XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Bezoekers in dit topic

Niet fit vandaag.. blegh.. 100 kg dl voelde al swaar dus had geen idee hoe ik 125 moest overleven :p Ook nog 2 trainingen in 1 dus beetje wezen freewheelen

Volgende keer beter!! Nu ff goed rust pakken, ik slaap al het hele weekend niet goed. Ook erg druk momenteel, we zijn met een mega opruiming/schoonmaak bezig lol.

Deads
5 x 125
5 x 125
4 x 125

Blockpulls
5 x 135
4 x 135

Bench paused
3 x 60
5 x 60
3 x 60

Chins
4 x 74.8
2 x 84.8

Incl dumbell press
10 x 18
10 x 18
10 x 18

Squat (licht)
5 x 80
5 x 80
5 x 80

OHP (deload)
4 x 30
4 x 30

Leg extension
8 x 104
8 x 104
8 x 104

Enn nog beetje bi/tri/delts gesuperset
 
Van het weekend werd ik met een fikse verkoudheid wakker dus waarschijnlijk daarom al hele week niet fit. Wel jammer dat ik mij net niet top voel in de laatste week van het schema. Heb me echt door de trainingen heen moeten buffelen.

Ochtendtreen van gisteren
DEADS
3 x 130 @8 vid
3 x 130 @8.5
2 x 130 @9
Niet heel netjes, maar so be it..
Voor de nsb meet was 3x130 mijn 3rm dus ondanks de vermoeidheid alsnog progressie.. maarrrr moet meer in zitten op een goede dag!

Rackpulls
5 x 120
5 x 130
5 x 140 vid
4 x 150 rip grip
5 x 140
Vergeet alweer mn straps..

Chins strict
5 x 73 @8
4 x 81 @10 pr
5 x 73 @9

Gisteren weer gewogen, ben iets afgevallen. Nu 71.3-71.8 kg nuchter gemiddeld. Waarschijnlijk door de drukte iets te weinig gegeten. vet% was ook flink gedaald.

+ extra's
 
Laatst bewerkt:
filmpje om te vergelijken..
gruwelijke lelijke 3rm lift van 14 jan dit jaar:p
 
Gisteren was ik weer bij de fysio vanwege een vastzittende pijnlijke wervel, maar had ook weer toenemende klachten in mijn bovenrug (vooral spanning en vastzittende wervels die ikzelf los kraak).

Hij had slecht nieuws:( Bekken stond weer scheef. Deze gruwelijk pijnlijke behandeling is direct uitgevoerd en nu ook huiswerk mer zodat het goed blijft.. Wellicht voelde deadlifts daarom niet goed (kon niet in de juiste positie komen).

En oja.... yooggaa

Niet als huiswerk, wel als advies. Deze stijve hark moet dus nodig flexibeler worden:p Ik heb mij ingeschreven voor de 30 dagen yoga cursus (circa 12 min per dag). Dus ben benieuwd.

Zal uiteindelijk helpen om de heupen dichter bij de bar te krijgen en een betere arch te krijgen. Wie weet helpt het om meer te tillen in de toekomst:)

Gisteren voor de fysio sessie nog een deload bench training gedaan en bb. 50 kg voelde als 60 kg dus de deload komt als geroepen!
Daarna nog wat licht bb spul. Reardeltflys (12x2x6 en bovenin vasthouden), ohp strict tot 7x32.5 kg, lateral machine tot 7 x 27, bicep cable curl tot 10 x 36 en idem.voor tricep pushdown.

