AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Powerliftster getting shredded

Bezoekers in dit topic

Nog 3 hele dagen te gaan.....

Ben wbt trainen niet zo heel erg gemotiveerd maar staat hier los van.
Deze week train ik ook waar ik zin in heb, soms volgens schema en andere dag mn eigen ding. Moet me af en toe naar de gym slepen dus de contest is nu ook wel een stok achter de deur.

Voeding gaat zoals t hoort. Totaal geen cravings of erg rammelende maag. Zolang ik mn maaltijden goed time niks aan t handje. Wel in de avond wat sneller chaggie:D

Verhouding ligt voor vandaag op ongveer 50% eiwit , kh 30 % en vet 20% bij 1400kcal

Ben al info zoeken over voeding icm massa bouwen , powerliften etc en wil daar na de vakantie begin mee maken:)
 
Ben wbt trainen niet zo heel erg gemotiveerd maar staat hier los van.
Deze week train ik ook waar ik zin in heb, soms volgens schema en andere dag mn eigen ding.

Ook wel eens lekker, even doen waar je op dat moment zin in hebt. Kan je motivatie wel weer een boost geven (in mijn ervaring) :)

Wat bedoel je precies met voeding icm massa bouwen en PL? Gewoon bulken?
 
Zo een dipje herkent iedereen denk wel. Daar moet je even doorheen. Maar dat gaat wel goed komen denk ik zo.
 
Ook wel eens lekker, even doen waar je op dat moment zin in hebt. Kan je motivatie wel weer een boost geven (in mijn ervaring) :)

Wat bedoel je precies met voeding icm massa bouwen en PL? Gewoon bulken?

Precies hoe ik t zeg;) uitzoeken welke kh/vet/eiwit verhouding etc en voor mezelf een plan maken waar ik de meeste kracht en energie uit haal.
En natuurlijk net fysiek op bouwen. Aantal punten kan zeker beter.
 
Precies hoe ik t zeg;) uitzoeken welke kh/vet/eiwit verhouding etc en voor mezelf een plan maken waar ik de meeste kracht en energie uit haal.
En natuurlijk net fysiek op bouwen. Aantal punten kan zeker beter.

Ben benieuwd naar je plan tegen die tijd. Altijd interessant om andermans ideeën te zien :)
 
Ben benieuwd naar je plan tegen die tijd. Altijd interessant om andermans ideeën te zien :)

Ben niet zo iemand die alles wil lezen en uitpluizen.
Meestal heb ik iets in mn hoofd en zoek ik daar wat bij.
Het wordt iig tijd om voeding een stuk serieuzer aan te pakken.
 
Ga je dan wel door met de coaching?

Merk ook dat ik weinig energie heb en daardoor ook weinig motivatie. Laatste loodjes nu!!

Ga je btw op vakantie omdat je eerder stopt?
 
Ga je dan wel door met de coaching?

Merk ook dat ik weinig energie heb en daardoor ook weinig motivatie. Laatste loodjes nu!!

Ga je btw op vakantie omdat je eerder stopt?

Ja zeker ga ik wel door. Hopenlijk volgende week weer alle lifts uitvoeren zoals t hoort:p

We gaan pas eind augustus begin sept op vakantie. Maar ivm werk en beschikbaarheid Pillz zn zus foto's zondag.
 
Omdat ik niet kon kiezen alles maar meegenomen :grinny::heart:
Nu nog ff zien of ze ergens de witte bueno hebben....

IMG_20170720_221518_983000.jpg


Oh ja en bestelling xxl weer binnen.
Die choco pudding is echt heerlijk!
Benieuwd naar de pannenkoeken alleen denk ik dat die een paar daagjes moeten wachten.
 
Ben niet zo iemand die alles wil lezen en uitpluizen.
Meestal heb ik iets in mn hoofd en zoek ik daar wat bij.
Het wordt iig tijd om voeding een stuk serieuzer aan te pakken.

