AndroidHealthClinic

1.3DMAA Alles waar de stof in zit word verboden zoals Preworkout boosters!

Bezoekers in dit topic

keenie

Novice
Lid geworden
21 aug 2012
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

305097_10151106131707789_1633624035_n.jpg
 
Ik heb vanmorgen nog met de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) gebeld en uitvoerig met deze mensen gesproken.

Het is zo dat ze op dit moment waarschuwen voor supplementen met DMAA op de pot kan dat beschreven worden als :

  • 1,3-dimethylamylamine
  • dimethylamylamine
  • methylhexanamine
  • 4-methyl-hexaan-2-amine
  • 4-methyl-2-hexaanamine
  • 4-methyl-2-hexylamine
  • 2-amino-4-methylhexaan
  • 1,3-dimethylpentylamine
  • geraniumextract
  • geranamine

Deze stof zit in heel veel supplementen en voornamelijk ik de betere fatburners, energizers en vooral pre workoutsupplementen. Deze supplementen zijn nog niet verboden maar ze worden onderzocht. Het ziet ernaar uit dat op korte termijn er een verbod op de verkoop van deze middelen aan zit te komen. Wanneer en of het ook daadwerkelijk zover komt konden ze mij niet vertellen.

Net zoals in het verleden met efedra en yohimbe zal waarschijnlijk dit dus ook gaan verdwijnen. Vaak komt dit helaas omdat er mensen zijn die de aanbevelen dosering ver overschrijden en dan in de problemen komen.

We mogen deze nog gewoon verkopen maar kopen deze niet meer in, we hebben de laatste sterke pre workouts nu in een Op=Op aanbieding.

Wil je dus nog een Pre Workout met de oude formule wees er dan snel bij want Op is echt Op!
 
Mooi zo, komen er eindelijk weer PWO's aan zonder die troep erin.
 
Maar er zijn toch veeeeeell meer pre wo's waar 1,3 in zit dan alleen die op het plaatje staan?
 
Maar er zijn toch veeeeeell meer pre wo's waar 1,3 in zit dan alleen die op het plaatje staan?

Dat klopt maar van deze hebben we de meeste voorraad, maar als het zo daar gaat zijn we snel los.

Omdat het een goed werkzame stof is zit het in heel veel supplementen, als je het normaal gebruikt volgens de dosering werkt het heel goed.

Alleen ligt met sterke supplementen altijd het gevaar van overdosering op de loer.
 
Ja nu komen de PWO's die geen zak doen behalve je armer maken. :)
Wat sleutelen aan het molecuul, andere naam erop plakken, en voila: een ''andere'' stof met dezelfde werkingen die wel legaal is. Grote kans dat dat gaat gebeuren.
 
Wat sleutelen aan het molecuul, andere naam erop plakken, en voila: een ''andere'' stof met dezelfde werkingen die wel legaal is. Grote kans dat dat gaat gebeuren.
Yep klopt net als met de PH.
 
Wat sleutelen aan het molecuul, andere naam erop plakken, en voila: een ''andere'' stof met dezelfde werkingen die wel legaal is. Grote kans dat dat gaat gebeuren.

Ik hoop het maar! Anders stop ik er maar mee denk ik!
 
Ja nu komen de PWO's die geen zak doen behalve je armer maken. :)

Ik vond die Animal Rage anders ook best wel leuk ... zat geen 1.3DMAA oid in
 
Ik ga tog ook altijd stukken beter op 1.3 dmaa dan op gwne stimulanten.. Niet voor niets dat het wordt verboden.. Zal dan tog wel werken..
 
Ach, krijg er een onrustige hartslag van en mn penus vindt het ook niet zo geweldig.

Ik zal het niet missen. Maak mn pot Hard! nog op en mn Maximize Intense samples en dan kijken we wel weer verder.
 
Ach, krijg er een onrustige hartslag van en mn penus vindt het ook niet zo geweldig.

Ik zal het niet missen. Maak mn pot Hard! nog op en mn Maximize Intense samples en dan kijken we wel weer verder.

