Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Bezoekers in dit topic

Heb ik mensen proberen verplichten op Sjors te stemmen? Nee.
Heb ik mensen proberen verplichten op jou te stemmen? Nee.
Ik heb het wel gezegd maar ik heb het vandaag geen 10.000 maal herhaald. Mensen kiezen anders te stemmen dus leg ik me daarbij neer..
En bovendien heb ik gezegd dat ik niet akkoord was met Quibus.
Als ik al mijn stem zou hebben proberen opdringen:rolleyes:

/out, ik ga niet gaan zeveren...
Nu ga je weer Pure B tegen wie er net een tip kwam gaan steunen. Obvious is obvious, ik laat de spelers hen conclusie trekken...

Steun Pure B absoluut niet. Lijkt er duidelijk op dat hij evil is. Ik heb zelfs een aanzet gegeven over het bankje een Haarlem.

Zullen we weer lief doen tegen elkaar?
 
Maar ik het is wel verdacht dat ik het dan niet gemerkt had? Ik was toen op zoek naar tips, niet of er ergens "burger" in de tekst stond.

Je bent opzoek naar tips. Dat zegt mij op dit moment voldoende.
 
Zullen we weer lief doen tegen elkaar?
En minder lief tegen Pure B? :eyebrow:
(Durf dat al bijna niet meer te zeggen nu :roflol:)

Zou me niet verbazen als ik morgenochtend dood ben btw, dat is het nadeel als je tips op lost (of probeert). InB4 beide Dons eten me tegelijk op.
 
Laatst bewerkt:
ben even gamen en het is 3 uur later en 3 paginas verder lool

quibus dus toch burger, had al zon vermoed maar goed niks aan te doen nu

na het bijlezen toch een paar kampen imo die opstaan en elkaar "aanvallen" nog even uitvogelen wie wat is.

eerst ff leren voor assessment van morgen anders schiet dat er bij in, paar hints genoteerd die ik nog moet checken
 
ben even gamen en het is 3 uur later en 3 paginas verder lool

quibus dus toch burger, had al zon vermoed maar goed niks aan te doen nu

na het bijlezen toch een paar kampen imo die opstaan en elkaar "aanvallen" nog even uitvogelen wie wat is.

eerst ff leren voor assessment van morgen anders schiet dat er bij in, paar hints genoteerd die ik nog moet checken

Neem aan dat je de hint over pure b hebt gelezen?

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 23:14 ----------

En minder lief tegen Pure B? :eyebrow:
(Durf dat al bijna niet meer te zeggen nu :roflol:)

Zou me niet verbazen als ik morgenochtend dood ben btw, dat is het nadeel als je tips op lost (of probeert). InB4 beide Dons eten me tegelijk op.

Denk dat er wel meer moeten vrezen voor vannacht:(
 
mooi verhaal rob, alleen jammer van die links met reclame erin in het verhaal en in je posts :P
 
mooi verhaal rob, alleen jammer van die links met reclame erin in het verhaal en in je posts :P

Reclame bij youtube filmpjes kan je simpel uitzetten (klik op het logotje links van het logo waar je de kwaliteit van het filmpje kan veranderen). Reclame in mijn posts snap ik niet helemaal :)
 
Heb ook al een burgerhint kunnen ontcijferen, maar die hou ik ff voor mezelf :)

Ik geloof dat ik die ook doorheb, net als vele anderen.
(of heb je het over een andere hint?)


Ook wat Rob beschrijft in het verhaal is correct. Iedereen ging mee op quibus, dus no way dat het een cult was. Ook al is het ook haast niet mogelijk een cult in de eerste ronde eruit te stemmen. Waarschijnlijk hebben de cults niet tot nauwelijks meegestemd, dus we weten nog niets.

Ik ben benieuwd wat het ochtendgloren brengt.


Oh btw, dit is een facking nice game tot nu toe :D klasse Rob.
 
ook maar ff mn ava geswapt.
van batmankat naar maffiakat :D

vertoon echt studieontwijkend gedrag -.- lig dadelijk op bed nog niks uitgevoerd :roflol:
 
Orgineel stemde Quibus en IMBAatwork volgde daarna. Begin van het cult treintje misschien.
 
