MuscleMeat

1.97 - 93Kilo - Kom maar op met de reacties....

Shugga

Advanced Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m97
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Dussss......
Al een tijdje bezig, maar de afgelpen 2 jaar op MMA gefocust, en best veel massa verloren, nu weer 6 maanden goed bezig.

Eerste keer dat ik een foto post...

Kom maar op, BF% te hoog, word aan gewerkt.
100% natty uiteraard, is ook wel te zien denk ik.

1.97m - 93 kilo - bf% nu ca. 16-19% geschat

Mijn probleemzone is duidelijk m'n buik, armen en schouders en benen staan redelijk droog, goede vasculariteit (komt niet fantastisch over op de foto)
Maar zoals gezegd, bf% word aan gewerkt :)

Meer fotos komen nog, moet ze ff ,laten nemen door iemand, want deze is zelf gefixt.

PS; Foto kwaliteit is klote, en belichting ook, excuses ik weet het, maar mag toch gezegd worden :)

MeMostMusc.jpg

Laatst bewerkt:
voorarmen ?

bruut ...

Ziet er veel groter uit dan je stats 1.97m - 93 kilo.

Ziet er goed uit. 5% eraf en je bent ripped

• Topic Starter Topic Starter
Vind wel nice, beetje droger mag wel maar hoeft niet sixpack droog te zijn.

kracht stats:)?

Vind wel nice, beetje droger mag wel maar hoeft niet sixpack droog te zijn.

Daar ga ik wel naartoe :) Geef me nog een maandje of 6-7, dan sta ik ca. 5% droger en met ripped abs :)
Ik ben een beetje een freak denk ik, ik eet nu al maanden zo'n 2500-3000 kcal. per dag, en ben enorm gezakt in bf%, terwijl ik weinig zichtbaar kleiner ben geworden, maar meer gedefinieerd. either good genetics, of m'n voeding is na 3-4 jaar ervaring eindelijk optimaal.
Het enige wat ik heb veranderd t.o.v. de voorgaande jaren is dat ik dankzij m'n MMA training ziek veel cardio doe. Blijkbaar functioneert m'n lichaam nu naar behoren. De DAA is trouwens ook wel aan het helpen op dit moment.

Check mn logje ff voor krachtstats :)
Morgen daar ook weer een update.
DAA is amazing trouwes :)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/custom-advanced-natural-test-stack-cants-322421/

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit man, wat vet eraf en je staat er zeker mooi bij

Daar ga ik wel naartoe :) Geef me nog een maandje of 6-7, dan sta ik ca. 5% droger en met ripped abs :)
Ik ben een beetje een freak denk ik, ik eet nu al maanden zo'n 2500-3000 kcal. per dag, en ben enorm gezakt in bf%, terwijl ik weinig zichtbaar kleiner ben geworden, maar meer gedefinieerd. either good genetics, of m'n voeding is na 3-4 jaar ervaring eindelijk optimaal.
Het enige wat ik heb veranderd t.o.v. de voorgaande jaren is dat ik dankzij m'n MMA training ziek veel cardio doe. Blijkbaar functioneert m'n lichaam nu naar behoren. De DAA is trouwens ook wel aan het helpen op dit moment.

Mag wel na 3-4 jaar dat je voeding optimaal is hé :p

Mag wel na 3-4 jaar dat je voeding optimaal is hé :p

lol, wat ik bedoelde is dat mijn voeding niet erg standaard is, een beetje onconventioneel, dus ik ben blij dat ik een voedingspatroon heb gevonden wat werkt bij mij :) Maar je hebt helemaal gelijk hoor :)

Nice, ik zou het nog mooier vinden met wat meer massa (100kg) Maar ieder zijn ding.

Ziet er goed uit, mag idd nog wel wat van je middel af maar zou geen sixpack hoeven zijn. Volgens mij ook goede benen voor zover ik kan zien.

mirin, mooie fysiek op jouw lengte.

Nice, ik zou het nog mooier vinden met wat meer massa (100kg) Maar ieder zijn ding.

Thanx, en je hebt gelijk hoor, maar daar kom ik nog wel het komende jaartje of 2 :)

Ziet er goed uit, mag idd nog wel wat van je middel af maar zou geen sixpack hoeven zijn. Volgens mij ook goede benen voor zover ik kan zien.

Thanx, ik hoop dat die sixpack er wel komt :) Maar ik houd jullie op de hoogte :) Benen zijn wat mij betreft in proportie, ik zal nog wel meer fotos maken binnenkort :)

mirin, mooie fysiek op jouw lengte.
Ahw :) Thanx man, jij snapt welk streeffysiek ik heb he ;) Zyzz zal ik nooit worden, daar eet ik niet genoeg clen voor lol, maar ik ga wel voor dezelfde verhoudingen :)

Dussss......
Al een tijdje bezig, maar de afgelpen 2 jaar op MMA gefocust, en best veel massa verloren, nu weer 6 maanden goed bezig.

Eerste keer dat ik een foto post...

Kom maar op, BF% te hoog, word aan gewerkt.
100% natty uiteraard, is ook wel te zien denk ik.

1.97m - 93 kilo - bf% nu ca. 16-19% geschat

Mijn probleemzone is duidelijk m'n buik, armen en schouders en benen staan redelijk droog, goede vasculariteit (komt niet fantastisch over op de foto)
Maar zoals gezegd, bf% word aan gewerkt :)

Meer fotos komen nog, moet ze ff ,laten nemen door iemand, want deze is zelf gefixt.

PS; Foto kwaliteit is klote, en belichting ook, excuses ik weet het, maar mag toch gezegd worden :)
netjes hoor.. zeker voor jouw lengte.. toch erg gespierd.. keep up the good work!

Terug
Naar boven