Fitness Seller

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Sheiko advanced small load W5D2
Squats
12xbw
12x20kg
6x60kg
3x100kg
2x120kg
3x1x140kg

Uuhm ja nog wat techniek focus gedaan maarja de Squat kan alle kanten op. Iig na de SBD wat meer tijd om weer fatsoenlijk te Squaten.

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x2x75kg

Niks speciaals maar de arch was wel goed en het barpath blijft nog een vraagteken.
 
Laatst bewerkt:
Wel moeilijk zeker
Niet mijn makkelijkste lift!

Even een update, gewicht was vanmorgen 83,7kg en na een warm bad zat ik exact op gewicht. Ik ga dus morgenavond nog wat in bad dobberen en haal dan hopelijk met -0,5kg mijn gewichtsklasse. Het doel is iig om nu eens niet op 81,2 of 81,8kg in te wegen maar net iets meer. Ook heb ik mijn squat fout gefixt door mijn belt op zijn strakst te draaien. Best grappig want zo strak heb ik hem nog nooit gehad, maar merkte dat ik zonder belt gewoon goed onder in spanning hield maar met zat mijn belt in de weg, dat is opgelost door hem iets strakker( en mogelijk hoger?) te dragen. Mijn vertrouwen in die lift is weer helemaal terug, maar ik zie zaterdag wel of dat terecht is. Mentaal ga ik die 205kg iig niet falen. Mentaal ook echt opgefokt als een gek en ik kan niet wachten om wraak te nemen voor de afgelopen 36 weken en al het gefaal wat daarbij heeft gehoord.
 
Gaat helemaal goed komen zo te lezen!
 
Niet mijn makkelijkste lift!

Even een update, gewicht was vanmorgen 83,7kg en na een warm bad zat ik exact op gewicht. Ik ga dus morgenavond nog wat in bad dobberen en haal dan hopelijk met -0,5kg mijn gewichtsklasse. Het doel is iig om nu eens niet op 81,2 of 81,8kg in te wegen maar net iets meer. Ook heb ik mijn squat fout gefixt door mijn belt op zijn strakst te draaien. Best grappig want zo strak heb ik hem nog nooit gehad, maar merkte dat ik zonder belt gewoon goed onder in spanning hield maar met zat mijn belt in de weg, dat is opgelost door hem iets strakker( en mogelijk hoger?) te dragen. Mijn vertrouwen in die lift is weer helemaal terug, maar ik zie zaterdag wel of dat terecht is. Mentaal ga ik die 205kg iig niet falen. Mentaal ook echt opgefokt als een gek en ik kan niet wachten om wraak te nemen voor de afgelopen 36 weken en al het gefaal wat daarbij heeft gehoord.
Ik ga je flight commenten man.
Nog wat achtergrond informatie?
 
Gaat helemaal goed komen zo te lezen!
Mentaal zit het zeker goed, maar dat is nog nooit een probleem geweest op een wedstrijd!
Ik ga je flight commenten man.
Nog wat achtergrond informatie?
Mooi man! Uuhm ik heb eigenlijk niks speciaals op dit moment, alleen dat ik die vieze 240kg deadlift faalde op de fox en daardoor het NK miste ondanks een 65kg wedstrijdtotaal PR. Je mag ook zeggen dat ik een bitchboi bench heb:roflol:
Vast genoeg uit zn log te halen:roflol:
Haha en hij zit ook nog een in appgroep. Jij ook veel succes gewenst!
Helaas sta ik daar niet
Kunt toch easy twee platformen tegelijk doen IPF Worlds stijl?
:( ook geen controle of scheids?
Ben er al helemaal aan gewend dat je er bent! :p
Commentaar op een ander plankier verzorgd tijdens je sessie
Idd ik wil lloyd als spotter zodat hij lekker angstzweet krijgt!
Succes alvast komende zaterdag!!
Dankje, jij ook veel succes en ik ga alle andere gewichtsklasses bekijken dus zet wat neer!

EDIT: Na een jaar Sheiko heb ik net 3 maanden RTS guided programming gekocht. Ik heb Sheiko zijn formulier 3x ingevuld en hem 2 mails gestuurd, maar die vent vindt mij een te grote bitchboi of zo en mailt maar niet terug dus bekijkt het zich maar. Benieuwd wat Mike T mij kan leren en hij woont nu op 30-45min rijden. :D
 
Veel succes morgen! Ben benieuwd
 
Na een jaar Sheiko heb ik net 3 maanden RTS guided programming gekocht. Ik heb Sheiko zijn formulier 3x ingevuld en hem 2 mails gestuurd, maar die vent vindt mij een te grote bitchboi of zo en mailt maar niet terug dus bekijkt het zich maar. Benieuwd wat Mike T mij kan leren en hij woont nu op 30-45min rijden.
Landverraad
 
Ik vind het heel jammer maar Sheiko die ik niet kan customizen is geen optie voor mij.
Dankjewel!

Nou het wedstrijdverslag:
Om 6uur opgestaan nadat ik om 21uur mijn nest in ben gedoken en rond 23uur sliep. Om 8 uur Ingewogen op 82kg wat net 0,5kg te licht is maarja. Daarna de riedel van eten, drinken, materiaalcontrole en rackhoogtes gedaan. Om 10uur begonnen de vrouwen en om 10.30 was het onze tijd op plankier 1. We zaten met 3 verenigingsleden in deze groep dus dat was een leuke verrassing. Geopend op 182,5kg die gewoon goed ging. Hype voor 195kg was er en ik dacht opeens onderin van wtf is dit? Opeens bleef ik zitten en faalde ik mijn eerste Squat ooit. Daarna was ik op oorlogspad, na wat smijt werk en verbaal geweld ging die 195kg omhoog. Niet happy maar je kunt niet altijd winnen. Setup van bench ging wel lkkr op die ruwe bankjes en alles voelde goed. 95kg voelde wel opeens zwaarder? 102,5kg was in mijn ogen een vrij safe tweede beurtje, maar grooved hem fout en weigerde op te geven waardoor ik een half uur op sticking point zat. Derde beurt natuurlijk daardoor ook gefaald. Ik eindigde dus met een fucking 95kg bench? Nou ik had geen hype meer nodig voor de deadlift Kan ik je vertellen. 215kg opener was rpe 5, daarna 230kg hard gedaan en als laatste een 240kg halverwege uit mijn handen laten flikkeren. Niet de wedstrijd die ik hoopte maar gezien de volumeverlaging de afgelopen tijd wel logisch. Alleen niet verwacht dat mijn bench zo een klap zou krijgen in combinatie met wat gewichtverlies, maar gezien de techniekchanges wel logisch weer... Achja de SBD telde ook eigenlijk niet maar je wilt altijd presteren. Een teamgenoot had een solide wedstrijd en is 3e geworden met NK kwalificatie erbij door een mooi 600kg totaal! De ander kwam nog net tekort maar gaat op de DRC heel dicht tegen die 600kg aanzitten en squatten even 217,5kg wat ik natuurlijk nooit kan accepteren als ex-squatbeest van de vereniging.

Het plan voor de DRC ga ik deze week nog mijn nek over breken maar ik denk dat ik in de 93kg ga meedoen maar sta nog in de 83kg ingeschreven. Zoals eerder gezegd gaat dat vanaf volgende week volgens RTS stijl dus ik heb er zin in en heb hoge verwachtingen voor de DRC!




 
toch gewoon een nette wedstrijd gehad.
die paar missers geven alleen maar meer motivatie voor de volgende, de drive is er, alleen nog ff in goede banen leiden.
 
Back
Naar boven