Ik geloof dat ik die ook doorheb, net als vele anderen.
(of heb je het over een andere hint?)


Ook wat Rob beschrijft in het verhaal is correct. Iedereen ging mee op quibus, dus no way dat het een cult was. Ook al is het ook haast niet mogelijk een cult in de eerste ronde eruit te stemmen. Waarschijnlijk hebben de cults niet tot nauwelijks meegestemd, dus we weten nog niets.

Ik ben benieuwd wat het ochtendgloren brengt.


Oh btw, dit is een facking nice game tot nu toe :D klasse Rob.
Het is voor cults ook van belang dat de andere cults eruit gaan he. Denk dat er wel een aantal cults tussen zitten.

Orgineel stemde Quibus en IMBAatwork volgde daarna. Begin van het cult treintje misschien.

Misschien moet je even teruglezen.
 
nice find

Als de Beefleone's hem niet poppen vanavond, dan hangt die morgen wel.

Ah, zeg jij hier nu dat jij in het andere kamp zit?

Vind de hint van Pure B wel goed gevonden eigenlijk.
Durf er wel in mee te gaan.
Eerst maar kijken wie er vannacht vermoord zijn.
 
Ah, zeg jij hier nu dat jij in het andere kamp zit?

Vind de hint van Pure B wel goed gevonden eigenlijk.
Durf er wel in mee te gaan.
Eerst maar kijken wie er vannacht vermoord zijn.

Nee hij zegt dat aangezien er bankje van aestheto in de tekst staat. Ik ga liever af op nieuwe hints in de verhalen die komen.
 
Nee hij zegt dat aangezien er bankje van aestheto in de tekst staat. Ik ga liever af op nieuwe hints in de verhalen die komen.

Ah jij neemt het voor hem op... Interessant.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 10:12 ----------

Damned, te veel karma gegeven laatste 24 uur :p
 
NACHT 2

De capo’s overleggen deze nacht met hun consigliere.

http://www.youtube.com/watch?v=R-bN7AfY6sc

De Beefleone’s komen bij elkaar...

Drie kilo speklappen, een varken aan spit en wat liters vloeibaar berenspek om het zooitje mee weg te spoelen. Het is slechts het voorgerecht tijdens de geheime bijeenkomst deze nacht. Sigarenrook vult de kamer en de geur van whisky overstemt de speklucht. De whisky ziet blauw van de dbol en is aangelengd met wheight gainer. Er wordt druk vergaderd onder de capo’s en de consiglieri. Wie zal er moeten sterven? Een enkeling staart enkel in het oneindig. Wat zij eergister hebben gezien bij gebroeders Remi en jimbooo staat op hun netvlies gebrand. Na jaren van slachten en moorden dachten ze wel het een en ander te hebben meegemaakt. Maar de rest van hun leven zullen ze nog vaak zwetend en schreeuwend wakker worden van de beelden de nacht er voor.

Dit maakte men niet mee bij bij Klaasje Bruinsje of Wimpie Hollleerder.

2zi0a49.jpg
mtvul3.jpg


De Snitch is op pad. Via een gat in het hek weet hij de vergadering te bereiken. Hij kan niet naar binnen kijken maar hoort vaag woorden uit het gesprek. De naam van een capo komt ter sprake. Met die info maakt hij zich snel uit de voeten.

De avond sluiten ze af met een kus op de wang en een respectvolle schouderklop. Ze zijn er uit. De consiglieri zal met de Don afspreken in zijn luxe oord en hem proberen te overtuigen de beslissingen die afgelopen meeting zijn genomen op te volgen.

