AndroidHealthClinic

10 Years of Q-dance "De Q-dance Feestfabriek"

Was weer een super feest! Vooral The Prophet met de top 25:D. Verder was het wel aardig warm binnen, maar gelukkig kon je goed afkoelen op de buiten ring.

Die allemaal al een keer ergens gedraaid zijn. Niks nieuws denk ik.

Ga lekker buiten knikkeren man, in plaats van dit nutteloze commentaar te geven.

Was weer een super feest! Vooral The Prophet met de top 25:D. Verder was het wel aardig warm binnen, maar gelukkig kon je goed afkoelen op de buiten ring.

Ga lekker buiten knikkeren man, in plaats van dit nutteloze commentaar te geven.

Wil je zeggen dat deze mensen compleet nieuwe dingen hebben gedraaid:
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez
Frontliner
Technoboy
Brennan Heart
Deepack
Zany & The Donkey Rollers
Alpha*
Evil Activities
Outblast
Endymion
Noize Suppressor
Dat neemt niet weg dat je het verschrikkelijk naar je zin gehad kunt hebben maar ik gok gewoon dat je die sets al van internet had kunnen halen. (heb het nog niet gehoord was er ook niet maar dat zegt mijn gevoel gewoon)

Wil je zeggen dat deze mensen compleet nieuwe dingen hebben gedraaid:
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez
Frontliner
Technoboy
Brennan Heart
Deepack
Zany & The Donkey Rollers
Alpha*
Evil Activities
Outblast
Endymion
Noize Suppressor
Dat neemt niet weg dat je het verschrikkelijk naar je zin gehad kunt hebben maar ik gok gewoon dat je die sets al van internet had kunnen halen. (heb het nog niet gehoord was er ook niet maar dat zegt mijn gevoel gewoon)

Je bent zeker nog nooit op zo'n feest geweest, gezien je leeftijd? Is toch wel iets anders dan dat je thuis een livesetje luistert;)

haha alsof je daar enkel en alleen voor de muziek heen gaat. De hele sfeer, show, feeling alles.. is gewoon super:D

Was een zalig feestje!!

was vet! mooi feestje:D

Die top 25, laat mij niet lachen man. Wat een crap lijst.
01. Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
02. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
03. Showtek - FTS
04. JDX feat. Sarah Maria - Live The Moment
05. Frontliner - Spacer
06. Technoboy - Ti Sento
07. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
08. Noisecontrollers - Attack Again
09. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL (In Qontrol Anthem 2009)
10. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
11. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
12. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
13. Technoboy - Rage
14. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
15. Headhunterz - Rock Civilization
16. Tat & Zat - Gangsta
17. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
18. Davide Sonar - Natural
19. The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!
20. Noisecontrollers - Crump
21. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers remix)
22. Blademasterz - One Blade
23. DJ Duro - Cocain Mother****er (Al Pacino remix)
24. Donkey Rollers - Followers
25. Crypsis & Sasha F - Get Hit

Hahhaa Showtek lovers

Die top 25, laat mij niet lachen man. Wat een crap lijst.
01. Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
02. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
03. Showtek - FTS
04. JDX feat. Sarah Maria - Live The Moment
05. Frontliner - Spacer
06. Technoboy - Ti Sento
07. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
08. Noisecontrollers - Attack Again
09. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL (In Qontrol Anthem 2009)
10. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
11. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
12. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
13. Technoboy - Rage
14. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
15. Headhunterz - Rock Civilization
16. Tat & Zat - Gangsta
17. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
18. Davide Sonar - Natural
19. The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!
20. Noisecontrollers - Crump
21. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers remix)
22. Blademasterz - One Blade
23. DJ Duro - Cocain Mother****er (Al Pacino remix)
24. Donkey Rollers - Followers
25. Crypsis & Sasha F - Get Hit

Hahhaa Showtek lovers

die top 25 heeft deze vorm gekregen omdat mannetjes zoals jij hebben lopen stemmen.

die top 25 heeft deze vorm gekregen omdat mannetjes zoals jij hebben lopen stemmen.

