- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kon vorige week met Dumbbells 24x7 en heb gister 24x9 gedaan die ging makkelijk. Vrijdag 24x10. 70kg Bench wel 2x gefaald. 5 kg in 2 weken leek te mooi. Volgende week heb ik 70 kg wel. Daarna skip ik 72.5 en ga meteen voor de 75. Doel is om dat tussen 20-30 April te halenNou?
Wat is je laatste bench geweest? Waar staat de teller nu op?
Wat doe je vooraf aan BP ?Ik kon vorige week met Dumbbells 24x7 en heb gister 24x9 gedaan die ging makkelijk. Vrijdag 24x10. 70kg Bench wel 2x gefaald. 5 kg in 2 weken leek te mooi. Volgende week heb ik 70 kg wel. Daarna skip ik 72.5 en ga meteen voor de 75. Doel is om dat tussen 20-30 April te halen
Dit dus, was mijn vraag maar ik was te laat....
Ik zou niet te grote stappen maken met gewicht verhogen...2.5kg omhoog is ook omhoog namelijk. Zorg je eerst dat je die 70 lekker kan pakken, stuk of 8 keer.Ik kon vorige week met Dumbbells 24x7 en heb gister 24x9 gedaan die ging makkelijk. Vrijdag 24x10. 70kg Bench wel 2x gefaald. 5 kg in 2 weken leek te mooi. Volgende week heb ik 70 kg wel. Daarna skip ik 72.5 en ga meteen voor de 75. Doel is om dat tussen 20-30 April te halen
Waarom zou je 72,5kg overslaan?Ik kon vorige week met Dumbbells 24x7 en heb gister 24x9 gedaan die ging makkelijk. Vrijdag 24x10. 70kg Bench wel 2x gefaald. 5 kg in 2 weken leek te mooi. Volgende week heb ik 70 kg wel. Daarna skip ik 72.5 en ga meteen voor de 75. Doel is om dat tussen 20-30 April te halen
Ik doe op dit moment alleen db Press en chest flys vanwege de spieren die snel moe worden. Binnenkort ga ik 3 sets Bench Press 2 sets Incline Press en 2 sets flys. Met als tricep oefening vbar, en voor de Front delts seated Shoulder press.
Ja Ik minimaal 1x per maand en pr proberen. Ik vind die 2.5 kut getallen, maar kan natuurlijk gen kwaad om te proberenWaarom zou je 72,5kg overslaan?
Je moet gemiddelde 3,5kg/maand halen, maar iedere extra kilo wordt lastiger.
Wat is je plan om dit te halen, gewoon iedere keer een nieuwe max proberen?
En hoe werk je iedere maand naar die PR poging toe, wat is je plan?Ja Ik minimaal 1x per maand en pr proberen. Ik vind die 2.5 kut getallen, maar kan natuurlijk gen kwaad om te proberen
nou hard trainen, genoeg eten en slapen en altijd die pr willen halen. Ik dat ik meestal 2.5 kg per 3/4 weken omhoog ga, dus vandaag elke 3/4 weken een pr proberen, en het gaat misschien sneller als ik ook Bench Press in mn schema doe. Alleen heb voor nu nog db Bench Press en flysEn hoe werk je iedere maand naar die PR poging toe, wat is je plan?
Goed opwarmen en rekken met oa flyś vooraf kan wel. Begin dan na goede opwarming ook met BPIk doe op dit moment alleen db Press en chest flys vanwege de spieren die snel moe worden. Binnenkort ga ik 3 sets Bench Press 2 sets Incline Press en 2 sets flys. Met als tricep oefening vbar, en voor de Front delts seated Shoulder press.
Ja? Ik dacht juist de compound en belangrijkste oefeningen als eerstGoed opwarmen en rekken met oa flyś vooraf kan wel. Begin dan na goede opwarming ook met BP
Ook als ik flys als eerst doe heb ik minder energie voor daarnaGoed opwarmen en rekken met oa flyś vooraf kan wel. Begin dan na goede opwarming ook met BP
Je wilt je BP toch verhogen ?Ja? Ik dacht juist de compound en belangrijkste oefeningen als eerst
Benchpress is een compoundoefening.Ja? Ik dacht juist de compound en belangrijkste oefeningen als eerst
Betere opwarming voor bp is bp.Goed opwarmen en rekken met oa flyś vooraf kan wel. Begin dan na goede opwarming ook met BP
Ik zeg ook niet dat ie gelijk met 65kg moet beginnen !
Ja ik weet dat Bench Press een compound is maar ik dacht dat hij zei dat ik eerst flys moest doen en daarna bpBenchpress is een compoundoefening.
Wanneer ga je weer trainen?
Met flies (meervoud van fly) kun je opwarmen geeft hij aan, pak dan niet te zware gewichten, je kan er mee opwarmen en tegelijkertijd rek/strek je de spieren.Ja ik weet dat Bench Press een compound is maar ik dacht dat hij zei dat ik eerst flys moest doen en daarna bp