Elders verderop speelt zich een soortgelijk verhaal af. Hier is geen varkensspek te bekennen. Water en fatburners vullen de tafel. De mannen zitten in driedelige maatpakken. Geen Amerikaanse taferelen waarbij het overhemd de dikke buik niet kan verbergen. Geen pak wat drie maten te groot is. Geen overmatig gebruik van gouden kettingen. Nee, strak en suited up. Iedere 120 minuten gaat er iemands wekker, tijd voor BCAA’s en clen. Als er iemand langer dan 3 minuten niets te melden heeft begint hij compulsief weighted ab crunshes te supersetten met ez-bar biceps curls. Eén van de mannen heeft over zijn pak 2 truien, een poncho en een vuilniszak aan. Hij zit op een hometrainer en mept ondertussen op een bokszak. Epic cardio workout. Een ander staat iedere 5 minuten op om aesthetic poses te verwerken in zijn trance house dance moves. Ook hier zijn ze geschokt van het spektakel van twee avonden daarvoor. “Zag je Remi? Die ****ing phaggot was zwaar offseason”, “idd, hij had niet eens een fatsoenlijke tan”, “wat een beta phuck die jimbooo, Remi is een 6/10 at best, ik neuk alleen HB9’s brah”. Iemand voegt nog toe; “does he even lift?”.

Maar ook hier wordt tot een besluit gekomen. De Don zal worden geïnformeerd door de consiglieri.

De families zijn tevreden met de dood van burger Quibus. Het was te makkelijk. Burgertje weg en de afpersingen kunnen door gaan. De burgers zelf zijn minder blij. De moord op Remi en jimbooo heeft ze weinig informatie gegeven. De stemming op Quibus was totaal random.

Een jager zit thuis op zijn kamer bier te zuipen tot hij niet meer op zijn poten kan staan. Een bak herrie galmt door zijn huis. Hij heeft zijn molotovcocktails op het nachtkastje staan. “OMERTA! OMERTA!” schreeuwt de jager maniakaal. Hij heeft wel vrienden, maar die ziet hij nooit.

http://www.youtube.com/watch?v=q1jrO5PBXvs

Deze nacht gaan er twee soldaten op pad. De vissen zullen morgen niet alleen slapen.

Op het toilet van de lokale bar dancing van de Beefleone’s ligt een revolver boven het toilet verstopt met daarbij een briefje. Op het briefje de naam van de persoon de dood moet. De soldaat van de Beefleone’s is vastberaden. Where there’s a will – and there is a ****ing will – there’s a way – and there is a ****ing way. Hij maakt die nacht een kill voor de Beefleone’s die de positie van familie machtig maakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het overleg van de capo’s is niet voor niets geweest, ze hebben goed opgelet en daar plukken ze de vruchten van. De Beefleone’s gaan voor de macht in het Musclelilië.

De Aestheto soldaat haalt een extra botte hamer uit zijn Italiaanse handtasje. Zijn kill zal minder clean worden. Ook hij heeft deze nacht anoniem te horen gekregen wie er dood moet. Met zijn hamer gaat hij op pad. Zijn zoektocht brengt hem naar een luxe villa.

do42sw.jpg


Hij sluipt naar binnen en zijn hamer spreekt voor hem. Het is een heel werkje om de troep op te ruimen. De hele nacht is hij bezig met zijn zaag en een oude mat om de lichaamsdelen in te rollen. Het klusje is geklaard en het lijk is in de rivier gedumpt.

Ook de Aestheto's spelen het spel hard. De oorlog tussen de families is in alle hevigheid losgebarsten. “For peace to reign, be ready for war”. De families houden elkaar zeker de hand niet meer boven het hoofd. Executies vinden plaats en de strijd om de macht in Muschlelilië is gestart.

De nacht is heftig en de families gaan niet voor de subtiele aanpak.

http://www.youtube.com/watch?v=MM6y0n9wx5I

Tremendes is geliquideerd door de soldaat van de Beefleone’s. Hij was capo van familie Aestheto

Whami is geliquideerd door de soldaat van de Aestheto’s. Hij was capo van familie Beefleone

HET IS DAG TOT 21:00 UUR. IK VERWACHT VANDAAG VAN DE GOKKER EEN PM.
 
Back
Naar boven