Hebben mensen voor die lijst gestemd:roflol: leuk publiek was er dan bij "de Feestfabriek", allemaal van die fags die voor showtek fts hebben gestemd, dude wtf dat neem dan toch niet serieus als q-dance. (en de rest vind ik ook maar matig hoor)

Hebben mensen voor die lijst gestemd:roflol: leuk publiek was er dan bij "de Feestfabriek", allemaal van die fags die voor showtek fts hebben gestemd, dude wtf dat neem dan toch niet serieus als q-dance. (en de rest vind ik ook maar matig hoor)

Ja, hoofdzakelijk kenners (like you) van 14-17 jaar oud, vandaar de recente plaatjes in de lijst.

Mogguh. Was een lekker feestje, helaas pas om 6.00 het zwaardere werk.

Anyway, bedtijd hier, al sinds zaterdag 7.30am op. :spaz:

Die top25 is JUIST de reden dat ik niet heb gestemd. Ik ben 20, draai nu 2 jaar mee in de scene, en vond niet dat ik het recht had om te stemmen op een top25 ALLERTIJDEN.. Kennelijk heeft niemand zo gedacht als ik, want er staan enkel nummers in van nu.

Overigens, vind ik in DEZE top25, dat Crypsis - Get hit wel wat hoger mocht :)

---------- Toegevoegd om 03:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:17 ----------

Oh, en Mr. J, wil je niet meer om 4:30 in het reuzenrad klimmen, had er graag nog ingewild! Whaha

Geen idee of et iemand van DBB was, maar ach.. grapje moet hier kunnen he ;)

Was echt een goed feestje, geluid was boven mijn verwachting. Had er niet zo veel van verwacht in de arena, maar het was goed te doen :). Goede sfeer, maar jezus wat was het heet. Ik ging helemaal verkeerd door de hitte, spacede als een malle en viel steeds weg. Kreeg geen adem meer en steken bij mijn hart. Puur oververhit dus. Even half uurtje wezen zitten, en water over me heen gegooid, daarna ging het weer. Was wel ff schrikken

Jorin..dat kwam grotendeels door iets anders denk ik hoor ;)
En heet was het zeker..was gewoon jaloers op de chicks die in bikini liepen!

Die allemaal al een keer ergens gedraaid zijn. Niks nieuws denk ik.

+1 inderdaad allemaal standaard setjes , met standaard plaatjes die je op elk feest hoor gaaaaap

wat een k*tfeest was dit, blij dat ik niet ben gegaan !! ... heb tot 3:15 meegeluisterd en meegekeken tot 2:00 , wat werd er slecht gedraaid zeg ... daarna lekker naar me nest gegaan

die top25 is idd een lachertje .. hoe durf je platen als ''stampuuh'' en ''music made addict'' die in werkelijk elk setje van DBSTF word gedraaid in de top25 te draaien, zulk soort producties zijn een schande voor de scene :rolleyes:

en ja ik weet waar ik over praat !!! ;)

Laatst bewerkt:
Jorin..dat kwam grotendeels door iets anders denk ik hoor ;)
En heet was het zeker..was gewoon jaloers op de chicks die in bikini liepen!

Tuurlijk kwam het mede door iets anders ;), je lichaamstemperatuur stijgt daar natuurlijk ook iets van. Was lekker aan het rammen, maar ik kan gewoon slecht tegen de hitte. Koelde mezelf vaak af door water over mijn hoofd te gooien, maar op een gegeven moment hielp dat niet meer. Vies benauwd warm, en kreeg geen adem meer.

Lopen jullie trouwens te haten over het feest? Noem is een voorbeeld van een goed feest volgens jullie, en die livesets zijn natuurlijk wel altijd helemaal NIEUW. Laat me niet lachen

Tuurlijk kwam het mede door iets anders ;), je lichaamstemperatuur stijgt daar natuurlijk ook iets van. Was lekker aan het rammen, maar ik kan gewoon slecht tegen de hitte. Koelde mezelf vaak af door water over mijn hoofd te gooien, maar op een gegeven moment hielp dat niet meer. Vies benauwd warm, en kreeg geen adem meer.