Laten we samen serieuzer voeding aan pakken :D
 
Omdat ik niet kon kiezen alles maar meegenomen :grinny::heart:
Nu nog ff zien of ze ergens de witte bueno hebben....

Bekijk bijlage 377916

Oh ja en bestelling xxl weer binnen.
Die choco pudding is echt heerlijk!
Benieuwd naar de pannenkoeken alleen denk ik dat die een paar daagjes moeten wachten.

Die snickers white is :heart:

Kinder bueno white hebben ze vaak bij de AH en action (waar ik gisteren bueno dark gekocht heb).
 
:haar::haar::haar::haar::haar::haar::haar::haar:

That food..............

Je hebt 't meer dan verdiend meis!!!!!
 
Foooooood! Ziet er goed uit :D
Benieuwd na hoe je na de contest verder gaat, plan is nog niet concreet met je weet in ieder geval welke richting je op wilt.
Succes, al is je motivatie deze week wellicht laag.. Je gaat in ieder geval nog trainen en je houdt vol, top!
 
Kom je ook even hier langs met dat eten :o.
 
Die snickers white is :heart:

Kinder bueno white hebben ze vaak bij de AH en action (waar ik gisteren bueno dark gekocht heb).

Action had alleen de dark versie:( Ben laatste tijd wat meer van de witte chocolade :heart:
Zal er keer op letten bij de appie.

:haar::haar::haar::haar::haar::haar::haar::haar:

That food..............

Je hebt 't meer dan verdiend meis!!!!!

Jaaaaa..... maar nog even inhouden. En ben ook niet van plan alles op te eten :p
We hebben nog een vakantie tegoed en moet wel beetje blijven matchen bij Pillz

Foooooood! Ziet er goed uit :D
Benieuwd na hoe je na de contest verder gaat, plan is nog niet concreet met je weet in ieder geval welke richting je op wilt.
Succes, al is je motivatie deze week wellicht laag.. Je gaat in ieder geval nog trainen en je houdt vol, top!

Dank je:) Als ik t beetje op orde heb zal ik het vast wel keer neer schrijven hier.

Kom je ook even hier langs met dat eten :o.
:P
 
Today.... begin van de middag laatste training voor de foto's gehad.


Energie was niet heel geweldig.
Moest vanochtend eerst naar de tandarts, dus dacht och ik eet erna wel even. Duurde toch langer (loopt vaker wel uit) alleen bleek dat ze mijn afspraak niet ingeboekt had :mad: dus nog ffies wachten. Maag al lekker aan t rommelen en droge mond.

Thuis maar snel een @xxlnutrition pancake gebakken met de light syrup. mmm die is zeker goed te doen!
Op naar de gym... stukje omgelopen want nog even naar Action en daarna bedacht dat ik op route ook nog wel even de sneaker winkel binnen kon lopen.
Eindelijk geslaagd voor een paar nieuwe training schoenen.

Training alles op high rep 15/25herhalingen, rug , schouders, biceps , triceps en buik. Hele lichaam was op den duur aan het shaken
Als afsluiter nog die *@$&*#! cardio met een droge mond van hier tot tokio .

Nog een leuk compliment van iemand gehad. Vroeg of ik aan het droog trainen was, daar ik zo hard aan het trainen was en er echt stukken droger uit zie dan een week terug.
Made my day!!!!!

Thuis gauw een biefstuk in de pan met klodder mayo erbij en als toetje choco pudding (met theelepel hehe)

Gelukkig is Pillz werken, kan ik me zelf dwars zitten de rest van de dag. Vanavond gaat hij trainen en ga ik maar languit beetje netflix kijken ofzo.
Je humeur wordt er niet beter op.

Sterkte voor iedereen die gaat watercutten/depleten of wat dan ook volgende week. Zul je nodig zijn.. pfff

 
Idee was om er een depletion training van te maken?
 
Back
Naar boven