iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vind jeppe ervan? Ik zie hem al vaak meekijken en hij zal ook vast wel een AS fysiek herkennen.

Jij hebt toch wel een behoorlijk grote plaat voor je kop volgens mij.
Ga buiten spelen of zo kerel. Please donder op.
lijkt me moeilijk naturel te behalen!!
maare vergeet niet dat je met AS 2x zo hard moet knallen (voedsel,training etc) ik vind het een dikke vooruitgang!ook met juice!
Jij hebt toch wel een behoorlijk grote plaat voor je kop volgens mij.
Ga buiten spelen of zo kerel. Please donder op.
Jij komt met je 15-jarige-op-het-broertje-van-Anne-Frank-lijkende-uitgemergelde-concentratiekamplichaam-met-grootheidswaan bek net kijken in het bodybuildingwereldje en aan je gallerij te zien eigenlijk niet eens fitnesswereldje, dus hou je grote bek maar voor je 13-jarige schoolgenootjes die vast wel onder de indruk van je 'lichaam'.
Wat ben jij een ongelofelijke kneus zeg. Zwaar anti steroids, maar wel pics van niemand minder dan 'mike tyson' in het 'jouw ideale lichaam' topic plaatsen. dream on idiot.![]()

Die laatste trainen ook wel wat langer he. Daar zit een verschil tussen.Heeft iedereen met een goed lichaam anabolen gebruikt? Weet je hoe groot Tyson was toen hij 16 was?
GFG, Jeppe hebben een anabolenlichaam. Als je zo redeneert, dan zouden Kale en G-Man ook anabolen gebruikt hebben![]()
Jij komt met je 15-jarige-op-het-broertje-van-Anne-Frank-lijkende-uitgemergelde-concentratiekamplichaam-met-grootheidswaan bek net kijken in het bodybuildingwereldje en aan je gallerij te zien eigenlijk niet eens fitnesswereldje, dus hou je grote bek maar voor je 13-jarige schoolgenootjes die vast wel onder de indruk van je 'lichaam' zijn.

Heeft iedereen met een goed lichaam anabolen gebruikt? Weet je hoe groot Tyson was toen hij 16 was?
GFG, Jeppe hebben een anabolenlichaam. Als je zo redeneert, dan zouden Kale en G-Man ook anabolen gebruikt hebben![]()
Die laatste trainen ook wel wat langer he. Daar zit een verschil tussen.
![]()
Super progressie voor 3 maandjes trouwens!! maar blijf wel eerlijk hé.
ga zo door iig.
maar wel nette progressie

![]()
Super progressie voor 3 maandjes trouwens!! maar blijf wel eerlijk hé.
ga zo door iig.
Natural in 5 maanden tijd.......F*ck the pope manmaar wel nette progressie
werk wel aan je armen ze lopen idd flink achter
![]()