AndroidHealthClinic

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Thnx!

Haha momenten....
Vind het ook vrij zwaar en ook heel erg wennen.
Heb je ook problemen bij het unracken?
Ik krijg dat zelf niet meer voor elkaar omdat ik lager lig ofzo. Of maybe komt het doordat we niet zo'n comp bench hebben @ the gym.

Dus sbd een beetje een tussen wedstrijd en niet voluit of zie ik dat verkeerd?
Ja soms lig ik als een blok beton en ziet het er goed uit, maar andere momenten krijg ik niet dezelfde spanning. Met unracken heb ik geen moeite, maar geen idee of dat door ons rek komt maar die kun je wel instellen wat natuurlijk fijner is.

De sbd wordt inderdaad een wedstrijd om wat mini PRs te zetten en gewoon met een goed gevoel door te bouwen naar de DRC toe. Mss dat mijn deadlift nog wat geks doet maar dat zien we dan wel, voor de rest zijn de verwachtingen laag.

Ja soms lig ik als een blok beton en ziet het er goed uit, maar andere momenten krijg ik niet dezelfde spanning. Met unracken heb ik geen moeite, maar geen idee of dat door ons rek komt maar die kun je wel instellen wat natuurlijk fijner is.

De sbd wordt inderdaad een wedstrijd om wat mini PRs te zetten en gewoon met een goed gevoel door te bouwen naar de DRC toe. Mss dat mijn deadlift nog wat geks doet maar dat zien we dan wel, voor de rest zijn de verwachtingen laag.

Nog even blijven oefenen dus:p

Denk idd dat het ook wel deels aan het rack kan liggen. Gaat sowieso al lastig en niet zo precies in te stellen.

Prima doel voor sbd toch?
Hier ook geen wilde plannen.

Miss leggdrive implementeren @ bench? Dacht dat je dat niet deed. Geen idee of dit handig is trouwens, vlak voor de wedstrijd.

• #1.404
Nog even blijven oefenen dus:p

Denk idd dat het ook wel deels aan het rack kan liggen. Gaat sowieso al lastig en niet zo precies in te stellen.

Prima doel voor sbd toch?
Hier ook geen wilde plannen.
Dan moet je dus vaker bij de loods trainen haha! Geen wilde plannen nee? Gewoon je kwalificatie halen en gaan zou ik zeggen? Wel doelen voor het NK?
Miss leggdrive implementeren @ bench? Dacht dat je dat niet deed. Geen idee of dit handig is trouwens, vlak voor de wedstrijd.
Nou meer dat ik de spanning die ik bij de setup heb ook behoud en beter vanuit mijn hakken kan duwen. Dat is nu nog niet optimaal maar gezien de nieuwe setup moet dat wel worden. Enige probleem is het bar path wat door de verbeterde arch Nog onnatuurlijk is en dat heb ik niet zo 1,2,3 verbeterd gok ik.

Haha ja of zorgen dat ik ook een rek hier krijg:engel:

Heb mn kwalificatie al. Moet 325kg en heb 340kg getild. 350 zou voor nu mooi zijn. Moet ook te doen zijn. Even kijken waar ik sta en dan door trainen naar nk.

• #1.406
Haha ja of zorgen dat ik ook een rek hier krijg:engel:

Heb mn kwalificatie al. Moet 325kg en heb 340kg getild. 350 zou voor nu mooi zijn. Moet ook te doen zijn. Even kijken waar ik sta en dan door trainen naar nk.
Haha die rekken zijn wel prijzig. Nou mooi dan door bouwen naar het NK toe.

Sheiko advanced small load comp cycle W3D1
Squats
12xbw
12x20kg
6x60kg

3x100kg
3x120kg
3x140kg
4x2x160kg

Eindelijk weer eens wat gewicht erop. Voelde met vlagen goed en vertrouwd en dan later weer kut. Gaat een groot vraagteken worden op de SBD. Ik heb 202,5kg in mijn hoofd als derde attempt en dan 192,5-195kg als tweede.

