Fitness Seller

Full body pics: minnuhhh ''Go hard or go HOME !''

Ik zie overduidelijk dat je wel degelijk gekuurt hebt...is niet eens twijfel over mogelijk. Iedereen die zelf AAS gebruikt of heeft gebruikt zal dat zien. Hoef alleen maar naar je hoofd te kijken om dat te zien (over de volheid/vocht in de spieren nog maar niet te spreken). Behoorlijk triest om er niet eerlijk over te zijn.

wat een gezeik weer deze jonge let goed op zijn voeding en drinkt bijna niks is toch normaal deze vooruitgang?

Veel zul je er niet tegen komen die zo'n voorruitgang maken, op zulke korte termijn. Ikzelf denk ook dat het niet naturel is, maar ik vind het zelf ook irritant als er tegen mij word gezegd dat ik niet naturel ben terwijl ik dat wel ben.

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik vragen wat voor trainings schema je hebt? Aangezien je schouders apart traint, train je dus volgens een split?

Ma schouders 12 sets, onderrug 6a7 setjes
Di Biceps 9sets, triceps 9 sets
Wo Benen 18 sets
Do Borst 12 sets
Vr Rug 12 sets
Za -
Zo -

Maandag en dinsdag worden soms nog wat omgegooid.
Reps zijn tussen de 12a6, met af en toe het laatste setje wat minder hh rond de 4

Slaat nergens op in principe. Je zou ook kunnen zeggen door de sport opleiding -->> minder rust -->> minder goed herstel etc etc.

Ben gestopt met sport opleiding.

KOm op, kijk in zn galerij, je ziet dat hij aanleg heeft. Zelf toen hij onder de 80 woog, zag je al hoe weinig vet en hoeveel spieren hij heeft.

Het is eigenlijk net als met n*gers die van zichzelf al gespierd en stevig zijn.

Ben geen n*ger :P

Kuren, niet kuren. **** it als hij het niet wil zeggen dan niet.
Blijft een eeuwig gaande discussie.

De fysiek is bruut, ga door met wat je doet zou ik zeggen.

Goede fysiek, maar dat je natural bent betwijfel ik. Als ik de vooruitgang in je fysiek zie op zulke korte termijn, de aders op de laatste foto nog over je biceps, maar toch een dikke vochtkop... Sja.

Prima fysiek, maar ik denk dat je een beetje de boel aan het belazeren bent door te zeggen dat je natural bent.

Hier me foto staat ook bij de foto contest! (22 juli 2008)

stats:
Leeftijd: 19 jaar (1maand)
Lengte: 180 cm
Gewicht: 83 kg

Kracht:
Benchpress: 100*6 - 120*1
Squat: 100*6
Deadlift: 202,5*1

brutale progressie in 3 maanden voor een naturel.

Over kuren denk en geloof wat je wilt. Zeg er niet meer over...

Voor de rest bedankt voor goede reacties op me fysiek! Blijf zeker doorknallen!

Je schouders zijn wel monsterlijk. Biceps valt nog aan te werken. Toch monsterlijk!! Respect!

Ik ben het met GFG eens dat je lichaam wel verdacht veel vocht vasthoud. Maar je hebt een fantastisch lichaam dus zie het maar als een compliment dat ik je verdenk van kuren;)

Zeker netjes!!

borst en biceps lopen achter

triceps,benen vind ik persoonlijk niet, zien er goed uit

oefeningen voor buik? ziet er goed uit
oefeningen schouders ? heel netjes!

• Topic Starter Topic Starter
Zeker netjes!!

borst en biceps lopen achter

triceps,benen vind ik persoonlijk niet, zien er goed uit

oefeningen voor buik? ziet er goed uit
oefeningen schouders ? heel netjes!

Buik doe ik niet veel 1 keer in de 2 weken, dan zijn het wat leg raises en abdominal crunches.

Schouders zware seated dumbbell press, side raise, front raise, upright rows, reverse cable cross. Doe meestal 4 oefeningen van 3 setjes.

Zn kop is al voller geworden toen hij naar de 83 kilo ging. Je kunt niet altijd een strakke kop houden, je moet keuzes maken.

Gift from god is gewoon jaloers omdat hij enorm veel zooi in zn lichaam gespoten heeft om een geod fysiek te krijgen en Minnuh heeft het naturel bereikt.
Hij is ook nog eens een hypocriete loser daar hij in zn eigen topic niet eens wil vertellen wat hij allemaal genomen heeft, kennelijk grote hoeveelheden, en dan komt hij hier mensen als triest bestempelen.

