MuscleMeat

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !''

Natural or juiced up, big deal. Goede progressie imo. Alleen jammer dat er zo ''geheimzinnig'' over gedaan moet worden.

Goede fysiek
Ik vind je voeding wel ondermaats, ik begrijp niet dat je hier op zo'n korte tijdsframe zo goed kan op gainen. Je eet amper en toch maak je zo'n monsterprogressie...

idd bollere kop krijg je door stijging bf of vocht (arnold had tog ook geen dikke kop)

laten we er maar niet veder op in gaan.
het is natuurlijk logies dat je wijzelijk je mond houdt als je jongere broertje ook op het forum actief is.

dat is zijn oudere broer die actief is, minnuh is alleen 2x zo groot ;)
iedereen kan voorzich zelf wel mening vormen over gebruik of niet.. als je het hier toegeeft sta je wel openlijk met je kop op internet gelinkt met anabolen
dus kan me voorstellen dat niet iedereen dat hoeft te weten dat je gebruikt (vooroordelen maatschappij enzo)

• Topic Starter Topic Starter
zeker nice schouders, das egt klote om te traine imo, zit bij mij ook geen schouder aan onderhand, zal volgende week ns goed hard schouders gaan doen! maar wat zijn shrugs?
blame me, zo bekend ben ik ook weer niet als t gaat om namen van oefeningen :(

Shrugs: 2 dumbbells in je handen, armen laten hangen en dan schouders zo ver mogelijk om hoog trekken. Dan weer helemaal zakken en weer opnieuw beginnen.

Goede fysiek
Ik vind je voeding wel ondermaats, ik begrijp niet dat je hier op zo'n korte tijdsframe zo goed kan op gainen. Je eet amper en toch maak je zo'n monsterprogressie...

Zijn wel 4000 kcal met +/- 270 gram aan eiwitten.
Onderhoud is zo'n 3700 kcal.

dat is zijn oudere broer die actief is, minnuh is alleen 2x zo groot ;)
iedereen kan voorzich zelf wel mening vormen over gebruik of niet.. als je het hier toegeeft sta je wel openlijk met je kop op internet gelinkt met anabolen
dus kan me voorstellen dat niet iedereen dat hoeft te weten dat je gebruikt (vooroordelen maatschappij enzo)

Malden is me oudere broer niet, me broer zit wel op het forum moet je maar in de gallery kijken zelfde achtergrond bij de foto's.

Hahaha hoe weet jij wat ik gebruikt heb? Heb je me een PM gestuurd waarop ik reageerde? Nee, dus ga geen dingen verkondigen waar je NIKS vanaf weet. ''Grote hoeveelheden'' :roflol: Wie is er hier nu jaloers haha...als iemand een goed fysiek heeft (waar jij zo te zien ENORM jaloers op bent) heeft hij direct grote hoeveelheden anabolen gebruikt. Triest mannetje om mij een loser te noemen als ik niet voor de hele wereld prijs wil geven wat ik gebruikt heb. Als je een echte vent bent praat je niet zo groot op internet, in het echt zou je niet zo'n grote mond tegen me durven opzetten dus hou hier ook gewoon je bek dicht mannetje.

Ik zeg gewoon waar het op staat en iedereen die zelf een keer gekuurd heeft zal het met me eens zijn (ook al durven ze niet te reageren). Als jij in die paar maandjes droger wordt, veel meer massa krijgt en toch een veel dikkere kop krijgt is het overduidelijk dat je wat gesnoept heb. Dat is gewoon vocht, klaar uit. En nee, dat krijg je niet als naturel zijnde. Als naturel zijnde wordt je niet droger en ook nog veel zwaarder in een paar maandjes. Als hij gewoon eerlijk was over zn gebruik had ik veel respect voor hem, want de progressie is gewoon enorm goed. Wel goed aan je armen blijven werken want die lopen flink achter.

Eerst mij vragen of ik zeker weet dat je gebruikt hebt, dan zeggen dat je neit prijs wilt geven wat je allemala gebruikt hebt. Dat is pas geheimzinnig. En als het geen grote hoeveleheden waren ,d an had je wel gezegd dat het bijv. maar 1 kuurtje was. Je bent geown een loser omdat je veel shit gebruikt om een geo dlichaam te krijgen en ondertussen zijn er mensen die het naturel berieken en dan ben je jaloers.