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x75kg
2x2x85kg
3x1x92,5kg

De arch zat er vandaag wel redelijk in, maar de 92,5kg voelde zwaarder dan dat ik wilde. Tweede attempt zal 102,5kg zijn en dan als derde 107,5-110kg. Geen mega PR's maar beter dan niks.

Dumbell flyes
4x6x16kg

Goodmornings
4x4x70kg

Ga je nog openers testen of was dit een soort van test om in te schatten wat je gaat doen?

• #1.408
Ga je nog openers testen of was dit een soort van test om in te schatten wat je gaat doen?
Twee weken geleden testweek gehad, maar niet zoals het moest. Ik moest eigenlijk op woensdag mijn bench en deadlift maxen en dad op vrijdag Squat, maar door de open dag op zondag al deadlift gedaan tot 220kg met minuut rust en toen op woensdag de bench en vrijdags de Squat.
Deadlift ging wel snoei hard en makkelijk, maar de bench faalde ik op 110kg door kut bar path wat Nog niet vertrouwd voelt door die paar extra graden arch. Squat was ook een ramp en ging te diep bij de 190kg waardoor de spanning weg was en ik hem.omhoog duwde in een grind. Daarna de 200kg gefaald om dezelfde reden. Als ik niet te diep ga en goed spanning onderin hou dan moet ik wel 202,5kg kunnen maar het zal van de vorm van de dag afhangen. Ik ben sws altijd veel beter op wedstrijd dan in training maar dat is ook de Sheiko methode.

Je deadlift ging inderdaad hard toen!

Squat en bench komt vast wel goed dan op de wedstrijd.
Misschien kan ik je nog aanmoedigen maar zag dat je ochtend moet en ik middag. In de veronderstelling dat je bij mij ingedeeld zat maar das je -74 teamgenoot.

• #1.410
Je deadlift ging inderdaad hard toen!

Squat en bench komt vast wel goed dan op de wedstrijd.
Misschien kan ik je nog aanmoedigen maar zag dat je ochtend moet en ik middag. In de veronderstelling dat je bij mij ingedeeld zat maar das je -74 teamgenoot.
Hahaha ja ik ben toch 9kg zwaarder, ik ga iig sws de 74kg kijken!

Sheiko advanced small load comp cycle W4D2
Bench press
12x20kg

5x55kg
3x65kg
3x75kg
2x2x85kg

Voelde wel lkkr, maar nog niet zoals ik wil.

Deadlift
12x20kg

3x125kg
2x135kg
3x2x157,5kg

Niet echt serieus gewicht.

Lat pulldowns
3x6x60kg

Abs machine plated loaded jezelf pijpen ding
3x8x30kg

• #1.413
Gewicht 84kg puurrrrfect

Sheiko advanced small load W3D3
Squats
12xbw
12x20kg
6x60kg

3x100kg
3x120kg
2x2x140kg
3x1x150kg

Nothing special.

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x75kg
3x2x82,5kg

Voelde wel zwaar vandaag, einde van de week leef?

Reverse hypertensions
3x6xbw

Dit was hem weer nu nog maandag en woensdag wat pompen.

Mooi hoor

• #1.415
83,6kg vanmorgen gaat lekker.

Sheiko advanced small load comp cycle W5D1
Bench press
12x20kg
3x55kg
3x65kg
2x2x77,5kg
3x1x82,5kg

We Gaan het zien zaterdag.

Deadlifts
12x20kg
6x70kg

3x115kg
3x135kg
3x2x160kg

Saaaaaaai

Abs pijpmachine
3x8x20kg

Dat was het weer, niks speciaals en redelijk saai. Nu dinsdag nog wat duwen en dan is het zaterdag om 10 uur tijd om te knallen!

Nu al op gewicht :bierbang:

Hou je de bench opener nog (extra) laag trouwens?

Kan wel vertrouwen geven als een lage bench opener van je borst vliegt.

• #1.420
Terug
Naar boven