AndroidHealthClinic

10 Years of Q-dance "De Q-dance Feestfabriek"

2 Tickets binnen, ziet er niet naar uit dat deze even snel loopt als Qlimax of Defqon. :)

Ben er ook bij :D

Aanwezig:D

aanwezig:D

Lekker mixje heb je daar gepost MrJ, doet me denken aan mother****ing mindcontroller (Y)

• Topic Starter Topic Starter
Kaartverkoop gaat niet heel hard. Had gedacht dat het wel redelijk snel uitverkocht zou zijn. Zal voor Q ook wel een beetje een tegenvaller zijn. Hoeveel kunnen er eigenlijk in die galbak?

Kaartverkoop valt inderdaad goed tegen, als iemand nog kaarten zoekt. Ik heb d'r nog 4 ;)

Als ze het nou na het festival seizoen hadden gedaan of een outdoor feest van hadden gemaakt was ik zeker aanwezig, maar midden in de zomer nah..

Nog 2 kaarten te koop, 40 p/s

de hele website en film doen me aan carnaval denken.. daarom ga ik niet!

de hele website en film doen me aan carnaval denken.. daarom ga ik niet!

Denk dat dit wel mee gaat valen hoor, gaan deze avond een hoop oude klappers gedraaid worden en vele soorten muziek :D. Als NL in de finale staat wordt het helemaal een gekkehuis.

Wel ontiegelijk veel reclame zeg op defqon hiervoor, ik heb ook niet het idee dat het heel hard gaat met de kaartverkoop.. Het anthem is trouwens wel echt bagger

Nog iemand kaartjes nodig? 45€ per stuk. Stuur maar pm!

Denk dat dit wel mee gaat valen hoor, gaan deze avond een hoop oude klappers gedraaid worden en vele soorten muziek :D. Als NL in de finale staat wordt het helemaal een gekkehuis.

Wel ontiegelijk veel reclame zeg op defqon hiervoor, ik heb ook niet het idee dat het heel hard gaat met de kaartverkoop.. Het anthem is trouwens wel echt bagger

Die D-Block&S-te-Fan track is niet het anthem, ga ervan uit dat je het daar over hebt/had?:D

Die D-Block&S-te-Fan track is niet het anthem, ga ervan uit dat je het daar over hebt/had?:D

Had het daarover indd, gelukkig dat het niet het anthem is.. Al was dat mssn voor hun wel de bedoeling eerst, maar na de shit load aan neg comments hebben ze het maar niet gedaan :P

Ga denk ook weer eens.... Een feestje in de Arena is al een tijdje geleden voor mij:cool:.:cool:

Terug
Naar boven