En wie stel jij nou voor? En wat weet je van mij? Je denkt wel dat je heel wat bent (door al je anabolenspieren) door te suggereren dat ik bang voor je ben:rolleyes:

KumaR zei:
KOm op, kijk in zn galerij, je ziet dat hij aanleg heeft. Zelf toen hij onder de 80 woog, zag je al hoe weinig vet en hoeveel spieren hij heeft.

Het is eigenlijk net als met n*gers die van zichzelf al gespierd en stevig zijn.

nou uhh als minnuhhh zegt dat hij niet kuurt, geloof ik dat.. monstervooruitgang of niet..

KumaR zei:
Ik loop hem niet te verdedigen, maar iedereen die naturel traint en gezeik aan zn kop krijgt hier terwijl de anabolenspuiters altijd de hemel in geprezen worden
En behalve dat is men gewoon dom als gedacht wordt dat je NIET een bollere kop krijgt als je 10 kilo aankomt. Ik heb het zelf ook ondervonden toen ik 20 kilo aankwam.

:roflol:

Eerst mij vragen of ik zeker weet dat je gebruikt hebt, dan zeggen dat je neit prijs wilt geven wat je allemala gebruikt hebt. Dat is pas geheimzinnig. En als het geen grote hoeveleheden waren ,d an had je wel gezegd dat het bijv. maar 1 kuurtje was. Je bent geown een loser omdat je veel shit gebruikt om een geo dlichaam te krijgen en ondertussen zijn er mensen die het naturel berieken en dan ben je jaloers.

En wie stel jij nou voor? En wat weet je van mij? Je denkt wel dat je heel wat bent (door al je anabolenspieren) door te suggereren dat ik bang voor je ben:rolleyes:

cut the crap kumar, als je hem gewoon een pm had gestuurd had hij je wel gezegt met welke middelen en welke hoeveelheden hij gekuurt heeft. Ik heb hem een pm gestuurd en heb belooft er verder nix over prijs tegeven (en dat doe ik dan ook niet), maar het zijn geen monsterhoeveelheden zoals jij beweert;)

Hopelijk ben je bij deze voldoende geinformeerd:rolleyes:

KumaR, jij bent weldegelijk 1 van de grootste idioten op het forum.. Dat is duidelijk.

Verder is hij niet naturel, dat is nog duidelijker maar ik vind het een goeie vooruitgang! Blijven gaan!

Jij hebt toch wel een behoorlijk grote plaat voor je kop volgens mij.

Ga buiten spelen of zo kerel. Please donder op.

Zo... goed bezig! tussen pagina 1 en 5 zitten slechts 5 maanden.... :rolleyes:

Mooi dianahoofd heb je ook op pag. 5... Maar goed hoe of wat maakt me niet uit, ziet er gvd netjes uit!

Wat ben jij een ongelofelijke kneus zeg. Zwaar anti steroids, maar wel pics van niemand minder dan 'mike tyson' in het 'jouw ideale lichaam' topic plaatsen. dream on idiot.:rolleyes:

2wn7jbt.jpg

Super progressie voor 3 maandjes trouwens!! maar blijf wel eerlijk hé.
ga zo door iig.

aas hoort tog bij bodybuilding lekker belangrijk allemaal
stel dat minnuhhh gebruikt heeft dat wil nog nie zegge dat hij het bekent hoeft te maken op het internet?

Euh hij zei toch dat die niks gebruikt heeft, dan doet die toch ook niet geheimzinnig?

Liegen over gebruik van AAS heeft als gevolg dat de wat nieuwelingen gaan denken dat dit haalbaar is in een korte tijd.

Houd mensen niet voor de gek dus.

Wat vind jeppe ervan? Ik zie hem al vaak meekijken en hij zal ook vast wel een AS fysiek herkennen.

Ik zit niet te haten, ik wil alleen zeggen dat mensen die gebruiken niet moeten zeggen dat ze het zonder AAS gedaan hebben.

Als je gebruikt zeg dan niet; Ik heb geen AAS gebruikt. Gewoon vraag negeren.

Terug
Naar boven