MuscleMeat

Shocking News 1 op 4 in de wereld is moslim

1/4de zijn moslims en kweken evenveel als al derest :eek:

En nu? gewoon meer nken of ?

En nu? gewoon meer nken of ?

meer raak schieten :D en stoppen met roken lol

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Het is al een keer eerder aan bod gekomen maar dat filmpje zit vol met statistieken die duidelijk uit iemands grote duim zijn gezogen.

er moet toch wel iets van waarheid inzitten? denk toch dat het steeds sneller en sneller zal gaan...

er moet toch wel iets van waarheid inzitten? denk toch dat het steeds sneller en sneller zal gaan...

Vanzelfsprekend zit hier waarheid in de cijfers zullen niet exact kloppen maar op termijn zal het zeker zo gaan. Ze vallen ons niet aan met bommen maar met broeden.

'Ze' vallen ons aan :roflol: Valt me trouwens tegen van jou dat je zulke denkbeelden er op nahoudt, Xtralarge. Demonisering van groepen, jij zou moeten waar dat toe kan leiden.

:roflol:

Zie je dat je mijn humor wel goed is.

Gooi je het nu er op dat jouw uitingen alleen maar humor zijn?

Nee, misschien moet je de filmpjes eens bekijken dan begrijp je dat het niet mijn persoonlijke uitspraken zijn.

Dit zijn de uitingen van sommige moslims zelf;

There are signs that Allah will grant victory to Islam in Europe without swords, without guns, without conquest. We dont need terrorists we dont need homocide bombers. The 50+ millioen Moslims (in Europe) will turn into a muslim continent within a few decades.

Best gappig maar twijfel toch sterk of het niet werkelijk zo zal gaan verlopen in de toekomst.

Bestaan er ook betrouwbare Nederlandse versies van de koran die echt goed vertaald zijn?

Nee, misschien moet je de filmpjes eens bekijken dan begrijp je dat het niet mijn persoonlijke uitspraken zijn.

Dit zijn de uitingen van sommige moslims zelf;

Best gappig maar twijfel toch sterk of het niet werkelijk zo zal gaan verlopen in de toekomst.

Bestaan er ook betrouwbare Nederlandse versies van de koran die echt goed vertaald zijn?

http://www.koranonline.nl/koran/nl/?go=NL

Iedereen interpreteerd gelovige geschriften weer anders. De Bijbel is de leidraad binnen het christelijke geloof maar ook daarin zijn diverse splintergroepen (denk aan Gereformeerd, Pinkster en Vrij evangelisch) die allemaal de bijbel op een andere manier interpreteren.
Het interpretatieverschil is vaak het discussiepunt.

Nou ik heb een stukje gelezen en ik word er niet vrolijk wat een hersenspinsels staan erin.

Laatst bewerkt:
Nou ik heb een stukje gelezen en ik word er niet vrolijk wat een hersenspinsels staan erin.

Ik vind de bijbel en de koran helemaal niet zoveel verschillen, als je ze letterlijk opvat dan zijn ze bovendien allebei erg. Ik vind het net zo erg dat meer dan 1 op de 4 Christen is, als dat 1 op de 4 moslim is. En zo erg vind ik het allebei niet, gewoon lekker je eigen ding doen en anderen niet iets opdringen.

Ik vind de bijbel en de koran helemaal niet zoveel verschillen, als je ze letterlijk opvat dan zijn ze bovendien allebei erg. Ik vind het net zo erg dat meer dan 1 op de 4 Christen is, als dat 1 op de 4 moslim is. En zo erg vind ik het allebei niet, gewoon lekker je eigen ding doen en anderen niet iets opdringen.

Slechte aflsuiter dat laatste woord is juist de kern waar het omgaat bij de ISLAM.

Shocking news: 3 op de 4 mensen in de wereld is geen moslim :eek:

Goed topic T.

Haha linkse altijd weer met waardeloze tegenstellingen, altijd het uiterste pakken.

Wat is er mis met je gewoon normaal te kleden? Iemand met een hanekam of zijn gezicht getatoeerd moet niet zeiken als hij/zij niet wordt aangenomen. Net als met een kopdoek.

En communistische heilstaat? :roflol: ik haat communisten.

normaal altijd wat de grijze massa als modieus aanvaard zeker?
stop dan gewoon direct met BB.

jij vindt een hanekam normaal? :roflol:

stop dan maar met bb idd, een bodybuilder met een hanekam :roflol:.

btw ik doe niet aan bb maar gewoon fitnessen ;)

Echt zelfs de meest simpele vergelijkingen begrijp je niet he?

Je moet eens ophouden om te denken dat jij kan zeggen naar welke normen en maatstaven anderen zouden moeten leven, op basis waarvan denk je dat jouw levensstijl een voorbeeld is? Je komt nu niet bepaald over als iemand die een voorbeeld voor velen zou kunnen zijn, en dan druk ik me zacht uit.

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

verschrikkelijk, de wereld naar de t*ring.

Kom er maar bij, schaapje Meerzicht.

flock_of_sheep.jpg

Terug
Naar boven