Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet echt waarom jullie hem verdenken van te kuren. Zo spectaculair is het toch nietHij was een superecto en is dan beginnen trainen en eten... met een beetje deftige voeding en toewijding geraak je er snel hoor.
Ik ga sevves men vetpercentage nog eens meten in de gym.
Dankje voor de reacties, ik zal zeker werken op men borst ^^
maarja de rest natuurlijk ook
de uitslagen van de wedstrijd van 24 oktober staan op de site
www.ifbbbelgium.be
Verder heb ik nog geen fotos van de wedstrijd zelf
maar als ik ze heb worden ze zeker gepost
grtz!
borst blijft idd wat achter, en benen zeker,
maarja wat wil je als je nooit benen hebt getraint en dan opeens wel
als ik het voorbije jaar even mag uitleggen:
ik train eigenlijk pas serieus vanaf deze zomer.
Daarvoor zat ik wat aan te kloten eerlijk gezegd.
ik at wat ik wou (veel te weinig) en trainde misschien maar 1x per week.
Ik ben ook pas serieus beginnen groeien vanaf deze zomer.
daarvoor wou ik maar niet bijkomen.
misschien dat dit weer een andere blik heft op dit onderwerp.
maarja zoals ik al zei: You be tha Judge!
grtz
!Dus je traint en eet pas serieus (meer als 1x per week en goede voeding) van de de zomer juni - november en staat al meteen op de IFBB (met een squat van 40kg) komt aan als een gek en wordt 5 bij de junioren. Een wonderkind ben je!

wat een fl**ker
als jij niet gekuurd hebt ben ik arnold
goede vooruitgang.. maar 87kg?..
woog 3jaar geleden ook 87kg op mijn top toen bij 1m93 en ik zag er echt 2 keer zo
zwaar uit(ook veel meer vet uiteraard).

wat een fl**ker
als jij niet gekuurd hebt ben ik arnold
Wat ben jij toch een naar ,zielig en jaloers kind. Omdat jij zo`n chubby lichaam hebt met k*tgenen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hou op met mensen af te kraken en uit te schelden in deze sectie. En post eens een pic van jezelf o nee dat durf je niet chubby pig.
Ts je ziet er goed uit gozer ga zo door!!!
ik trek het mij al niet meer aan
je hebt gelijkwat ben jij toch een naar ,zielig en jaloers kind. Omdat jij zo`n chubby lichaam hebt met k*tgenen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hou op met mensen af te kraken en uit te schelden in deze sectie. En post eens een pic van jezelf o nee dat durf je niet chubby pig.
Wat ben jij toch een naar ,zielig en jaloers kind. Omdat jij zo`n chubby lichaam hebt met k*tgenen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hou op met mensen af te kraken en uit te schelden in deze sectie. En post eens een pic van jezelf o nee dat durf je niet chubby pig.
ik moest heb niet gekuurd om droog te staan na minder dan een half jaar, dus ja, ik ben nog chubby.
Je bent een zielig mannetje mensen beschuldigen van aas en ook nog eens uitschelden. Die WEL een foto durven te plaatsen.. TS heeft helemaal geen aas gebruikt
Ik heb echt met je te doen