MuscleMeat

0 training maar zo lijkt het niet...kan dit?

carolus

Novice
Waardering
0
Ik heb de regels gelezen en weet dat geen foto's van anderen mogen gepost worden. Devolgende foto's zijn echter publiek toegankelijk, hij is model dus...:
http://nl.netlog.com/gilles_joepie/photo/photoid=67706951&surr=0#photos

http://nl.netlog.com/gilles_joepie/photo/photoid=61259965&surr=0#photos

Nu hetvolgende:
Ik ken hem persoonlijk en vroeg of hij trainde. Hij zegt van niet en vrienden bevestigen dit. Ik geloof er echter niets van.
Ik weet dat er verschillende lichaamstypes bestaan maar kan dit echt natuurlijk?

I smell bullshit.

i really dont care.

Hij doet zowiezo iets om spiergroei te krijgen
Dat hoeft niet zo zeer BB of fitness te zijn maar andere sporten groei je ook van

Hij traint en ik geef er geen k*t om.

Het ziet er wel uit alsof ie niet traint. Dus ik denk dat het klopt.

zo zag ik ook ongetrained uit

• Topic Starter Topic Starter
Hij doet zowiezo iets om spiergroei te krijgen
Dat hoeft niet zo zeer BB of fitness te zijn maar andere sporten groei je ook van

Wat hij veel doet is skaten, andere sporten weet ik niet.
Maja skaten, verklaart nog niet z'n bovenlichaam...

Zou het niet kunnen dat ie dan volledig mesomorf is? Met andere woorden, hoe gespierd kun je van nature zijn?

Ik geloof er zelf ook geen zak van maar mensen die hem goed kennen bevestigen telkens ook dat hij niets speciaals van krachttraining doet.

Laatst bewerkt:
Vraag of ie true natural is :D

Zou het niet kunnen dat ie dan volledig mesomorf is? Met andere woorden, hoe gespierd kun je van nature zijn?

Ik geloof er zelf ook geen zak van maar mensen die hem goed kennen bevestigen telkens ook dat hij niets speciaals van krachttraining doet.

t*ring man als je dit al gespierd vind. hoe gespierd je van nature kunt zijn? Nou veel meer dan dit in ieder geval.

t*ring man als je dit al gespierd vind. hoe gespierd je van nature kunt zijn? Nou veel meer dan dit in ieder geval.
Ehm...ja. Ik hoop dat je dit ironisch bedoelt. Ik train al 2 jaar 3x per week en sta nog niet half zo ver :s
Gewoon frustrerend als je zulke mensen ziet en vroeg me dus af of dit werkelijk kan.

Ja , die mensen zijn 24/7 bij hem...

Ehm...ja. Ik hoop dat je dit ironisch bedoelt. Ik train al 2 jaar 3x per week en sta nog niet half zo ver :s
Gewoon frustrerend als je zulke mensen ziet en vroeg me dus af of dit werkelijk kan.

nee natuurlijk niet ironisch, ik zag er ook zo uit als hem toen ik nog nooit had getraint.

ok, conclusie is dus dat et bullshit is, wat ook mijn vermoeden al was.
Bedankt!
Nu voel ik me weer een heel stuk beter :p

Terug
Naar boven