Mascherano
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd bollere kop krijg je door stijging bf of vocht (arnold had tog ook geen dikke kop)
laten we er maar niet veder op in gaan.
het is natuurlijk logies dat je wijzelijk je mond houdt als je jongere broertje ook op het forum actief is.

zeker nice schouders, das egt klote om te traine imo, zit bij mij ook geen schouder aan onderhand, zal volgende week ns goed hard schouders gaan doen! maar wat zijn shrugs?
blame me, zo bekend ben ik ook weer niet als t gaat om namen van oefeningen![]()
Goede fysiek
Ik vind je voeding wel ondermaats, ik begrijp niet dat je hier op zo'n korte tijdsframe zo goed kan op gainen. Je eet amper en toch maak je zo'n monsterprogressie...
dat is zijn oudere broer die actief is, minnuh is alleen 2x zo groot
iedereen kan voorzich zelf wel mening vormen over gebruik of niet.. als je het hier toegeeft sta je wel openlijk met je kop op internet gelinkt met anabolen
dus kan me voorstellen dat niet iedereen dat hoeft te weten dat je gebruikt (vooroordelen maatschappij enzo)
Hahaha hoe weet jij wat ik gebruikt heb? Heb je me een PM gestuurd waarop ik reageerde? Nee, dus ga geen dingen verkondigen waar je NIKS vanaf weet. ''Grote hoeveelheden''Wie is er hier nu jaloers haha...als iemand een goed fysiek heeft (waar jij zo te zien ENORM jaloers op bent) heeft hij direct grote hoeveelheden anabolen gebruikt. Triest mannetje om mij een loser te noemen als ik niet voor de hele wereld prijs wil geven wat ik gebruikt heb. Als je een echte vent bent praat je niet zo groot op internet, in het echt zou je niet zo'n grote mond tegen me durven opzetten dus hou hier ook gewoon je bek dicht mannetje.
Ik zeg gewoon waar het op staat en iedereen die zelf een keer gekuurd heeft zal het met me eens zijn (ook al durven ze niet te reageren). Als jij in die paar maandjes droger wordt, veel meer massa krijgt en toch een veel dikkere kop krijgt is het overduidelijk dat je wat gesnoept heb. Dat is gewoon vocht, klaar uit. En nee, dat krijg je niet als naturel zijnde. Als naturel zijnde wordt je niet droger en ook nog veel zwaarder in een paar maandjes. Als hij gewoon eerlijk was over zn gebruik had ik veel respect voor hem, want de progressie is gewoon enorm goed. Wel goed aan je armen blijven werken want die lopen flink achter.

KumaR zei:KOm op, kijk in zn galerij, je ziet dat hij aanleg heeft. Zelf toen hij onder de 80 woog, zag je al hoe weinig vet en hoeveel spieren hij heeft.
Het is eigenlijk net als met n*gers die van zichzelf al gespierd en stevig zijn.
nou uhh als minnuhhh zegt dat hij niet kuurt, geloof ik dat.. monstervooruitgang of niet..
KumaR zei:Ik loop hem niet te verdedigen, maar iedereen die naturel traint en gezeik aan zn kop krijgt hier terwijl de anabolenspuiters altijd de hemel in geprezen worden
En behalve dat is men gewoon dom als gedacht wordt dat je NIET een bollere kop krijgt als je 10 kilo aankomt. Ik heb het zelf ook ondervonden toen ik 20 kilo aankwam.

Eerst mij vragen of ik zeker weet dat je gebruikt hebt, dan zeggen dat je neit prijs wilt geven wat je allemala gebruikt hebt. Dat is pas geheimzinnig. En als het geen grote hoeveleheden waren ,d an had je wel gezegd dat het bijv. maar 1 kuurtje was. Je bent geown een loser omdat je veel shit gebruikt om een geo dlichaam te krijgen en ondertussen zijn er mensen die het naturel berieken en dan ben je jaloers.
En wie stel jij nou voor? En wat weet je van mij? Je denkt wel dat je heel wat bent (door al je anabolenspieren) door te suggereren dat ik bang voor je ben![]()

Eerst mij vragen of ik zeker weet dat je gebruikt hebt, dan zeggen dat je neit prijs wilt geven wat je allemala gebruikt hebt. Dat is pas geheimzinnig. En als het geen grote hoeveleheden waren ,d an had je wel gezegd dat het bijv. maar 1 kuurtje was. Je bent geown een loser omdat je veel shit gebruikt om een geo dlichaam te krijgen en ondertussen zijn er mensen die het naturel berieken en dan ben je jaloers.
En wie stel jij nou voor? En wat weet je van mij? Je denkt wel dat je heel wat bent (door al je anabolenspieren) door te suggereren dat ik bang voor je ben![]()

![]()
Super progressie voor 3 maandjes trouwens!! maar blijf wel eerlijk hé.
ga zo door iig.
, wel natuurlijke brute progressie juice or no juice
Liegen over gebruik van AAS heeft als gevolg dat de wat nieuwelingen gaan denken dat dit haalbaar is in een korte tijd.
Houd mensen niet voor de gek dus.