MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Klinkt alsof je inderdaad wel je voorkeur hebt :) maar het meeste is al genoemd lijkt me.

Hoelaat is je weging? Als die vroeg is kan je misschien daarna eten en drinken, als je het daarvan af laat hangen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
  • #1.083
Klinkt alsof je inderdaad wel je voorkeur hebt :) maar het meeste is al genoemd lijkt me.

Hoelaat is je weging? Als die vroeg is kan je misschien daarna eten en drinken, als je het daarvan af laat hangen.
Volgens mij is de wedstrijd meestal vrijwel direct ja de weging, klopt dat @natty87

Ja klinkt indd zo haha, maar weet het nog niet helemaal zeker. Vooral omdat ik mij op de -72 heb gericht en ik de mogelijkheid om aan de -84 mee te doen niet eens heb overwogen. In de -72 natuurlijk wel hogere wilks (al ligt het eraan hoeveel sterker ik ben met paar kg bw erbij, dus dat is niet eens zeker) en meer deelnemers. Ook een leuke groep, maar volgens mij lift je allemaal samen?

Zodra ik iets meer competitief ben (als dat ooit gebeurd) dan ga ik voor die klasse (al zal dat nooit de -63 meer zijn:p).

• #1.084
treen van gisteravond

Bench paused
5 x 57.5
5 x 57.5
4 x 57.5 ik probeerde hier legdrive te verminderen.. ik gebruikte zoveel legdrive dat ik nog nauwelijks kracht zette met mn borstspieren vanaf de chest:s

Chinups bw 75.2
6 x @9
5 x @9.5
4 x @10

Closegrip bench
8 x 50
8 x 50

Low seated cable row
8 x 56.5
8 x 56.5
8 x 56.5

OHP
5 x 35
5 x 35 @9.5
4 x 35 @10

armen/delts

Ook voor @ProudPizza

De weging ligt ook vaak aan de groep waar in je deelneemt.

Het kan zo zijn dat je in de middag ingedeeld wordt en dan ook pas de weging gedaan wordt en dus niet in de ochtend.

Volgens mij is de wedstrijd meestal vrijwel direct ja de weging, klopt dat @natty87

Ja klinkt indd zo haha, maar weet het nog niet helemaal zeker. Vooral omdat ik mij op de -72 heb gericht en ik de mogelijkheid om aan de -84 mee te doen niet eens heb overwogen. In de -72 natuurlijk wel hogere wilks (al ligt het eraan hoeveel sterker ik ben met paar kg bw erbij, dus dat is niet eens zeker) en meer deelnemers. Ook een leuke groep, maar volgens mij lift je allemaal samen?

Zodra ik iets meer competitief ben (als dat ooit gebeurd) dan ga ik voor die klasse (al zal dat nooit de -63 meer zijn:p).

Hoe bedoel je lift je samen?

Hoe bedoel je lift je samen?

maxresdefault.jpg

Meerdere groepen bij elkaar of lift je wel in je eigen gewichtsklasse?

Vaak zie je met de drukkere wedstrijden meer groepen en ook nog wel eens a en b plankier.
1. 47, 52, 57, 63
2. 72 , 84 - +

Dus eerst groep 1 alle squat dan groep 2 en gaat groep 1 opwarmen voor bench.
Je doet wel mee met je eigen klasse maar samen met andere klasse in de groep.

Nog te volgen? :p

@natty87 thanks! Dan is ontbijten wel handig, anders zit je straks zonder maagvulling te wachten tot aan je weging.

En ik volg hem nog :D

@natty87 thanks! Dan is ontbijten wel handig, anders zit je straks zonder maagvulling te wachten tot aan je weging.

En ik volg hem nog :D
Inderdaad! Wordt je ook niet slapjes.
Ik weeg mij laatste week voor en na ontbijt en weet precies wat ik dan erbij eet. Ideaal. Kwam nog wel lager uit uiteindelijk door spanning:roflol:

• #1.092
ja is allemaal nog te volgen @natty87 :) haha

Ik heb even de organisatie gemaild of ik ook gediskwalificeerd wordt als ik net te zwaar blijk te zijn voor de klasse.

ja is allemaal nog te volgen @natty87 :) haha

Ik heb even de organisatie gemaild of ik ook gediskwalificeerd wordt als ik net te zwaar blijk te zijn voor de klasse.

Volgens mij is het zo dat je dan niet mee mag doen idd voor je klasse gezien je gewicht en daarnaast niet zomaar kunt aansluiten bij een andere klasse. Meende dat de keuze dan is meedoen voor spek en bonen of geen wedstrijd.

• #1.094
Volgens mij is het zo dat je dan niet mee mag doen idd voor je klasse gezien je gewicht en daarnaast niet zomaar kunt aansluiten bij een andere klasse. Meende dat de keuze dan is meedoen voor spek en bonen of geen wedstrijd.
Ja klopt, heb inmiddels een mailtje terug! Heb ook al een keuze gemaakt, -84 it is:)

• #1.096
Laatste trainingen gingen goed.

Bench paused 5 sets met 3-4 reps 60kg @ rpe 7-8

Laatste set bench

Gisteren gesquat in Groningen met paar lui, heul gezellig maar daarna wel dood. Half 1 thuis:p

4x5x100kg squats (rpe 6 a 7) en dl 3-4 reppers met 125kg (rpe 6 a 7)

Daarna nog rackpulls sets tot 5x130 maar gym ging dicht jammer genoeg dus niet verder op kunnen hogen

Gewicht vandaag 72.7 kg en vet 18% (27.5 mm 4 punten)

Laatst bewerkt:
Lekkere gewichten zeg :D

Heb je via via wat mensen bij elkaar gesprokkeld om te gaan trainen? Of was dr iets georganiseerd?

dus 800 gram cutten is teveel moeite? :P

• #1.099
  • #1.100
Deads van vrijdag. Wel zwaar na squats en klote stang (knurling was breder dus moest op gladde deel pakken:/), maar verder niet ontevreden!

Hopelijk morgen 4 of 5 reppers, dan is mijn dl dag namelijk.

Terug
Naar boven