MuscleMeat

"Fitness model" kuren

Bezoekers in dit topic

Ik toon enkel voor-en na foto's van Cherso..volgend jaar vertrek ik weer ;-) goed?
 
Jep... zet m op 600+ (1000 en je zult versteld staan)! Daaronder doet het vrijwel niets.

1000mg primo ? Jeezus heb je zen stats al gezien ?
En meteen zo een hoge dosis als je nog niet veel eraring hebt met lagere is beetje overkill :D
Niet iedereen is zo een gust als jou kale :p

Ik heb toen op 10weekjes toch een mooie 5-6kg gepakt en stond loei loei hard.
En de kickstart met anavar heeft het compleet gemaakt.

Heb sinds toen niet meer met DHT hormonen gekuurt. (wel 1x winny als kick)
Ben zeker van plan om deze cycle opnieuw te doen maar dan met test ernaast.
Werd me toen aangeraden om mijn eerste kuur met enkel DHT te doen.
 
5-6kg! Dan ben ik bij mijn doel :-p. Mooi resultaat, heb je toen gebulkt of?
 
Ik zal het zien volgend jaar ;-). Ik hou dan wel een logje bij.
Ik leun nu aan bij:

Wk 1-10(12) 400mg Primo EW
Wk 1-6 50mg Winny of Var ED

Grtz
 
voila, mijn schema :-)

Lijkt me moeilijk daarvan vocht vast te houden ;-)
Ik zou elke maand een goeie 500g moeten gainen om tegen eind volgend jaar mijn doel te halen..
 

Bijlagen

  • Onderhoud.xlsx
    76,5 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
Zou je niet nog een kleine shake nemen tussen je ontbijt en lunch? Daar zitten 5 uren tussen...

Oja en pangasiusfilet...ik at dat vroeger ook redelijk vaak, tot ik hoorde dat dat vissen zijn die vaak in de riool leven...dat hoef ik dus niet :-) Misschien wisselen met een andere vis? ;-) En nu weet je waarom die zo goedkoop is, hehe.
Rijst zou je kunnen wisselen voor zilvervliesrijst/volle-graan rijst.

Pindakaas kan je ook eens wisselen door amandelpasta, pro's tov pindakaas:
- meer onverzadigde vetten
- better verhouding van de vetten
- minder KH dan pinda's
- meer mineralen dan pinda's
- enigste nootsoort die een alkalisch effect geeft in je lichaam, de meesten verzuren (licht)

Ik zou ook wat zwaarder gaan eten na je PWO.
 
voila, mijn schema :-)

Lijkt me moeilijk daarvan vocht vast te houden ;-)
Ik zou elke maand een goeie 500g moeten gainen om tegen eind volgend jaar mijn doel te halen..

Mooi schema'tje , Hoeveelheden en hoe of wat moet je natuurlijk zelf berekenen.
Maar voedingskeuze enzo is in orde hoor.
 
Ik heb me laten vertellen dat echte primo erg lastig te krijgen is en dat ug vrijwel altijd fake is?
 
Oja en pangasiusfilet...ik at dat vroeger ook redelijk vaak, tot ik hoorde dat dat vissen zijn die vaak in de riool leven...dat hoef ik dus niet :-) Misschien wisselen met een andere vis? ;-) En nu weet je waarom die zo goedkoop is, hehe.

De bioglogische pangasius filet van de albert heijn komt uit kwekerijen in Vietnam waar ze speciaal gekweekt worden voor consumptie(staat op verpakking) Denk niet dat ze met een visnetje ergens een riool ingaan op vis te vangen.

*edit*
Ze worden gekweekt in een ranzing rivier in vietnam:
De Mekong is één van de zwaarst vervuilde rivieren ter wereld. De hoeveelheid arseen in de stroom ligt tot acht keer hoger dan wat de Wereldgezonheidsorganisatie als veilig acht. In het grondwater is de concentratie zelfs twintig keer hoger dan veilig. Het gif komt onder meer van een quasi ongecontroleerd gebruik van pesticiden. De impact is nog niet duidelijk: de effecten van chronische arseenvergiftiging zijn vaak pas na tien jaar te zien. Daarnaast munt de Mekong uit door de prominente aanwezigheid van kankerverwekkende PCB's, DDT's, CHL's, HCH's en HCB's.

En tilapia hoef ik ook niet meer

Tilapia is oorspronkelijk Afrikaans, maar nu wordt hij voornamelijk in Zuid-China, Indonesië en Bangladesh gekweekt. De export gaat grotendeels richting Amerika, maar ook in Europese supermarkten duikt de vis op. Het grootse probleem met tilapia zijn hormonen. Alleen de mannetjes van de soort zijn bruikbaar om verwerkt te worden. Dus worden van de vrouwtjes op jonge leeftijd mannetjes gemaakt. Dat kan door het toedienen van grote dosissen testosteron. Te veel testosteron kan onder meer leiden tot borstkanker.

Tilapia wordt ook wel "strontmond" genoemd door z'n kwekers. De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert.


Vanaf nu alleen nog maar tonijn, zalm en kibbeling <3


(bron van beide citaten: http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economi...rantwoorde-vis-als-het-lijkt.dhtml?redirected )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me laten vertellen dat echte primo erg lastig te krijgen is en dat ug vrijwel altijd fake is?

UG fake? HG mss maar dacht dat UG altijd real was, soms ondergedoseerd maar..

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 13:15 ----------

Mooi schema'tje , Hoeveelheden en hoe of wat moet je natuurlijk zelf berekenen.
Maar voedingskeuze enzo is in orde hoor.

Ik zal wss mijn kcal nog wat moeten uppen, maarja eind van december is sowieso al k*t en begin januari vertrek ik normaal gezien voor een paar maanden naar het buitenland :(

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 13:17 ----------

Zou je niet nog een kleine shake nemen tussen je ontbijt en lunch? Daar zitten 5 uren tussen...

Oja en pangasiusfilet...ik at dat vroeger ook redelijk vaak, tot ik hoorde dat dat vissen zijn die vaak in de riool leven...dat hoef ik dus niet :-) Misschien wisselen met een andere vis? ;-) En nu weet je waarom die zo goedkoop is, hehe.
Rijst zou je kunnen wisselen voor zilvervliesrijst/volle-graan rijst.

Pindakaas kan je ook eens wisselen door amandelpasta, pro's tov pindakaas:
- meer onverzadigde vetten
- better verhouding van de vetten
- minder KH dan pinda's
- meer mineralen dan pinda's
- enigste nootsoort die een alkalisch effect geeft in je lichaam, de meesten verzuren (licht)

Ik zou ook wat zwaarder gaan eten na je PWO.

Panga ben ik ook al beu gegeten ;-), ik schakel over naar tonijn of kabeljouw :-)
 
Ik heb me laten vertellen dat echte primo erg lastig te krijgen is en dat ug vrijwel altijd fake is?

Niet alles geloven wat ze zeggen broertje ;)
 
Panga ben ik ook al beu gegeten ;-), ik schakel over naar tonijn of kabeljouw :-)

Hehehe, alsk moest kiezen tussen koolvis en panga.. :p

Helaas hebk laatst ergens iets over panga gezien op tv waardoor ik het sowieso minder ben gaan kopen..
 
die tonijn en zalm zijn misschien zelf nog meer vervuild. zitten vol zware metalen, enz.. en da's vind ik erger dan hormonen.
 
Back
Naar boven