True maar dit is enkel tijdens de training en als ie moet doet hij het nogaltijd hoor.. Heb er eiglk weinig last vn ..
 
Wat sleutelen aan het molecuul, andere naam erop plakken, en voila: een ''andere'' stof met dezelfde werkingen die wel legaal is. Grote kans dat dat gaat gebeuren.

Sleutelen aan het molecuul maakt het per definitie illegaal omdat de stof in de natuur moet voorkomen om als voedingssupplement verkocht te mogen worden. Maar goed, er zijn sterke aanwijzingen dat DMAA ook niet in de natuur voorkomt en dat heeft supplementenfabrikanten ook niet weerhouden om het spul op de markt te brenen.
 
heb 3 potten binnen, net 1 scoop genomen lekker energie, geen crash wel licht in mn hoofd maja als je het normaal gebruikt kan er niks fouts gaan imo

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 16:41 ----------

Ik heb vanmorgen nog met de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) gebeld en uitvoerig met deze mensen gesproken.

Het is zo dat ze op dit moment waarschuwen voor supplementen met DMAA op de pot kan dat beschreven worden als :

  • 1,3-dimethylamylamine
  • dimethylamylamine
  • methylhexanamine
  • 4-methyl-hexaan-2-amine
  • 4-methyl-2-hexaanamine
  • 4-methyl-2-hexylamine
  • 2-amino-4-methylhexaan
  • 1,3-dimethylpentylamine
  • geraniumextract
  • geranamine

Deze stof zit in heel veel supplementen en voornamelijk ik de betere fatburners, energizers en vooral pre workoutsupplementen. Deze supplementen zijn nog niet verboden maar ze worden onderzocht. Het ziet ernaar uit dat op korte termijn er een verbod op de verkoop van deze middelen aan zit te komen. Wanneer en of het ook daadwerkelijk zover komt konden ze mij niet vertellen.

Net zoals in het verleden met efedra en yohimbe zal waarschijnlijk dit dus ook gaan verdwijnen. Vaak komt dit helaas omdat er mensen zijn die de aanbevelen dosering ver overschrijden en dan in de problemen komen.

We mogen deze nog gewoon verkopen maar kopen deze niet meer in, we hebben de laatste sterke pre workouts nu in een Op=Op aanbieding.

Wil je dus nog een Pre Workout met de oude formule wees er dan snel bij want Op is echt Op!
ik zag ergens max intense voor 10 euro man jullie verkopen het voor 25 euro :roflol:
 
@XXL Nutrition er zijn altijd wel van die mensen wat denken van als ik nou eens 1 of 2 scheppen meer pak misschien gaat het trainen dan ook wat gemakkelijker. Maar er staat niet voor niks op zo'n pot hoeveel scheppen je mag nemen. En meestal door teveel van zo'n producten te nemen werkt het juist tegen je, misselijkheid , duizeligheid noem maar op.
 
@XXL Nutrition er zijn altijd wel van die mensen wat denken van als ik nou eens 1 of 2 scheppen meer pak misschien gaat het trainen dan ook wat gemakkelijker. Maar er staat niet voor niks op zo'n pot hoeveel scheppen je mag nemen. En meestal door teveel van zo'n producten te nemen werkt het juist tegen je, misselijkheid , duizeligheid noem maar op.
Ik heb laatst hard! gekocht, maar met 1schepje voel ik haast niets ( laten we zeggen rond de 5%). Pas als ik 2/2,5 schepje neem. Voel ik goede pomp en energie. Zou zelf ook niet aan de 4schepjes gaan zitten omdat ik meer wil voelen. 2schepjes is goed genoeg, mensen die denken dat als ze meer schepjes pakken terwijl ze bij 1 ook voelen. Moeten ze het eigenlijk niet aan geven. Dan word het gevaarlijk. Maar sommige personen kunnen er beter tegen dan andere.
 
Even nog een paar potjes Dexaprine kopen dan maar.
 
gelukkig vorige week nog noxipro en dexaprine besteld:D
 
Back
Naar boven