AndroidHealthClinic

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Ik ben 1.67 met een droom fysiek, tja nu ik breed ben nemen ze me serieus, ze gaan in grotere boog om me heen lopen, ze denken dat ik super sterk ben lol alsof ik problemen zoek ofzjow
 
1.65 en droomfysiek zonder twijfel. Klein zijn heeft btw ook nog z'n charmes.
 
Niets zo triest als die mannetjes hier van 1.90+ die laten zien dat ze blij zijn met hun lengte en zich beter voelen dan mensen die 1.70-1.85 zijn. Ik heb een boodschap voor jullie: de meeste mensen (inclusief vrouwen) vinden lange slungels er belachelijk uitzien en vervelend om mee te praten. De studies zeggen inderdaad dat 1.80 voor vrouwen aantrekkelijk is, en ook dat vrouwen meer op 1.75-1.85 dan op 1.90-2.00 of langer vallen.

1.65 is dan natuurlijk wel redelijk k*t, maar anderzijds vallen vrouwen meer op status, geld en karakter, of hoe je in bed presteert... En met een lange kerel omgaan is voor de meeste vrouwen sociaal en fysiek gezien niet zo handig. Dus wees maar blij met jezelf terwijl iedereen wel beter weet.



Lange vrouwen zijn gewoon lelijk, net mannen met vrouwelijke vormen, als ze al niet dik zijn want dat gaat vaak samen met lang.


Kan met het niet voorstellen, waar heb je die studie vandaan? 180 oke, maar 175 > 190+ kan ik me niet voorstellen.
 
ik zou zonder twijfel kiezen voor een brute fysiek bij 1m65
 
Kan met het niet voorstellen, waar heb je die studie vandaan? 180 oke, maar 175 > 190+ kan ik me niet voorstellen.

Ik denk dat meneer vroeger gepest is in de zandbak door een lange ''slungel''

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 19:35 ----------

Ericr valt onder 5 feet 11.

Nederland gemiddelde vrouw 6 feet ? haha dat is 1,83.
Nederland is de gemiddelde lengte voor een vrouw 1,70 aka 5 feet 7.

Dat is vreemd de ene site geeft 5. 11 aan de ander weer 5. 8 Verschil tussen Engelse en Amerikaanse meeting ?
 
Kan met het niet voorstellen, waar heb je die studie vandaan? 180 oke, maar 175 > 190+ kan ik me niet voorstellen.

Mensen met hun studies, iedereen lult gewoon in zn eigen straatje natuurlijk, alleen zijn er meer gefrustreerde kleine mensen dan andersom, iedereen wil m1.80+ zijn, alleen de 1 gaat er anders mee om dan de ander, maar kom niet met dat klein zijn voordelen heeft want die zijn er gewoon niet.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 19:47 ----------

Ik denk dat meneer vroeger gepest is in de zandbak door een lange ''slungel''

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 19:35 ----------



Dat is vreemd de ene site geeft 5. 11 aan de ander weer 5. 8 Verschil tussen Engelse en Amerikaanse meeting ?

6 feet is 1.80 geloof ik, of 1.85, ik weet het niet precies.
 
Ik ken anders genoeg chicks die lange mannen diggen en veeeeellll minder die kleine willen.
 
Gemiddelde lengte Nederlandse vrouw 6 feet :roflol: Kom toch weinig vrouwen tegen die boven me uitsteken.
 
Mensen met hun studies, iedereen lult gewoon in zn eigen straatje natuurlijk, alleen zijn er meer gefrustreerde kleine mensen dan andersom, iedereen wil m1.80+ zijn, alleen de 1 gaat er anders mee om dan de ander, maar kom niet met dat klein zijn voordelen heeft want die zijn er gewoon niet.



Waar baseer je dat op ? Ik namelijk niet. Groter dan 1.75 hoeft echt niet wat mij betreft. Ik zou graag ook wat groter zijn, maar ben tevreden met mijn huidige lengte. Heeft waarschijnlijk met mijn medische geschiedenis te maken, want zonder behandeling met groeihormoon had ik de 1.50 waarschijnlijk niet bereikt.
Klein zijn heeft geen voordelen ten opzichte van grote mensen, maar de nadelen zie ik ook niet zo snel.
 
Gemiddelde lengte Nederlandse vrouw 6 feet :roflol: Kom toch weinig vrouwen tegen die boven me uitsteken.

Gemiddelde lijkt me eerder 1.70, zijn er jammer genoeg maar weinig die zonder op hun tenen te staan op ooghoogte met mij staan.
 
6 feet is 1.80 geloof ik, of 1.85, ik weet het niet precies.

182,5cm :p
180cm = 5'11

Duurde ook lang vooraleer ik dat hele systeem doorhad. Totaal onlogisch toch dat 5'11" gevolgd wordt door 6'? :o
 
Vrouwen willen over het algemeen een vriend die langer is dan zij zijn, voelen ze zich veilig bij, is is instinct. In feite kun je dat wel compenseren denk ik als je klein en buff bent
 
wat een mongolen hier. ik ben zelf 1.66 en word toch serieus genomen bullshit allemaal wat moet je met een lengte een boom heeft ook een lengte wat doet ie?
Als je maar sterk bent
 
Ik neem kleine mensen niet serieus :trollface:
 
wat een mongolen hier. ik ben zelf 1.66 en word toch serieus genomen bullshit allemaal wat moet je met een lengte een boom heeft ook een lengte wat doet ie?
Als je maar sterk bent

Strong e-stats dan. :p
 
Vrouwen willen over het algemeen een vriend die langer is dan zij zijn, voelen ze zich veilig bij, is is instinct. In feite kun je dat wel compenseren denk ik als je klein en buff bent

True. Ik zie mezelf ook niet rondlopen met een meid die groter is dan ik. Vind het werkelijk waar geen gezicht, maar er zijn gelukkig ook genoeg kleine vrouwtjes van rond de 1.60 :D
 
Back
Naar boven