- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt zelfs de meest simpele vergelijkingen begrijp je niet he?
Je moet eens ophouden om te denken dat jij kan zeggen naar welke normen en maatstaven anderen zouden moeten leven, op basis waarvan denk je dat jouw levensstijl een voorbeeld is? Je komt nu niet bepaald over als iemand die een voorbeeld voor velen zou kunnen zijn, en dan druk ik me zacht uit.
---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------
Kom er maar bij, schaapje Meerzicht.
![]()

Shocking News is meer sarcastisch bedoeld dan serieus, maar feit is wel dat jij hier een beetje te kort door de bocht gaat. Ik zit inderdaad niet te wachten op nog meer islam en al helemaal niet meer macht bij die islam. Maar als de groei blijft toenemen (zoals nu het geval is, met name in de grote steden) zal dat wel degelijk de toekomst zijn die ons staat te wachten. Ik vind het trouwens net zo nefast dat er nog politieke partijen zijn die hun ideologie baseren op het christendom, onbegrijpelijk in een land waarvan je zou mogen verwachten dat kerk en staat 100% gescheiden zijn.Vind het eigenlijk maar een nutteloos topic. Waarom is het schokkend? we zien allemaal dat de moslims dezelfde ontwikkeling doormaken als de christenen een tijd geleden. De religie wordt teruggedrongen naar het prive sferen en heeft steeds minder invloed op maatschappelijk terrein.
De reden dat dit soort topics continu in de publiciteit staan is dat we het zooitje ongeregeld dat buschauffeurs in elkaar schopt en hele gemeenschappen met hun associale gedrag ontwricht zien als moslims, er wordt veel te makkelijk een sprong gemaakt> meer moslims is meer overlast. Laten we alles gewoon even relativeren en de klootzakken van de maatschappij aanpakken. Zijn dat toevallig moslims pakken we die aan. Zijn het christenen verdienen die dezelfde behandeling.
Vind het eigenlijk maar een nutteloos topic. Waarom is het schokkend? we zien allemaal dat de moslims dezelfde ontwikkeling doormaken als de christenen een tijd geleden. De religie wordt teruggedrongen naar het prive sferen en heeft steeds minder invloed op maatschappelijk terrein.
De reden dat dit soort topics continu in de publiciteit staan is dat we het zooitje ongeregeld dat buschauffeurs in elkaar schopt en hele gemeenschappen met hun associale gedrag ontwricht zien als moslims, er wordt veel te makkelijk een sprong gemaakt> meer moslims is meer overlast. Laten we alles gewoon even relativeren en de klootzakken van de maatschappij aanpakken. Zijn dat toevallig moslims pakken we die aan. Zijn het christenen verdienen die dezelfde behandeling.
Ik vind het trouwens net zo nefast dat er nog politieke partijen zijn die hun ideologie baseren op het christendom, onbegrijpelijk in een land waarvan je zou mogen verwachten dat kerk en staat 100% gescheiden zijn.
Hoi Daniel. Nou zo word ik wel eens genoemd door zwart wit denkende halve garen, van die types die in feite geen flauw idee hebben wat links of rechts politiek gezien nu eigenlijk betekend behalve dan wat ze naschreeuwen van hun makkers in de bouwkeet en de kroeg.

Op welke planeet leef jij danWelke partijen (In Belgie) dan? Of is er iets in Nederland dat ik gemist heb?

wie is hier nou de racist? blijkbaar heb je tegen het grootste gedeelte van de bevolking een probleem?
Demonisering van groepen, jij zou moeten waar dat toe kan leiden.

Meen jij nou echt dat je nog nooit van de cd&v en cda gehoord hebt? Of moet ik ook nog gaan uitleggen waar de c voor staatEen antwoord dat geen antwoord is had ik indd verwacht![]()

wie is hier nou de racist? blijkbaar heb je tegen het grootste gedeelte van de bevolking een probleem?
Dat ze jouw ook maar n perm-ban geven als ze "arnoldfan" een ban geven , wat n domme uitspraken doe jij toch maar...
"racist"Shocking News is meer sarcastisch bedoeld dan serieus, maar feit is wel dat jij hier een beetje te kort door de bocht gaat. Ik zit inderdaad niet te wachten op nog meer islam en al helemaal niet meer macht bij die islam. Maar als de groei blijft toenemen (zoals nu het geval is, met name in de grote steden) zal dat wel degelijk de toekomst zijn die ons staat te wachten. Ik vind het trouwens net zo nefast dat er nog politieke partijen zijn die hun ideologie baseren op het christendom, onbegrijpelijk in een land waarvan je zou mogen verwachten dat kerk en staat 100% gescheiden zijn.
Helemaal eens. Maar je mag het christendom ook niet zomaar vergelijken met de islam... en zelfs als het vergelijkbaar zou zijn dan spreken we nog over minstens 100 jaar achterstand.Maar even to the point. geloof jij niet dat moslims dezelfde ontwikkelingen ''gaan'' doormaken als de christenen een tijd geleden al gedaan hebben? Dus het loskomen van, in dit geval de moskee. Ik denk dat 1 van de problemen die grootschalige secularisatie van moslims (in het openbaar) nog tegenhoudt vrijheid van godsdienst binnen de eigen gemeenschap is. Zo genoemde afvalligen worden namelijk totaal niet meer geaccepteerd binnen hun eigen gemeenschap. Het wordt daardoor onmogelijk jezelf te presenteren als ex-moslim of minder streng praktiserend moslim. Maar dit betekend volgens mij totaal niet dat de secularisatie niet op gang aan het komen is. Het is echt een kwestie van tijd
Helemaal eens. Maar je mag het christendom ook niet zomaar vergelijken met de islam... en zelfs als het vergelijkbaar zou zijn dan spreken we nog over minstens 100 jaar achterstand.
)