AndroidHealthClinic

1 jaar later

Je hebt gekuurd, geen enkel probleem hoor, geef het dan ook gewoon toe ;)

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

dat is de kunst e :)
maarja als beginneling kan ik moeilijk al superveel massa hebben en tog een laag gewicht :D
Grapjas, stop er gewoon mee, die zogenaamde dopingscontroles zijn zo te achterhalen, je hebt een wedstrijd gedaan, en 98% die aan een wedstrijd meedoet kuurt.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt gekuurd, geen enkel probleem hoor, geef het dan ook gewoon toe ;)

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Grapjas, stop er gewoon mee, die zogenaamde dopingscontroles zijn zo te achterhalen, je hebt een wedstrijd gedaan, en 98% die aan een wedstrijd meedoet kuurt.

Duidelijk dat jy niet veel van bodybuilding kent :) geen enkel probleem hoor, geef het dan ook gewoon toe :) en denk na voor je iets post of me beshuldigt ;)

Wow, nice! Wou dat ik ook zo hard vooruit ging :D Trek je idd maar niet veel aan van mensen die zeggen dat je kuurt. Lijkt me ook niet dat je zo dom bent om dat te doen voor je 21e.

Damn waar gaat het toch naartoe als mensen denken dat dit al niet meer natuurlijk te behalen is. Wat ik zie is weinig massa, laag vetpercentage. Jullie doen net alsof hij een monsterlichaam heeft.

Ik wil natuurlijk niet zeggen dat dit slecht is, het is zeker al een goed begin.

voor mij is dit clean gewonne, met of zonder kuur, maakt geen verschil. goede vooruitgang.
uw schema is wel te zwak voor iemand die zich zo met de sport bezig houdt, te weinig calorien, al dan niet juist uitgerekent, maar vooral te weinig vaste maaltijden.
voor mij is rijstkoeken en melk geen maaltijd...
succes

Idd zeikers, dit is toch geen kuur zie je toch zo... die gast heeft gewoon normale genen en is goed beginnen trainen en heeft normale gains gemaakt...
Ik pakte het eerste jaar ook dik 12kg en 6-7cm op men armen en BF bleef onder de 11% meestal als je een ondervoed tiener bent en je begint te trainen 4x per week met wat shakes en wat eiwitrijk voedsel maak je goede gains

Ik zie er zelf geen 87KG in, ben wel benieuwd naar je wedstrijd foto's (ben zelf ook van plan om in 2010-2011 een te doen).
Verder wil ik iets opmerken over je rug foto, er staat een datum 2009-07 en 2009-11, heb je dit binnen 3 maanden berreikt? of klopt die datum gewoon niet.
Verder ziet dit niet uit als een ''kuurfysiek'' en heb je gewoon goed gegeten/getraint/geslapen afgelopen jaar.

Keurig fysiek en goeie progressie

Idd zeikers, dit is toch geen kuur zie je toch zo... die gast heeft gewoon normale genen en is goed beginnen trainen en heeft normale gains gemaakt...
Ik pakte het eerste jaar ook dik 12kg en 6-7cm op men armen en BF bleef onder de 11% meestal als je een ondervoed tiener bent en je begint te trainen 4x per week met wat shakes en wat eiwitrijk voedsel maak je goede gains

12 KG is erg weinig in je eerste jaar. Je was zeker al een flinke gozer?

Deze gast is geloof ik wel een bullshitter: http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/even-voorstellen-218723/

Misschien een vraagje tussendoor;
Ik ben op anderhalve maand bijna 10 kg bijgekomen,
waarvan 7.5 kilo tijdens het bodybuilden
Normaal??

Hier is hij 5 weken aan het trainen. Does not add up.

Je moet wel een hele erge mafketel zijn om te denken dat hij gekuurt heeft, teeeeeeering.

12 KG is erg weinig in je eerste jaar. Je was zeker al een flinke gozer?

Deze gast is geloof ik wel een bullshitter: http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/even-voorstellen-218723/

Hier is hij 5 weken aan het trainen. Does not add up.

12kg is weinig in je eerste jaar? damn van welke planeet komen ze hier eigenlijk, me armen groeiden van 28 naar 36 op 12 maand en ik ging van 57kg aan pakweg 9-10% naar 69-70kg aan 10-11% ( slechte gains idd :rolleyes:)

12kg is weinig in je eerste jaar? damn van welke planeet komen ze hier eigenlijk, me armen groeiden van 28 naar 36 op 12 maand en ik ging van 57kg aan pakweg 9-10% naar 69-70kg aan 10-11% ( slechte gains idd :rolleyes:)

Sommigen hier zien een toename in gewicht als spieren , zonder er mee rekening te houden dat ze 5-10% in bodyfat stijgen. 'Spieren'

Sommigen hier zien een toename in gewicht als spieren , zonder er mee rekening te houden dat ze 5-10% in bodyfat stijgen. 'Spieren'

12 KG pure spiermassa is bar weinig in een jaar. Eerste bulk, het hele jaar door is echt meer dan 12 KG. Als je ondergewicht hebt (dus bijvoorbeeld 57 KG op 1,77) dan zit je zo op de 70 KG. Niet vergeten dat 70 KG een "normaal" gewicht is (hoewel tegenwoordig we allemaal vetz*kken van 80 KG of magere ventjes van 60 KG hebben, gek genoeg) voor een man van die lengte. Als je begint op 70 KG dan is het natuurlijk een ander verhaal, omdat het daarna gewoon stopt en vastzit op 1 KG per maand max.

Terug
Naar boven