MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Nee blondje, die vent op de foto is de hero van de film Feedback.

Je bent dus een burger

'Maar al snel zijn de verdenkingen duidelijk. Eén van de burgers ziet dit als hét moment om zijn onschuld te bewijzen. Dit doet hij door een stoere pose te maken:'

Vind het juist zeer verdacht dat je meteen vijandig doet en origineel aanvalt.
3links met allemaal dezelfde foto feedback, met een hero? is dit dan een slechterik?
In mijn opinie ben jij juist verdacht bezig..
Waarom trek je dan weer de aandacht van Pure B af?
Je doet alsof het bewezen is dat je goed bent. Die hero is helemaal niet van belang. Enkel die burger boven die foto zou wel eens kunnen betekenen dat je goed bent. Daarom stem ik ook Pure B, van hem hebben we zo niets...
Je hebt nog niet eens een tip ontcijferd, kan je moeilijk iets potentieel fouts doen hé :roflol:

En Pure B verdedigt je ook terug zie ik net...

Valt dat onder verdedigen? Je verdraaid de boel een beetje whami

Waarom zou je dat doen? :rolleyes:

Ik heb al mijn usual suspect voor morgen. Notabene iemand die mij er vorig spel uit wilde werken. Oh sweet revenge :heart:
Omdat ie anders vermoord wordt door de mafia slimmerik.

Als er ooit verdenkingen op hem vallen verdedig ik hem wel, so no worries

Treintje tegen jou?

Geniet nog even van je manipulaties

Omdat ie anders vermoord wordt door de mafia slimmerik.

Als er ooit verdenkingen op hem vallen verdedig ik hem wel, so no worries
Herhaal dat later eens wanneer er op die persoon gestemd wordt, anders is de helft het alweer vergeten ;)

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 22:36 ----------

Geniet nog even van je manipulaties
Sinds wanneer is tips oplossen manipuleren:rolleyes:
Als je niets doet kan je niets fout doen...

Leg eens uit waar ik een trein tegen jou start

Waarom trek je dan weer de aandacht van Pure B af?
Je doet alsof het bewezen is dat je goed bent. Die hero is helemaal niet van belang. Enkel die burger boven die foto zou wel eens kunnen betekenen dat je goed bent. Daarom stem ik ook Pure B, van hem hebben we zo niets...
Je hebt nog niet eens een tip ontcijferd, kan je moeilijk iets potentieel fouts doen hé :roflol:

En Pure B verdedigt je ook terug zie ik net...

Graag excuses van jou whami. Zat dus niet zo verkeerd om door te vragen.

Herhaal dat later eens wanneer er op die persoon gestemd wordt, anders is de helft het alweer vergeten ;)

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 22:36 ----------

Sinds wanneer is tips oplossen manipuleren:rolleyes:
Als je niets doet kan je niets fout doen...

Manipuleren doe jij wel door iedereen cult te noemen die niet achter je aanloopt.

Graag excuses van jou whami. Zat dus niet zo verkeerd om door te vragen.
Je bent er wel erg snel bij als een ander een fout maakt hé maar dat jij verantwoordelijk bent voor de dood van een burger dat vergeet je graag hé? :D
En moest je zelf gezien hebben dat er "burger" boven stond zou je niet gevraag hebben om "te onderbouwen" maar meteen gevraagd hebben of ze wel zeker evil was...

Lol tip tegen jou en probeer je je er uit te lullen. Jij probeerde hem te starten want jij begint mij te beschuldigen terwijl het na die hint duidelijk is dat je evil bent...

Je probeert wel erg nadrukkelijk iemand aan te wijzen, ben jij wel een goede?

Hmmm..jou houd ik in de gaten Bami.

Manipuleren doe jij wel door iedereen cult te noemen die niet achter je aanloopt.
Heb ik mensen proberen verplichten op Sjors te stemmen? Nee.
Heb ik mensen proberen verplichten op jou te stemmen? Nee.
Ik heb het wel gezegd maar ik heb het vandaag geen 10.000 maal herhaald. Mensen kiezen anders te stemmen dus leg ik me daarbij neer..
En bovendien heb ik gezegd dat ik niet akkoord was met Quibus.
Als ik al mijn stem zou hebben proberen opdringen:rolleyes:

/out, ik ga niet gaan zeveren...
Nu ga je weer Pure B tegen wie er net een tip kwam gaan steunen. Obvious is obvious, ik laat de spelers hen conclusie trekken...

Je bent er wel erg snel bij als een ander een fout maakt hé maar dat jij verantwoordelijk bent voor de dood van een burger dat vergeet je graag hé? :D
En moest je zelf gezien hebben dat er "burger" boven stond zou je niet gevraag hebben om "te onderbouwen" maar meteen gevraagd hebben of ze wel zeker evil was...

Ik had die burger nog niet gezien. En nee was ik niet vergeten, sterker nog heb mijn fout toegelicht in mijn eerste post na het verhaal.

Terug
Naar boven