Ow en de strict bicepcurl challenge! 8x25 met nog een paar reps over.. als ik die uberhaupt ga doen dan kom ik vast wel tot 13 ofzo, maar 20.. neh..Vanwege mn pols doe ik enkel db curls en met kabels
 
Wat kan mij daar bij de behandeling voorstellen?
Hij laat eerst spieren etc ontspannen door met de knokkels paar keer flink hard onder de voeten te gaan en op de peesplaat.. daarna drukte hij ongeveer 30 sec op t kuiltje in de heupbot en daarna is het een kwestie van op de zij liggen en duwen:p
 
4 dagen op rij netjes mijn stretch oefeningen gedaan en begin nu ook al een klein beetje verschil te zien. Nu gewoon braaf zo door:p

Vandaag weer zwaar gelifd. Pols is echt naar de klote dus bench bewust lichter gehouden, maar 50 kg uit het rek tillen was al verrot dus dat schiet niet op.
Uiteindelijk 4x5x55 paused gedaan om toch wat volume te draaien. Wel heel instabiele sets, ook al is het qua kracht vrij easy.

Deadlifts gingen een stuk beter. 130 kg voelde lichter dan vorige week:) Ook ff wat nieuws geprobeerd qua startpositie.
4x130 vpr @8
3x135 vpr@9
2x1x140 @9

Deads zijn nu langzamer vanaf de grond, maar locken is tot dusver geen probleem. Dit was voor de nsb meet namelijk wel zo. Hard van de grond en daarna met moeite locken.

Daarna nog 3x8x100 rdls, lscr, low pully rows en facepull
 
Laatst bewerkt:
1 van de 2 singles
Volgende week bouw ik op met singles en bouw ik af met volume sets.
 
Laatst bewerkt:
Sterke deads zeg!

Vanwaar doet je pols nu lastig? Gewoon wat overbelasting vam trainen?
 
Sterke deads zeg!

Vanwaar doet je pols nu lastig? Gewoon wat overbelasting vam trainen?
Dank:)

Nee oude boksblessure.. komt regelmatig terug, met name zodra ik zwaarder ga benchen:(

Denk dat ik beter voortaan volume kan draaien op crica 80% en her en der wat zware singles. Niet optimaal dan, maar miss houd dat mn pols langer ok.
 
Ah balen :(

Ja wellicht zorgt dat wel voor minder problemen. Met je polsen wil je wel zuinig zijn.
 
Ah balen :(

Ja wellicht zorgt dat wel voor minder problemen. Met je polsen wil je wel zuinig zijn.
Uhu, gelkkig tot dusver alleen last met benchen. Dan maar voor altijd een povertybench:p
 
Hoe gaat het hier?
Opzich goed!

Trainen ging ff wat minder (combo van pds, drukte en dingen die niet lekker zaten in mn schouder en rug). Afgelopen weekend heb ik weer goede trainingen gehad, dus de rust heeft me goed gedaan. Kracht iets minder, maar dat zal wel weer vlot terug zijn. We zijn we nu het huis aan het opruimen en opknappen voor de verkoop en mijn vriend gaat als zzp-er verder wat nogal spannend is.. nogal druk zeg maar:P

Wel besloten als stok achter de deur hier weer alle trainingen te loggen.

--

training van gisteren
CHINS
6 x @7
5 x @8
5 x @9

PAUSED BENCH (moest 5x5x52.5 zijn, maar kon schijfjes niet vinden.. volume is wel gelijk)
5 x 55 @6
4 x 55 @7
4 x 55 @7
4 x 55 @7
4 x 55 @7

FEETUP CLGRP BP
8 x 45
8 x 45

BOR
10 x 40 @6
10 x 40
10 x 40
10 x 40 @7

FACEPULL
10 x 32
10 x 32
10 x 32
10 x 32
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig weer wat bijgekomen. Leuk dat je weer probeert te loggen.

Spannend joh je huis verkopen. Ook weer 1 terug kopen of ga je huren?
 
Gezellig dat je verder gaat met loggen! Kracht zal binnen no time weer op niveau zijn.

Succes met het opknappen en opruimen, zal vest veel energie en stresss kosten :p
 
Yihaa je bent er weer!:D

Goed blijven eten met al die opruim en schoonmaak cardio:):)
 
Back
Naar boven