AndroidHealthClinic

1 jaar later

goede vooruitgang.. maar 87kg?..

woog 3jaar geleden ook 87kg op mijn top toen bij 1m93 en ik zag er echt 2 keer zo
zwaar uit(ook veel meer vet uiteraard).

Ik snap niet echt waarom jullie hem verdenken van te kuren. Zo spectaculair is het toch niet ??? Hij was een superecto en is dan beginnen trainen en eten... met een beetje deftige voeding en toewijding geraak je er snel hoor.

Ja dacht ik ook meteen. Je rug is precies je beste spiergroep.
De massa ontrbreekt wel...

Ik ga sevves men vetpercentage nog eens meten in de gym.

Dankje voor de reacties, ik zal zeker werken op men borst ^^
maarja de rest natuurlijk ook :D

de uitslagen van de wedstrijd van 24 oktober staan op de site
www.ifbbbelgium.be

Verder heb ik nog geen fotos van de wedstrijd zelf
maar als ik ze heb worden ze zeker gepost :D

grtz!

Ben benieuwd naar de foto's, hoop dat je er eentje hebt van naast Ermin dan kan ik opmaken hoe buff je bent want op je foto's lijk je niet echt 87kg maar minder.

borst blijft idd wat achter, en benen zeker,
maarja wat wil je als je nooit benen hebt getraint en dan opeens wel :D

als ik het voorbije jaar even mag uitleggen:

ik train eigenlijk pas serieus vanaf deze zomer.
Daarvoor zat ik wat aan te kloten eerlijk gezegd.
ik at wat ik wou (veel te weinig) en trainde misschien maar 1x per week.

Ik ben ook pas serieus beginnen groeien vanaf deze zomer.
daarvoor wou ik maar niet bijkomen.

misschien dat dit weer een andere blik heft op dit onderwerp.

maarja zoals ik al zei: You be tha Judge!

grtz

Dus je traint en eet pas serieus (meer als 1x per week en goede voeding) van de de zomer juni - november en staat al meteen op de IFBB (met een squat van 40kg) komt aan als een gek en wordt 5 bij de junioren. Een wonderkind ben je :D !

• Topic Starter Topic Starter
Dus je traint en eet pas serieus (meer als 1x per week en goede voeding) van de de zomer juni - november en staat al meteen op de IFBB (met een squat van 40kg) komt aan als een gek en wordt 5 bij de junioren. Een wonderkind ben je :D !

haha ik was zelf ook wat geschrokken XD
ik deed mee om ervaring op te doen.
maarja nu hopen dat ik tegen volgend jaar wat plakken massa er op kan gooien en opniew meedoen en een beter resultaat! :D

thx voor de reacties,

grttzz

Squat is idd wel laag, maar vergeet niet dat hij er 4x12 mee doet, zijn max zal wel een stukje hoger liggen. Voor de rest vind ik het goed gedaan, mooie progressie!

wat een fl**ker:D

als jij niet gekuurd hebt ben ik arnold

Als hij niet gekuurd heeft hebben we te maken met een natuurtalentje... Super genen.
Enorm lage stats en er toch zo uitzien. Als die nu eens serieus gaat eten en zwaar gaan trainen, binnen een jaartje beginnen kuren. Booyah dan krijgen we een beest.

Als zijn verhaal klopt, als...

goede vooruitgang.. maar 87kg?..

woog 3jaar geleden ook 87kg op mijn top toen bij 1m93 en ik zag er echt 2 keer zo
zwaar uit(ook veel meer vet uiteraard).

dat is de kunst e :)
maarja als beginneling kan ik moeilijk al superveel massa hebben en tog een laag gewicht :D

ok hier zijn men krachtstats!

1 x 160 kg DL
1 x 150 kg SQ
1 x 90 kg BP

Grtz

netjes. nu alleen nog meer massa erbij.

haha dus jij squat gewoonlijk op 40% van je 1rm :rolleyes:

Wat ben jij toch een naar ,zielig en jaloers kind. Omdat jij zo`n chubby lichaam hebt met k*tgenen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hou op met mensen af te kraken en uit te schelden in deze sectie. En post eens een pic van jezelf o nee dat durf je niet chubby pig.

Ts je ziet er goed uit gozer ga zo door!!!

Wat ben jij toch een naar ,zielig en jaloers kind. Omdat jij zo`n chubby lichaam hebt met k*tgenen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hou op met mensen af te kraken en uit te schelden in deze sectie. En post eens een pic van jezelf o nee dat durf je niet chubby pig.

Dankje :) ik trek het mij al niet meer aan ;) je hebt gelijk

veel respect voor je toewijding maar vindt het ook bitter weinig massa voor die 87kilo
toch ga zo door

wat ben jij toch een naar ,zielig en jaloers kind. Omdat jij zo`n chubby lichaam hebt met k*tgenen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hou op met mensen af te kraken en uit te schelden in deze sectie. En post eens een pic van jezelf o nee dat durf je niet chubby pig.

+10

Netjes!
En mensen dit is gewoon haalbaar zonder een kuur,
Een goeie voeding doet wonderen.

Netjes, best vergelijkbare fysiek met de mijne, al heb je wat meer massa. Ga lekker door, en ga als een gek je benen/kuiten en borst trainen. Grote borst zie je er meteen massive uit :). Rug is verder goeie shit :D

succes!

ik moest heb niet gekuurd om droog te staan na minder dan een half jaar, dus ja, ik ben nog chubby.

ik moest heb niet gekuurd om droog te staan na minder dan een half jaar, dus ja, ik ben nog chubby.

Je bent een zielig mannetje mensen beschuldigen van aas en ook nog eens uitschelden. Die WEL een foto durven te plaatsen.. TS heeft helemaal geen aas gebruikt

Ik heb echt met je te doen

Terug
Naar boven