MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Of in een wc hokje lekker mastruberen, denkend aan die speciale wiskunde lerares?

in die tijd masturbeerde ik nog niet was toen 12 ofzo.


dit brengt wel weer een ander akward moment op. Lekker even op de wc fappen. Feelsgoodman. Akward situatie als je dan vlak daarna het meisje tegenkomt waarop je hebt gefapt.
 
in die tijd masturbeerde ik nog niet was toen 12 ofzo.


dit brengt wel weer een ander akward moment op. Lekker even op de wc fappen. Feelsgoodman. Akward situatie als je dan vlak daarna het meisje tegenkomt waarop je hebt gefapt.

Ik begon al op m'n 11de wtf bro u late.
 
Je weet maar al te goed dat je exact hetzelfde zou doen als toen. misceres gonna misc

ik zou nu een topic aanmaken op misc: ik ben alleen in de pauze, wut to do?



not srs





semi srs
 
in die tijd masturbeerde ik nog niet was toen 12 ofzo.


dit brengt wel weer een ander akward moment op. Lekker even op de wc fappen. Feelsgoodman. Akward situatie als je dan vlak daarna het meisje tegenkomt waarop je hebt gefapt.


Dat is helemaal niet akward. Als ze voorbij loopt, moet je gewoon lachen en denken: jou heb ik net heerlijk anaal vernedert slet
 
K was foto's aan het bekijken van een ex-klasgenote via de laptop. Mijn muispad deed rare dingen wanneer ik naar het pijltje wou gaan om de volgende foto te bekijken. Zonder dat ik het wou had ik mijzelf dan getagd op een foto waar ik helemaal niet opstond... Wanneer ze online kwam, had ik gevraagd of ze het niet kon verwijderen :o
 
K was foto's aan het bekijken van een ex-klasgenote via de laptop. Mijn muispad deed rare dingen wanneer ik naar het pijltje wou gaan om de volgende foto te bekijken. Zonder dat ik het wou had ik mijzelf dan getagd op een foto waar ik helemaal niet opstond... Wanneer ze online kwam, had ik gevraagd of ze het niet kon verwijderen :o

Haha been there done that :o
 
K was foto's aan het bekijken van een ex-klasgenote via de laptop. Mijn muispad deed rare dingen wanneer ik naar het pijltje wou gaan om de volgende foto te bekijken. Zonder dat ik het wou had ik mijzelf dan getagd op een foto waar ik helemaal niet opstond... Wanneer ze online kwam, had ik gevraagd of ze het niet kon verwijderen :o

Ook gehad:o
 
Was een griet aan het palen. Heel lekker wijf 9/10. Tijdens coïtus ruik ik volop spruitjes. Herinnerde plots dat ze voor coïtus nog snel naar wc wou eerst... Blijkbaar zitten schijten. Ik merkte dat zij het ook rook en zich schaamde.

Heb het toch afgewerkt.

Pro.

Wel nooit meer iets van gehoord.

Spruitjes in het Belgisch heeft dezelfde betekenis als in het Nederlands? :roflol:
 
Keer in groep 3 van de basisschool in mn broek gescheten in de gymzaal... de drol viel via mn broekspijp omlaag op de vloer. Kreeg een andere jongen de schuld, moest het opruimen en werden zijn ouders gebeld xD
 
Keer in groep 3 van de basisschool in mn broek gescheten in de gymzaal... de drol viel via mn broekspijp omlaag op de vloer. Kreeg een andere jongen de schuld, moest het opruimen en werden zijn ouders gebeld xD

alpha
 
Back
Naar boven