moeilijk naturel te behalen!!
maare vergeet niet dat je met AS 2x zo hard moet knallen (voedsel,training etc) ik vind het een dikke vooruitgang!ook met juice!
 
Wat vind jeppe ervan? Ik zie hem al vaak meekijken en hij zal ook vast wel een AS fysiek herkennen.

Haha stalker! Euhm I don't care eigenlijk....ik zie vooruitgang das alles :o
 
Daar gaan we weer.......
 
Laat trainen op jongere leeftijd ook pas later je teelballen indalen?
 
lijkt me moeilijk naturel te behalen!!
maare vergeet niet dat je met AS 2x zo hard moet knallen (voedsel,training etc) ik vind het een dikke vooruitgang!ook met juice!

smoes onder de aas gebruikers.
 
Jij hebt toch wel een behoorlijk grote plaat voor je kop volgens mij.

Ga buiten spelen of zo kerel. Please donder op.

Jij komt met je 15-jarige-op-het-broertje-van-Anne-Frank-lijkende-uitgemergelde-concentratiekamplichaam-met-grootheidswaan bek net kijken in het bodybuildingwereldje en aan je gallerij te zien eigenlijk niet eens fitnesswereldje, dus hou je grote bek maar voor je 13-jarige schoolgenootjes die vast wel onder de indruk van je 'lichaam' zijn.
 
Laatst bewerkt:
Jij komt met je 15-jarige-op-het-broertje-van-Anne-Frank-lijkende-uitgemergelde-concentratiekamplichaam-met-grootheidswaan bek net kijken in het bodybuildingwereldje en aan je gallerij te zien eigenlijk niet eens fitnesswereldje, dus hou je grote bek maar voor je 13-jarige schoolgenootjes die vast wel onder de indruk van je 'lichaam'.

Never piss off Michaelsmink, He has connections..
 
Laatst bewerkt:
Wat ben jij een ongelofelijke kneus zeg. Zwaar anti steroids, maar wel pics van niemand minder dan 'mike tyson' in het 'jouw ideale lichaam' topic plaatsen. dream on idiot.:rolleyes:

Heeft iedereen met een goed lichaam anabolen gebruikt? Weet je hoe groot Tyson was toen hij 16 was?
GFG, Jeppe hebben een anabolenlichaam. Als je zo redeneert, dan zouden Kale en G-Man ook anabolen gebruikt hebben:rolleyes:???
 
Heeft iedereen met een goed lichaam anabolen gebruikt? Weet je hoe groot Tyson was toen hij 16 was?
GFG, Jeppe hebben een anabolenlichaam. Als je zo redeneert, dan zouden Kale en G-Man ook anabolen gebruikt hebben:rolleyes:???
Die laatste trainen ook wel wat langer he. Daar zit een verschil tussen.
 
Jij komt met je 15-jarige-op-het-broertje-van-Anne-Frank-lijkende-uitgemergelde-concentratiekamplichaam-met-grootheidswaan bek net kijken in het bodybuildingwereldje en aan je gallerij te zien eigenlijk niet eens fitnesswereldje, dus hou je grote bek maar voor je 13-jarige schoolgenootjes die vast wel onder de indruk van je 'lichaam' zijn.

:bow::bow::thumbs:
 
Heeft iedereen met een goed lichaam anabolen gebruikt? Weet je hoe groot Tyson was toen hij 16 was?
GFG, Jeppe hebben een anabolenlichaam. Als je zo redeneert, dan zouden Kale en G-Man ook anabolen gebruikt hebben:rolleyes:???

Mike tyson was idd natural:roflol:
maar het topic loopt een beetje in de shit nu.
 
Hey Gozer,
Je hebt een goed fysiek, van wat ik kan zien. Ben benieuwd naar je benen, kan je die ook plaatsen?

Waarom ben je gestopt met die sport opleiding?


Succes met trainen!
 
2wn7jbt.jpg


Super progressie voor 3 maandjes trouwens!! maar blijf wel eerlijk hé.
ga zo door iig.

Natural in 5 maanden tijd.......F*ck the pope man:roflol: maar wel nette progressie:thumbs: werk wel aan je armen ze lopen idd flink achter;)
 
Laatst bewerkt:
2wn7jbt.jpg


Super progressie voor 3 maandjes trouwens!! maar blijf wel eerlijk hé.
ga zo door iig.

Natural in 5 maanden tijd.......F*ck the pope man:roflol: maar wel nette progressie:thumbs: werk wel aan je armen ze lopen idd flink achter;)

22 - 3 - 2008, is 1ste foto

22 - 10 - 2008 is nieuwe foto

7 maanden verschil...


en heb al gezegd over aas je moet denken en geloven wat je wilt maar je hoeft er geen 4 pagina's over te praten....
 
Back
Naar boven