Fitness Seller

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Peiling Peiling Wel?

• 1.65m met droomfysiek

Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

Stemmen: 16 6,3%

• Totaal stemmers
    253
Nooit gehoord van medicijnen?
dan een andere ongeneeselijke medische toestand die je belet massa te winnen, maar je verder niets in de weg staat. Bestaat heus wel zoiets:)
(neem anders bv dat je geen geld voor shakies hebt)
Je gelooft het zelf? Skinny phaggots met meer chicks.

ronimoon bedoelt heus niet echte phaggots hoor;) neem maar gewoon aan dat hij bedoelt dat je hetero bent, maar gewoon heel mager en lang.

Laatst bewerkt:
Ik ben 1.63, doe mij die extra 2cm maar en wat meer massa ;)

Ga maar eens op reis dan, zit je daar met je lange lichaam in een busje dat niet geschikt is voor lange mensen of als je pech hebt slaap je in bedden waar je met 1,85m het al krap hebt.

Zie echt 0 voordelen aan langer dan 1,80 tot 1,85m.

dan kom jij zeker nooit buiten je computer kamer.

Lengte is macht :)

buffe 1,65 meter dan maar, 1,90 is gewoon te lang als je veel op reis gaat en als skinny phaggot heb je grote kans dat je ergens in een back alley wordt gevonden.

Lang zijn heeft amper voordelen, dan maar wat kleiner. Ben overigens 1,80m en dan ben je meestal al de langste als je op reis gaat.

Intredasting.

:roflol: Eric je kunt daar niet over oordelen als je zelf niet zo lang bent:).

Ik ben 1m93 en ik zie vrijwel geen nadelen, ga nooit op reis naar midget landen dus heb daar geen ervaring mee.

Intredasting.

:roflol: Eric je kunt daar niet over oordelen als je zelf niet zo lang bent:).

Ik ben 1m93 en ik zie vrijwel geen nadelen, ga nooit op reis naar midget landen dus heb daar geen ervaring mee.
wat doe je dan bij zo'n dwerg als paris?

:roflol:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/hoeveel-km-gevlogen-topic-94229/

Nogmaals, zie er 0 voordelen in, ook al begrijp ik dat de gespierde spijkers hier mag wat graag denken dat het wel voordelen biedt.

Lekker kortzichtig denken jij, net of jou ervaring de standaard is over dit onderwerp. Je kan hoog of laag springen feit blijft dat er meer voordelen aan kleven dan nadelen.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 15:21 ----------

http://research.similarminds.com/romantic-height-preferences-in-men-and-women/227

◦5ft 10in to 6ft 1in was in the ideal range of all women, on average

tussen de 1,78 en 1,85 als ideaal.

haters gonna hate

Kak onderzoek. Is allemaal cultureel gebonden, in Nederland krijg je hele andere resultaten dan in Indonesië bijv.

Noem de voordelen dan eens als het volgens jou toch een feit is.

Vrouwen vallen op lang.
Makkelijker bij dingen kunnen.
Mensen kijken sneller tegen lange mensen op.
Het ideaalbeeld van een man is toch tall dark and handsome ;)

Iemand die me kan aanvullen?

Kak onderzoek. Is allemaal cultureel gebonden, in Nederland krijg je hele andere resultaten dan in Indonesië bijv.
The cognitive dissonance is strong in this one. :D

Ach lang zijn heeft zeker voordelen, maar ook nadelen. Idem voor kort zijn. Het is normaal dat je je eigen lengte probeert te verdedigen.

Vrouwen vallen op lang.
Makkelijker bij dingen kunnen.
Mensen kijken sneller tegen lange mensen op.
Het ideaalbeeld van een man is toch tall dark and handsome ;)

Iemand die me kan aanvullen?

Tot een bepaalde lengte dus, lange gespierde spijkers zijn in ieder geval niet hip.

Makkelijker bij dingen kunnen, tot je moet bukken.

Lol, komt er ook nog echt een discussie over wat "beter" is :roflol:
Zolang je er zelf geen problemen van maakt, zal je ook zelden problemen met je lengte hebben. Iedereen gelukkig, hoera :o

Tot een bepaalde lengte dus, lange gespierde spijkers zijn in ieder geval niet hip.

Makkelijker bij dingen kunnen, tot je moet bukken.

Klopt, maar aan je breedte kan je wat doen, lengte niet.

Daarnaast bestaan er simpelweg vrouwen die gewoon niet op mannen vallen die kleiner dan hen zijn of té klein, veel meer dan het aantal vrouwen die lange mannen afkeuren.

En bukken is altijd klote, of je nou 1.90 bent of 1.70, dat moet niet echt een belemmering zijn tenzij je stratenmaker bent ofzo, maar daar kies je zelf voor.

Terug
Naar boven