Fitness Seller

0 training maar zo lijkt het niet...kan dit?

ok, conclusie is dus dat et bullshit is, wat ook mijn vermoeden al was.
Bedankt!
Nu voel ik me weer een heel stuk beter :p
Als je dit na 2 jaar serieus trainen nog niet bereikt hebt moet je misschien wat meer eten en harder trainen :rolleyes:

ja hij traint
ja hij doet een beetje gay aan:gay:

11v4qcz.jpg
hier zo zag ik eruit toen ik 16 was en nog moest beginnen met trainen.
omg dat ik dit nog moet bewijzen ook :roflol:

Laatst bewerkt:
Hij is ****ing gay. Hopelijk ambieer je niet om er zo uit te zien. En uiteraard doet hij wel iets.

• Topic Starter Topic Starter
Als je dit na 2 jaar serieus trainen nog niet bereikt hebt moet je misschien wat meer eten en harder trainen :rolleyes:
Neem 1 jaar zeker al serieus trainen. En idd, kbegin ook m'n twijfels te hebben.
Gezien het hier toch de foto's secties is: deze zijn van deze zomer.
http://bodyspace.bodybuilding.com/i...gresspic/1fFE9g0oXkX3FrEYpH1I381MBYoE849.jpeg

http://bodyspace.bodybuilding.com/i...sspic/1U64GUiBKfbref1G6OS1zEqPcYNdds1888.jpeg

Niet zo indrukwekkend als sommige anderen. Nogtans weet ik ondertussen wel al vrij veel over bodybuilding.

Je denkt veel te weten, maar als je er zo uitziet, dan weet je precies toch niet veel van ... Ga gewoon eens wat trainen man en je voeding inorde krijgen.

ik geloof dat het zonder trainen is, velen zien er zo uit zonder trainen

Neem 1 jaar zeker al serieus trainen. En idd, kbegin ook m'n twijfels te hebben.
Gezien het hier toch de foto's secties is: deze zijn van deze zomer.
http://bodyspace.bodybuilding.com/i...gresspic/1fFE9g0oXkX3FrEYpH1I381MBYoE849.jpeg

http://bodyspace.bodybuilding.com/i...sspic/1U64GUiBKfbref1G6OS1zEqPcYNdds1888.jpeg

Niet zo indrukwekkend als sommige anderen. Nogtans weet ik ondertussen wel al vrij veel over bodybuilding.
dan toch maar eens proberen om echt enorm veel te eten? :)
want in 2 jaar zou je al veeeel breder moeten zijn

OT: het kan natuurlijk zijn ja

Of hij nou wel of niet traint; hij heeft een ****ed up fysiek.

Traint hij niet; begin met trainen
Traint hij wel; harder trainen

Kan wel zonder trainen imo. Opdrukken en optrekken does te trick. + wss nog wat andere sporten. Kerel zal ook wel wat gewichten liggen hebben thuis. Maar het kan zeker zonder trainen. Ik had na mijn hardlooptijd toch ook geen slecht fysiek , niet veel massa maar droog + iets van massa en je lijkt al snel '' groot''

Ten eerste stelt hij qua massa weinig voor. Ten tweede: Het lichaam dat deze jongen heeft kan ook ontwikkeld zijn door het beoefenen van andere sporten dan BB. Zwemmen, atletiek of turnen bijvoorbeeld.

ok, thx voor de reacties! zal hem es vragen of hij nog andere sporten doet buiten skaten

zo'n lichaam kan je ook ontwikkelen met andere sporten als je een goede genetica hebt neem iik aan, maar toch lijkt het alsof hij dus WEL traint :D

in ieder geval, I don't care en jij bent hem niet dus moet je dit niet posten eigenlijk :D

peace out;)

Waarom ben je d'r zo geinteresseerd in..?

Omdat ik niet snap hoe ie aan zo'n spiermassa komt. Ik zie hem namelijk elke week in het jeugdhuis bier zuipen vo dood en beweert dat ie niet traint. Vrij frustrerend voor iemand zoals ik die elke dag let op z'n voeding, 3x in de week traint en na 2 jaar nog niet half zover staat.
Zo vind ik mss wat ik kan aanpassen aan mijn routines.

Magoed, tzal dus wel allemaal bullshit zijn zoals de meesten hier zeggen en hij zal dus wel nog andere sporten doen.

Omdat ik niet snap hoe ie aan zo'n spiermassa komt. Ik zie hem namelijk elke week in het jeugdhuis bier zuipen vo dood en beweert dat ie niet traint. Vrij frustrerend voor iemand zoals ik die elke dag let op z'n voeding, 3x in de week traint en na 2 jaar nog niet half zover staat.
Je kan ook overdrijven, net wat ik al eerder zei dit is een beginfysiek, ken genoeg mensen die niet trainen en er zo uitzien.
Vrij frustrerend voor iemand zoals ik die elke dag let op z'n voeding, 3x in de week traint en na 2 jaar nog niet half zover staat.
Wss eet jij gewoon slecht of train je niet hard, mss eens een nieuw topic openen waarin je, je eetschema en training post..?

2 Jaar onder onderhoud gegeten zeker. Lees de stickies en ga vreten kerel.

Terug
Naar boven