Fitness Seller

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
toch gewoon een nette wedstrijd gehad.
die paar missers geven alleen maar meer motivatie voor de volgende, de drive is er, alleen nog ff in goede banen leiden.
De drive is er zeer zeker sterker op geworden! Maar een nette wedstrijd was het niet. 36 weken geleden op de fox haalde ik 200kg / 105kg / 225kg voor een 530 totaal en nu haal ik maar 520kg. Op de DRC wil ik toch wel minimaal 30kg meer halen.

Erg jammer dat je na 36 weken toch minder gelift hebt! Erg klote zeker gezien je drive en motivatie!
Je staat er by the way best buff op :)

Ik hoop na men sheiko cycle wat dichter bij je totaal te komen. Al verloopt die niet zo goed door enorm veel werk en wat prive stress verlopig. Kan niet zo consequent trainen in de 2de maand van men cycle. Al heb ik wel al een pr en vpr gezet.

Dan kunnen we elkaar wat competitie geven :)

Nog niet EEN WOORD over je geweldige coach die dag ..

f7f.jpg

• #1.444
Erg jammer dat je na 36 weken toch minder gelift hebt! Erg klote zeker gezien je drive en motivatie!
Je staat er by the way best buff op :)

Ik hoop na men sheiko cycle wat dichter bij je totaal te komen. Al verloopt die niet zo goed door enorm veel werk en wat prive stress verlopig. Kan niet zo consequent trainen in de 2de maand van men cycle. Al heb ik wel al een pr en vpr gezet.

Dan kunnen we elkaar wat competitie geven :)
Haha dankjewel train ik toch niet voor niks. Nouja ik kan het wel relativeren en de Squat komt door de slechte voorbereiding, maar de bench is toch wel een slap in the face ondanks de andere setup.

Gewoon goed blijven trainen en zorgen dat je zo optimaal mogelijk traint, eet en slaapt! Ik kijk je filmpjes altijd met veel enthousiasme en ben ervan overtuigd dat je in de toekomst mij mooie competitie gaat geven! Wees trouwens niet bang als je vragen om deze te stellen en ga vooral door!
Nog niet EEN WOORD over je geweldige coach die dag ..

f7f.jpg
Ooh ja sorry, ik heb mezelf goed gecoacht en mijn briefjesdrager had mij bijna binnen 5 min gediskwalificeerd wegens plaspillen, etc in zijn tas:roflol:

Haha los daarvan heb je mooie stappen gezet als toekomstige assistant bondscoach en mag je bij de bondscoach stage lopen dankzij mij!

zo kun je ook coachen

sheiko.png

Benieuwd wat je plan gaat worden voor de DRC:p

Aan je energie/motivatie zal t niet gaan liggen. :P
Hele dag naast je zitten was haast nog vermoeiender dan het liften:roflol:

• #1.450
Benieuwd wat je plan gaat worden voor de DRC:p

Aan je energie/motivatie zal t niet gaan liggen. :P
Hele dag naast je zitten was haast nog vermoeiender dan het liften:roflol:
Hahahaha IK BRENG DIE HYPE!!!!! Ik ben ook zelf benieuwd wat ik in 11 weken erop kan gooien en heb nog even om te bepalen of het de 83 of 93kg wordt. Die 210kg squat moet als ik meer weeg sws wel eens lukken en ik mag toch wel eens die 110kg bench gaan duwen. Daarbij is die 240kg deadlift mij ook al twee keer ontgaan dus dat zou een mooi 560kg totaal betekenen, maar dat verwacht ik alleen als ik wat zwaarder ben. En mss reageer ik wel super of kut op die hele RTS method.
That feel...... heb het ook eens gehad:o
Ja ik ben het eigenlijk meteen vergeten, maar heb nooit depth issues gehad dus stond er wel van te kijken.
Hadden er best veel wit rood wit gehad op de squat zeg maar.
Wie was de front judge dan, een van de oudere garde zeker?

Hahahaha IK BRENG DIE HYPE!!!!! Ik ben ook zelf benieuwd wat ik in 11 weken erop kan gooien en heb nog even om te bepalen of het de 83 of 93kg wordt. Die 210kg squat moet als ik meer weeg sws wel eens lukken en ik mag toch wel eens die 110kg bench gaan duwen. Daarbij is die 240kg deadlift mij ook al twee keer ontgaan dus dat zou een mooi 560kg totaal betekenen, maar dat verwacht ik alleen als ik wat zwaarder ben. En mss reageer ik wel super of kut op die hele RTS method.

Ja ik ben het eigenlijk meteen vergeten, maar heb nooit depth issues gehad dus stond er wel van te kijken.

Wie was de front judge dan, een van de oudere garde zeker?
Zeker weten! :roflol:

Misschien kun je komende tijd wat wennen aan wat lager BW en daarmee trainen/bouwen. Tenzij je dat lastig kan vasthouden uiteraard.
Die 240kg zit er echt wel in! Volgende keer gewoon door trekken!

Luxemburgse ipf judge maar opzich vond ik er niet echt veel slechte calls wat ik gezien heb dan.
Vond het allemaal maar een beetje langzaam. Tenminste op plankier 1 zaten er toen 2 dacht ik. Vooral met het aangeven van good/no lift ging er wat tijd overheen wat erg jammer was. En persoonlijk vond ik het bij de benchpress lang duren (start, pauzes), ook wel veel fails in mijn groep na de eerste beurten.

eerste meet ?

• #1.455
Zeker weten! :roflol:

Misschien kun je komende tijd wat wennen aan wat lager BW en daarmee trainen/bouwen. Tenzij je dat lastig kan vasthouden uiteraard.
Die 240kg zit er echt wel in! Volgende keer gewoon door trekken!
Hmm is al gaat mijn bench vanaf 86kg wel een stuk lekkerder en mis ik mijn pensje wel bij de Squat.
Vond het allemaal maar een beetje langzaam. Tenminste op plankier 1 zaten er toen 2 dacht ik. Vooral met het aangeven van good/no lift ging er wat tijd overheen wat erg jammer was. En persoonlijk vond ik het bij de benchpress lang duren (start, pauzes), ook wel veel fails in mijn groep na de eerste beurten.
sbd is altijd wel super strikt vooral qua bench duurt de pauze vaak 2 sec.
Haha nee derde alweer, vandaar ook de teleurstelling in het lage totaal/progressie

Hmm is al gaat mijn bench vanaf 86kg wel een stuk lekkerder en mis ik mijn pensje wel bij de Squat.

sbd is altijd wel super strikt vooral qua bench duurt de pauze vaak 2 sec.

Haha nee derde alweer, vandaar ook de teleurstelling in het lage totaal/progressie
je bent nog redelijk fris dan , gewoon blijven trainen komt vast goed !

Jammer dat het niet is wat je gehoopt had maar je bent weer een ervaring rijker. Leuk je nog ff gesproken te hebben en we zien elkaar op de DRC weer, al dan weer niet in de zelfde klasse! :P

Gewoon -93 op de drc.

Terug
Naar boven