TheFiemd
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 122
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik denk laatste dag van de vakantie maar ff 77.5 proberen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk laatste dag van de vakantie maar ff 77.5 proberen
Wilde net vragen of je aan bent gekomen maar iemand was me voor..... @BullsharkIk denk laatste dag van de vakantie maar ff 77.5 proberen
Ben morgen weer thuis en dan wegen. Vandaag en morgen ook geen gym
Dit is 't moment dat ik besefte dat ik 'n oude lul begin te worden.
Als oude lul wordt meestal geboren.Dit is 't moment dat ik besefte dat ik 'n oude lul begin te worden.
Je word pas oud als je rug vaker stijf is als je lul.Dit is 't moment dat ik besefte dat ik 'n oude lul begin te worden.
Gelukkig ben ik dan nog niet oudJe word pas oud als je rug vaker stijf is dan je lul.
Lekker man. Die tachtig komt eraan. Die honderd is ook al mooi onderweg.
Ja man die 80 heb ik eind van de maandLekker man. Die tachtig komt eraan. Die honderd is ook al mooi onderweg.
Hoe voel je je verder?
Klopt, maar hij is (momenteel) niet geïnteresseerd in trainen voor en gericht op kracht.Als je elke paar weken/elke maand gaat maxen, dan maak je het jezelf wel lastiger.
Ja maar Ik moet toch weten of ik sterker word en dan weet ik ook of ik op schema ligAls je elke paar weken/elke maand gaat maxen, dan maak je het jezelf wel lastiger.
Wat dacht je van tegelijkKlopt, maar hij is (momenteel) niet geïnteresseerd in trainen voor en gericht op kracht.
Eerst even summer body...
Verder voel ik me weer goed en weet ik zeker dat ik die 80 deze maand heb. Voeding is gewoon nog hetzelfde maar zolang mijn lifts omhoog gaan vind ik het niet erg. En ik weeg elke Week en kom zo'n halve kilo per maand aanHoe voel je je verder?
Hoe gaat je voeding en je rust?
Ik gun het je van harte, maar ik denk het niet.
2.5 kg per 3 weken maar dankjewelIk gun het je van harte, maar ik denk het niet.
Met 2,5 kg per maand wordt het erg krap en er is een principe van de verminderde meeropbrengst.
Succes!
Ja maar Ik moet toch weten of ik sterker word en dan weet ik ook of ik op schema lig