Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Was vandaag op zoek naar een 2,5kg gewichtje.
Ik zoeken, zoeken en maar zoeken.
Vind ik er 1 bij de smith machine en neem die mee.
Blijkbaar had ik 'm van de stang gepakt waar iemand (die ik ken) bezig was en niet van de gewichten die er iets erachter vrij waren.
Ik dus vervolgens naar de plek lopen waar ik bezig was, zegt een vriend van me tegen mij ''uuhm... je hebt een gewichtje van zijn stang afgepakt?
''
That awkward feeling.
Ik zoeken, zoeken en maar zoeken.
Vind ik er 1 bij de smith machine en neem die mee.
Blijkbaar had ik 'm van de stang gepakt waar iemand (die ik ken) bezig was en niet van de gewichten die er iets erachter vrij waren.
Ik dus vervolgens naar de plek lopen waar ik bezig was, zegt een vriend van me tegen mij ''uuhm... je hebt een gewichtje van zijn stang afgepakt?
''That awkward feeling.

)

Dus het leek me nogal een goed idee om stootrubbers te halen bij de kruidvat
maar ik dacht dus niet in mijn eigen plaats, want daar kent iedereen me... ben ik maar naar een plaats gereden een kilometer of 5 verder weg, sta ik dus meteen in de rij met lege handen omdat de rubbers altijd aan de kassa verkocht worden, het was een behoorlijke rij, kijk ik op een gegeven moment achter me komt daar toch de moeder van mn b*ch aanlopen maar ze zag me volgens mij nog niet
zegt ze dacht ik al,later.. ik scheur dat stukje plasic in 2 stukjes, en ze had alleen de condoom en 1 papiertje opgeruimd, beneden op de bank zei ik nogmaals heb je dat papiertje opgeruimd ? had ze dus niet goed gedaan, haar moeder vroeg of ze het niet heel gezellig had gehad ?