Laatst bewerkt:
Zn kop is al voller geworden toen hij naar de 83 kilo ging. Je kunt niet altijd een strakke kop houden, je moet keuzes maken.

Gift from god is gewoon jaloers omdat hij enorm veel zooi in zn lichaam gespoten heeft om een geod fysiek te krijgen en Minnuh heeft het naturel bereikt.
Hij is ook nog eens een hypocriete loser daar hij in zn eigen topic niet eens wil vertellen dat hij allemaal genomen heeft, kennelijk grote hoeveelheden, en dan komt hij hier mensen als triest bestempelen.

:eek:

Hij is ook nog eens een hypocriete loser daar hij in zn eigen topic niet eens wil vertellen dat hij allemaal genomen heeft, kennelijk grote hoeveelheden, en dan komt hij hier mensen als triest bestempelen.

Ben je zijn kontmaatje ofzo? Je loopt hem heletijd te verdedigen :D

dikke progressie zeg. of het natural is of niet maakt me geen reet uit. Je bent iig goed bezig. ben jaloers op je bf.

Ben je zijn kontmaatje ofzo? Je loopt hem heletijd te verdedigen :D

Ik loop hem niet te verdedigen, maar iedereen die naturel traint en gezeik aan zn kop krijgt hier terwijl de anabolenspuiters altijd de hemel in geprezen worden :no:
En behalve dat is men gewoon dom als gedacht wordt dat je NIET een bollere kop krijgt als je 10 kilo aankomt. Ik heb het zelf ook ondervonden toen ik 20 kilo aankwam.

Bollere kop met droge lichaam is wel apart hoor.

Bollere kop met droge lichaam is wel apart hoor.

idd bollere kop krijg je door stijging bf of vocht (arnold had tog ook geen dikke kop)

laten we er maar niet veder op in gaan.
het is natuurlijk logies dat je wijzelijk je mond houdt als je jongere broertje ook op het forum actief is.

Hij is ook nog eens een hypocriete loser daar hij in zn eigen topic niet eens wil vertellen wat hij allemaal genomen heeft, kennelijk grote hoeveelheden, en dan komt hij hier mensen als triest bestempelen.

Hahaha hoe weet jij wat ik gebruikt heb? Heb je me een PM gestuurd waarop ik reageerde? Nee, dus ga geen dingen verkondigen waar je NIKS vanaf weet. ''Grote hoeveelheden'' :roflol: Wie is er hier nu jaloers haha...als iemand een goed fysiek heeft (waar jij zo te zien ENORM jaloers op bent) heeft hij direct grote hoeveelheden anabolen gebruikt. Triest mannetje om mij een loser te noemen als ik niet voor de hele wereld prijs wil geven wat ik gebruikt heb. Als je een echte vent bent praat je niet zo groot op internet, in het echt zou je niet zo'n grote mond tegen me durven opzetten dus hou hier ook gewoon je bek dicht mannetje.

Ik zeg gewoon waar het op staat en iedereen die zelf een keer gekuurd heeft zal het met me eens zijn (ook al durven ze niet te reageren). Als jij in die paar maandjes droger wordt, veel meer massa krijgt en toch een veel dikkere kop krijgt is het overduidelijk dat je wat gesnoept heb. Dat is gewoon vocht, klaar uit. En nee, dat krijg je niet als naturel zijnde. Als naturel zijnde wordt je niet droger en ook nog veel zwaarder in een paar maandjes. Als hij gewoon eerlijk was over zn gebruik had ik veel respect voor hem, want de progressie is gewoon enorm goed. Wel goed aan je armen blijven werken want die lopen flink achter.

Laatst bewerkt:
Misschien leuk training van gister - SCHOUDERS

Shrugs
30 - 40 - 46 - 50*10

zeker nice schouders, das egt klote om te traine imo, zit bij mij ook geen schouder aan onderhand, zal volgende week ns goed hard schouders gaan doen! maar wat zijn shrugs?
blame me, zo bekend ben ik ook weer niet als t gaat om namen van oefeningen :(

zeker nice schouders, das egt klote om te traine imo, zit bij mij ook geen schouder aan onderhand, zal volgende week ns goed hard schouders gaan doen! maar wat zijn shrugs?
blame me, zo bekend ben ik ook weer niet als t gaat om namen van oefeningen :(

dumbbells/barbell vasthouden dan je schouders ophalen zeg maar

Terug
Naar boven