AndroidHealthClinic

100 kg eind jaar

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon met dumbbells van 1-2kg, en goed je borst opzetten bij het omhoog komen.

• Like
Waarderingen: K82
Nou?

Al getraind?

Aah ok op die manier, dus vandaag de borst begrijp ik?
Ja 2 borst oefeningen 1 Front delt 1 side delt en 1 tricep oefening heb ik nu. Nog niet veel maar ik had uitgelgegd waarom. Ook zit ik nu al meer dan een maand op creatine en nog geen resultaat gezien.

• Like
Waarderingen: K82
nu is mijn vraag is het verstandiger als ik als een bodybuilder train of zou ik powerliften doen.
Vrijwel alle schema's bouwen zowel kracht als spiermassa op, enkel niet in gelijke mate. De verschillen zitten ‘m qua nadruk en accent op meer kracht of massa. Leer in bewegingen te denken. Leg een stevig fundament de komende tijd op basis van een gedegen techniek.

Als je pas drie maanden traint, ervan uitgaande dat dit klopt, word je al sterker van een potje fifa op de playstation. In dat licht bezien vind ik 5kg in twee maanden erg bescheiden. Ga consequent een gedegen fullbody volgen driemaal per week voor ten minste zes maanden. Zit je rond September al een stuk verder en stel je vraag dan eens opnieuw.

PS Rest van het topic overigens niet gelezen.

Vrijwel alle schema's bouwen zowel kracht als spiermassa op, enkel niet in gelijke mate. De verschillen zitten ‘m qua nadruk en accent op meer kracht of massa. Leer in bewegingen te denken. Leg een stevig fundament de komende tijd op basis van een gedegen techniek.

Als je pas drie maanden traint, ervan uitgaande dat dit klopt, word je al sterker van een potje fifa op de playstation. In dat licht bezien vind ik 5kg in twee maanden erg bescheiden. Ga consequent een gedegen fullbody volgen driemaal per week voor ten minste zes maanden. Zit je rond September al een stuk verder en stel je vraag dan eens opnieuw.

PS Rest van het topic overigens niet gelezen.
Nee 10 kg in 2 maanden, ik gym sinds February echt serieus met als doel breder worden en hogere bench ik gym dinsdag donderdag vrijdag dus full body gaat dan moeilijk

Ja klopt dat is inderdaad helemaal lekker.

Werkt goed als je met bench 2.5kg omhoog gaat. Merk ik bij me zelf wel tenminste.
5 kg is ook te hoge stappen ik doe vaak om de 2/3 weken een pr proberen en 5 kg in 2 weken is moeilijk

Nou, nog bijzonderheden?

Het is pas een week geleden, ik doe pr rond de 3/4 weken. Op dit moment geen bijzonderheden. Enigste irritante is dat m'n spieren snel moe worden. Ik ben ook na rond zo'n 40 min al klaar met me workout. Ik doe weinig alleen heb tot nu toe nog veel resultaat esmee.

Ik weet niet hoe je met je voeding zit momenteel, maar misschien dat daar iets aan te passen valt? Paar kcal extra kan al snel het verschil maken, althans wel bij mij.
Ik tel mijn callrieen nooit, maar ik ben nu op m'n sterkst en zwaarder dan ooit. Heb heel vaak thuistrainingen en ben ook al 2x naar de gym gegaan hiervoor maar 2x gestopt.

Terug
Naar boven