Lopen jullie trouwens te haten over het feest? Noem is een voorbeeld van een goed feest volgens jullie, en die livesets zijn natuurlijk wel altijd helemaal NIEUW. Laat me niet lachen

goed feest ?

Decibel
Q-Base
Knockout

veel beter dan de Q-dance faalfabriek ;)

set van Luna & Crypsis op Knockout

01. Crypsis - Strike
02. DJ Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
03. Intractable One - Dikke Bleek
04. Crypsis & Kold Konexion - ID
05. Pau DJ ft. Alphaverb - Hands Up 2010 (Anticli Mix)
06. The Machine - Place Of Terror
07. Zany - Frequency
08. Crypsis & Chain Reaction - Furious
09. Showtek - Electronic Stereophonic
10. Crypsis & Luna - Torture
11. Chain Reaction - Answers
12. ID
13. Crypsis - Jealousy
14. Wildstylez - Single Sound
15. Zany vs. The Beholder - Do You Want Heavy?
16. Max Enforcer vs. The Rush - Fade to Black (Black Anthem 2010)
17. Angerfist - In A Million Years (Crypsis Remix)
18. Luna - TBA
19. The Machine - Mistress Of Darkness
20. B-Front ft. Frontliner - Magic
21. Crypsis & Dana - Transmission

Bekende/vaak gedraaide plaatjes zijn :

07. Zany - Frequency
09. Showtek - Electronic Stereophonic
14. Wildstylez - Single Sound
15. Zany vs. The Beholder - Do You Want Heavy?
16. Max Enforcer vs. The Rush - Fade to Black (Black Anthem 2010)
20. B-Front ft. Frontliner - Magic

dit is pas een set van echte klasse !!!!

http://lsdb.nl/set/43848/Luna_vs._Crypsis_-_Knock_Out__Ultimate_Battles_27-03-2010.html#cmtp=3

Laatst bewerkt:
+1 inderdaad allemaal standaard setjes , met standaard plaatjes die je op elk feest hoor gaaaaap

wat een k*tfeest was dit, blij dat ik niet ben gegaan !! ... heb tot 3:15 meegeluisterd en meegekeken tot 2:00 , wat werd er slecht gedraaid zeg ... daarna lekker naar me nest gegaan

die top25 is idd een lachertje .. hoe durf je platen als ''stampuuh'' en ''music made addict'' die in werkelijk elk setje van DBSTF word gedraaid in de top25 te draaien, zulk soort producties zijn een schande voor de scene :rolleyes:

en ja ik weet waar ik over praat !!! ;)

Kijk jij snapt het. Hardstyle wordt overgenomen door van die superdudes met gemixte top 40 plaatjes liefde. Jammer dat ik niet eerder geboren was...

Wat een nazibende, tik ik een reply en dan plaatst die em niet. Here we go again..

Jumpstyle heeft zn beste tijd gehad, de jumpertjes stappen over op de euphorische hardstyle.. online poll voor een top 25 aller tijden, broekies gaan stemmen op de recente plaatjes: top 25 verdoet.

Het feest zelf viel niks op aan te merken, goede sfeer, goed geluid. Daar draait het om, het geluid staat hard genoeg om zo'n tyfusplaat van een pannekoek als headhunterz redelijk te laten klinken. Alleen jammer dat hij dan ook net weer zn let the bass kick remix erin moet gooien, wat een drama is dat.

Qlimax kan er niet aan tippen, vond het ook leuker als de latste InQontrol.. Alleen aan Q-BASE kan nog niks tippen. Decibel beoordelen we volgende maand wel even, al heb ik ook het idee dat Decibel een 2e Defqon aan het worden is..

Terug
Naar boven