XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Ja k*t. Waarom is ze perse evil dan?
:roflol: waarom zou je denken. Tips zijn meestal naar cults, zeker als er niets bij staat. In de tekst erboven staat blijkbaar wel "een van de burgers" waar ik overheen gelezen had. Maar "een van de burgers wil zijn onschuld" bewijzen? Waarom zou een burger zijn onschuld moeten proberen bewijzen?

Zeer verdacht is dat jij haar meteen wilt gaan verdedigen. Zelfs voor Kane zei dat er burger boven staat.

Goud

:roflol: waarom zou je denken. Tips zijn meestal naar cults, zeker als er niets bij staat. In de tekst erboven staat blijkbaar wel "een van de burgers" waar ik overheen gelezen had. Maar "een van de burgers wil zijn onschuld" bewijzen? Waarom zou een burger zijn onschuld moeten proberen bewijzen?

Zeer verdacht is dat jij haar meteen wilt gaan verdedigen. Zelfs voor Kane zei dat er burger boven staat.

Zo was dat nou zo moeilijk?
Nogmaals ik verdedig niemand. Typisch cultgedrag om een goede in het culthoekje te drukken.

Omdat hij of goed is, of doet alsof hij goed is zodat hij niet opvalt

Dus hij is goed of slecht, dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

intredasting.jpg

volgens mij is dat een verdriedubbeling vergeleken met het vorige spel waarin ik meespeelde :p
(spel 13 met enkel sjors, correct me if wrong)

Ik speelde ook mee maar werd vrij rap opgeblazen door Jorgyboy
(No hard feelings baby;))

Zo was dat nou zo moeilijk?
Nogmaals ik verdedig niemand. Typisch cultgedrag om een goede in het culthoekje te drukken.

Ook vrij typisch cultgedrag om meteen naar de ander te wijzen met t cultvingertje

Heb ook al een burgerhint kunnen ontcijferen, maar die hou ik ff voor mezelf :)

Oh fack, dacht dat ik quibus gestemd had. Vergeten erbij te typen.(voor de eerlijkheid)

Godver wat een tof verhaal

Ga je weer een cult verdedigen? Hoe obvious ga je het maken dat je slecht bent? :roflol:

Jij bent echt dikke cult :roflol:
Beter onderbouwen? 3 links met zelfde foto met allemaal "feedback"

'Maar al snel zijn de verdenkingen duidelijk. Eén van de burgers ziet dit als hét moment om zijn onschuld te bewijzen. Dit doet hij door een stoere pose te maken:'

Vind het juist zeer verdacht dat je meteen vijandig doet en origineel aanvalt.
3links met allemaal dezelfde foto feedback, met een hero? is dit dan een slechterik?
In mijn opinie ben jij juist verdacht bezig..

Terug
Naar boven