Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook al een burgerhint kunnen ontcijferen, maar die hou ik ff voor mezelf![]()

Sorry!
Heb nog gevraagd of jij een beter voorstel had, maar dat had je kennelijk niet. En ik denk dat niemand overtuigd was, maar je moet toch wat.
Waarom trek je dan weer de aandacht van Pure B af?'Maar al snel zijn de verdenkingen duidelijk. Eén van de burgers ziet dit als hét moment om zijn onschuld te bewijzen. Dit doet hij door een stoere pose te maken:'
Vind het juist zeer verdacht dat je meteen vijandig doet en origineel aanvalt.
3links met allemaal dezelfde foto feedback, met een hero? is dit dan een slechterik?
In mijn opinie ben jij juist verdacht bezig..

Lol een treintje tegen mij lanceren terwijl er net een tip tegen je ontcijferd werd? Moest je mensen weten te overtuigen vlieg je er de volgende dag toch uit...Valt dat onder verdedigen? Je verdraaid de boel een beetje whami
Omdat ie anders vermoord wordt door de mafia slimmerik.Waarom zou je dat doen?
Ik heb al mijn usual suspect voor morgen. Notabene iemand die mij er vorig spel uit wilde werken. Oh sweet revenge![]()
Herhaal dat later eens wanneer er op die persoon gestemd wordt, anders is de helft het alweer vergetenOmdat ie anders vermoord wordt door de mafia slimmerik.
Als er ooit verdenkingen op hem vallen verdedig ik hem wel, so no worries

Sinds wanneer is tips oplossen manipuleren

Omdat ie anders vermoord wordt door de mafia slimmerik.
Lol tip tegen jou en probeer je je er uit te lullen. Jij probeerde hem te starten want jij begint mij te beschuldigen terwijl het na die hint duidelijk is dat je evil bent...
Waarom trek je dan weer de aandacht van Pure B af?
Je doet alsof het bewezen is dat je goed bent. Die hero is helemaal niet van belang. Enkel die burger boven die foto zou wel eens kunnen betekenen dat je goed bent. Daarom stem ik ook Pure B, van hem hebben we zo niets...
Je hebt nog niet eens een tip ontcijferd, kan je moeilijk iets potentieel fouts doen hé
En Pure B verdedigt je ook terug zie ik net...
Sowieso al MVP voor vandaag.Omdat ie anders vermoord wordt door de mafia slimmerik.
Herhaal dat later eens wanneer er op die persoon gestemd wordt, anders is de helft het alweer vergeten
---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 22:36 ----------
Sinds wanneer is tips oplossen manipuleren
Als je niets doet kan je niets fout doen...
Je bent er wel erg snel bij als een ander een fout maakt hé maar dat jij verantwoordelijk bent voor de dood van een burger dat vergeet je graag hé?Graag excuses van jou whami. Zat dus niet zo verkeerd om door te vragen.

Lol tip tegen jou en probeer je je er uit te lullen. Jij probeerde hem te starten want jij begint mij te beschuldigen terwijl het na die hint duidelijk is dat je evil bent...
Heb ik mensen proberen verplichten op Sjors te stemmen? Nee.Manipuleren doe jij wel door iedereen cult te noemen die niet achter je aanloopt.

Je bent er wel erg snel bij als een ander een fout maakt hé maar dat jij verantwoordelijk bent voor de dood van een burger dat vergeet je graag hé?
En moest je zelf gezien hebben dat er "burger" boven stond zou je niet gevraag hebben om "te onderbouwen" maar meteen gevraagd hebben of ze wel zeker evil was...
Maar ik het is wel verdacht dat ik het dan niet gemerkt had? Ik was toen op zoek naar tips, niet of er ergens "burger" in de tekst stond.