AndroidHealthClinic

100 kg eind jaar

• Topic Starter Topic Starter
Ik tel mijn callrieen nooit, maar ik ben nu op m'n sterkst en zwaarder dan ooit. Heb heel vaak thuistrainingen en ben ook al 2x naar de gym gegaan hiervoor maar 2x gestopt.
Ik weet dat ik genoeg eet, aangezien ik steeds sterker word

• Bicep
Waarderingen: K82
Ik denk niet dat je dat 1 op 1 zo kunt vertalen.

Maar goed, als jij je goed en sterk voelt is het goed.
Ja klopt voor mij is kracht belangrijk en als ik elke 3 weken m'n pr haal heb ik er geen moeite mee. Elke 3 weken 2.5 omhoog

• Bicep
Aan de andere kant heb ik bij anderen en ook bij mezelf gemerkt, dat progressie niet lineair verloopt.

Ik tel mijn callrieen nooit, maar ik ben nu op m'n sterkst en zwaarder dan ooit. Heb heel vaak thuistrainingen en ben ook al 2x naar de gym gegaan hiervoor maar 2x gestopt.
Met 17j ben je vol in de groei en moet je goed eten, ook voor je gehele hormoonhuishouding. als je traint en je voelt je snel moe kan het goed zijn dat je (veel) te weinig eet.

• Like
Vandaag 2 weken na 72.5 pr probeerde ik opnieuw maar faalde ik, wel na cardio en rug geprobeerd. 70 kg nog net gehaald. M'n lifts gaan wel gewoon omhoog

Je bent 1.83, het is voor jou dus heel gezond om tegen de 90Kg te wegen. Gewoon veel gaan eten en zorgen dat je aankomt, als je er goed bij blijft trainen druk jij einde van het jaar 1x100 Kg Dan is het "slechts" 1.1 keer je BW 😜

• Like
Vandaag 2 weken na 72.5 pr probeerde ik opnieuw maar faalde ik, wel na cardio en rug geprobeerd. 70 kg nog net gehaald. M'n lifts gaan wel gewoon omhoog
Hoeveel weeg je nu zelf, ben je al beter gaan eten ?
PR kun je beter als 1e doen, niet na rugtraining en cardio

• Like
  • Like
Meer eten. Met 183cm en 67kg ben je nu nog best mager. Weet zeker dat wanneer he 72-75kg weegt, je je veel beter voelt.
Ja klopt alleen heb altijd moeite gehad mee gewicht aankomen. Als ik 75 weeg zal ik zeker blijf zijn. Maar zal blijer zijn als ik 75 kan benchen. Gewicht vind ik geen probleem vind het kapper als ik 100 kan benchen op 75 dan op 90

Ja klopt alleen heb altijd moeite gehad mee gewicht aankomen. Als ik 75 weeg zal ik zeker blijf zijn. Maar zal blijer zijn als ik 75 kan benchen. Gewicht vind ik geen probleem vind het kapper als ik 100 kan benchen op 75 dan op 90
90 gaat ook wel snel, san zul je te vet worden. Je bent 17j en als je dan 100kg kunt drukken op 75kg BW, is dat netjes

• Like
Terug
Naar boven