Ook even meegeven dat we liever hebben dat klachten en de bijhorende discussie vooral via PB, e-mail of telefoon gebeuren, zodat dit topic niet helemaal gaat ontsporen door de behandeling van één probleem. Het is natuurlijk toegestaan om hier één en ander te bespreken, maar om het uiteindelijk niet uit de hand te laten lopen is een persoonlijke conversatie tussen de klant en de shop beter. Bedankt voor jullie medewerking.
Mijn schuld. Ik ben wat vermoeid, Ik heb even uit persoonlijk gevoel mijn mening geuit over het gedrag van een persoon, en een stelletje bloedhonden komt er op af. Dat is de dankbaarheid die je hier blijkbaar krijgt om je al die jaren in te zetten. Ik laat bij deze dan ook alle vragen voor wat ze zijn voor de mensen die Musculi rechtstreeks vertegenwoordigen en raad iedereen met klachten aan die direct te richten aan het musculi account per PB of via mail
info@Musculi.com. Excuus als mijn irritaties met het gedrag van deze ene persoon musculi in een slecht daglicht zetten (zeker omdat ik net reageerde omdat het een openlijk en lasterlijke aanval was tegen musculi), en dat ik daarmee een hoop trollen aantrek in wat een een topic moet zijn voor informatie.
Ik laat bij deze dan DBB ook voor wat het is. Heb me altijd met liefde vrijwillig ingezet om mensen te helpen omdat deze sport mij het mooiste leek wat er was. Maar blijkbaar zodra je looncheque getekend wordt door een bedrijf, ben je de duivel zelf. Bedankt voor alle mooie herinneringen, en aan alle mensen die ik hier leerde kennen, maar het is tijd om mij op nuttiger zaken toe te leggen.
Ik bevind me in een positie waar ik me inderdaad 20 keer moet afvragen wat ik zeg voor ik antwoord, en alles politiek correct moet zijn, omdat mijn mening zou durven verwarren met die van Musculi, en ik heb er de energie nog de zin voor om dat te doen. Ik kon het deze keer niet opbrengen, en had moeten gewoon niet ingaan erop, maar goed, ik vind lasterlijke uitspraken en anderen de schuld geven omdat je niet eerst kijkt wat je koopt op zen minst gezegd laf, schamelijk en onderkruiperig gedrag (opnieuw, mijn mening en mijn mening alleen). Laat staan dat ik er men weekend voor opoffer. Ik heb duidelijk meer slaap nodig.
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------
Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst en heb nog niks ontvangen en ook geen orderbevestiging gehad.
Als het nog niet verzonden is,willen jullie dan AUB de BCAA 4.1.1 laten zitten en het geld terug storten.
Ik dacht dat ik een pot BCAA had besteld en geen pot suiker.
order number is 3147.
Omdat ik niet weet of er nog iemand van musculi zal kijken dit weekend, en ik het hier wel rijkelijk gehad heb, wou ik toch nog even deze persoon aanraden dit zeker aan musculi zelf te laten weten per mail op
info@musculi.com, teneinde dit op tijd door te geven als het nog niet verzonden zou zijn.
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------
Hoe dan ook moet de winkel altijd zijn kalmte behouden. Klant blijft koning.. welke vraag en hoevaak hij die vraag ook stelt. De reacties van Big cat (die Musculi toch zou moeten vertegenwoordigen) vind ik ronduit bot. Ik heb nog nooit besteld bij jullie maar als ik die paar reacties al las dan zal dit ook niet gauw gebeuren. Dat er iets mis is met jullie producten zeg ik absoluut niet maar de klantenservice/vriendelijkheid had toch wat beter gekund.
Daarvoor mijn excuses als dat zo is, want ik heb helemaal niets met klantenservice te zien. Die mensen zijn zeer behulpzaam.
Het zijn dan ook functies die een zekere tolerantie voor bullshit vereisen die ik helaas niet heb. Maar verwar mijn karakter aub niet met mensen die heel goed zijn in hun job.