aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en stoppen met roken lolHet is al een keer eerder aan bod gekomen maar dat filmpje zit vol met statistieken die duidelijk uit iemands grote duim zijn gezogen.
er moet toch wel iets van waarheid inzitten? denk toch dat het steeds sneller en sneller zal gaan...
Gooi je het nu er op dat jouw uitingen alleen maar humor zijn?
There are signs that Allah will grant victory to Islam in Europe without swords, without guns, without conquest. We dont need terrorists we dont need homocide bombers. The 50+ millioen Moslims (in Europe) will turn into a muslim continent within a few decades.
Nee, misschien moet je de filmpjes eens bekijken dan begrijp je dat het niet mijn persoonlijke uitspraken zijn.
Dit zijn de uitingen van sommige moslims zelf;
Best gappig maar twijfel toch sterk of het niet werkelijk zo zal gaan verlopen in de toekomst.
Bestaan er ook betrouwbare Nederlandse versies van de koran die echt goed vertaald zijn?
Nou ik heb een stukje gelezen en ik word er niet vrolijk wat een hersenspinsels staan erin.
Ik vind de bijbel en de koran helemaal niet zoveel verschillen, als je ze letterlijk opvat dan zijn ze bovendien allebei erg. Ik vind het net zo erg dat meer dan 1 op de 4 Christen is, als dat 1 op de 4 moslim is. En zo erg vind ik het allebei niet, gewoon lekker je eigen ding doen en anderen niet iets opdringen.
Haha linkse altijd weer met waardeloze tegenstellingen, altijd het uiterste pakken.
Wat is er mis met je gewoon normaal te kleden? Iemand met een hanekam of zijn gezicht getatoeerd moet niet zeiken als hij/zij niet wordt aangenomen. Net als met een kopdoek.
En communistische heilstaat?ik haat communisten.
er moet toch wel iets van waarheid inzitten? denk toch dat het steeds sneller en sneller zal gaan...
verschrikkelijk, de wereld naar de t*ring.
normaal altijd wat de grijze massa als modieus aanvaard zeker?
stop dan gewoon direct met BB.
.
jij vindt een hanekam normaal?![]()
stop dan maar met bb idd, een bodybuilder met een hanekam.
btw ik doe niet aan bb maar gewoon fitnessen![]()