- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ik bedoel paar kg meer in de -84 tov -72 (wat vooral verschil in vocht zal zijn)

Volgens mij is de wedstrijd meestal vrijwel direct ja de weging, klopt dat @natty87Klinkt alsof je inderdaad wel je voorkeur hebtmaar het meeste is al genoemd lijkt me.
Hoelaat is je weging? Als die vroeg is kan je misschien daarna eten en drinken, als je het daarvan af laat hangen.
).Volgens mij is de wedstrijd meestal vrijwel direct ja de weging, klopt dat @natty87
Ja klinkt indd zo haha, maar weet het nog niet helemaal zeker. Vooral omdat ik mij op de -72 heb gericht en ik de mogelijkheid om aan de -84 mee te doen niet eens heb overwogen. In de -72 natuurlijk wel hogere wilks (al ligt het eraan hoeveel sterker ik ben met paar kg bw erbij, dus dat is niet eens zeker) en meer deelnemers. Ook een leuke groep, maar volgens mij lift je allemaal samen?
Zodra ik iets meer competitief ben (als dat ooit gebeurd) dan ga ik voor die klasse (al zal dat nooit de -63 meer zijn).
Meerdere groepen bij elkaar of lift je wel in je eigen gewichtsklasse?
Meerdere groepen bij elkaar of lift je wel in je eigen gewichtsklasse?

Inderdaad! Wordt je ook niet slapjes.@natty87 thanks! Dan is ontbijten wel handig, anders zit je straks zonder maagvulling te wachten tot aan je weging.
En ik volg hem nog![]()

hahaja is allemaal nog te volgen @natty87haha
Ik heb even de organisatie gemaild of ik ook gediskwalificeerd wordt als ik net te zwaar blijk te zijn voor de klasse.
Ja klopt, heb inmiddels een mailtje terug! Heb ook al een keuze gemaakt, -84 it isVolgens mij is het zo dat je dan niet mee mag doen idd voor je klasse gezien je gewicht en daarnaast niet zomaar kunt aansluiten bij een andere klasse. Meende dat de keuze dan is meedoen voor spek en bonen of geen wedstrijd.

Ja klopt, heb inmiddels een mailtje terug! Heb ook al een keuze gemaakt, -84 it is![]()

Ze komen elke vrijdag daar samen en ben gevraagd om mee te liftenLekkere gewichten zeg
Heb je via via wat mensen bij elkaar gesprokkeld om te gaan trainen? Of was dr iets georganiseerd?
Zij heeft ook meegedaan aan de nsb meet.Ja duh